Werk & Studie alle pijlers

het leed dat klantenservice heet

21-03-2024 08:07 126 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een deel van mijn werk bestaat uit klantenservice. Grotendeels vind ik mijn werk leuk, maar ik sta soms te kijken van sommige vragen die ik krijg. Of hoe mensen reageren.

Het lijkt me leuk om een topic te openen voor mede klantenservice medewerkers om grappige of bizarre vragen of gesprekken die je kreeg hier te delen. Gewoon om even stoom af te blazen.
nuevenniet wijzigde dit bericht op 21-03-2024 15:01
0.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren was het raak via de e-mail. Zo'n manipulerende slachtofferrol-spelende klant.
De rits van een hoes was kapot ik wilde haar oprecht helpen, ik had alleen een aankoopbon nodig of iets waarop duidelijk is wanneer ze het product had gekocht. Want 2 jaar garantie.

Mevrouw had vanaf begin dondersgoed door dat product al 2 jaar oud was en probeerde haar zin door te drukken en me te manipuleren door me een rot gevoel te geven.
Reactie: nou ja dat weet ik niet meer zeg! wanneer ik gekocht heb en kan het niet zonder bon.

En door inflatie is alles duur geworden en iedereen gooit zijn prijzen omhoog, maar salarissen blijven hetzelfde. En nu moet ik naar een kleermaker en dat kost geld en dan maar een kapotte rits he... want jullie helpen me niet.

Ze had het product niet eens bij ons gekocht! Ik verwees haar netjes door en gaf haar de contact gegevens van de winkel.

Nou ontdaan dat ze was, want bedrijf zus en zo en die en dat met volledige voorbeelden hadden wel zonder gezeur buiten garantie het opgelost. En nou ze zou naar een ander gaan en nooit meer iets bij ons kopen en ze was boos op mij. Want een nieuw product kopen zat er niet in. Dus nu moest ze maar met een kapot product rondlopen.

Mevrouw de klant als je dit leest of jezelf hierin herkent. Dan heb ik hier een bericht voor je: Ga je schamen en fuck off met je manipulerende, huilend gedoe. :puh: Waarschijnlijk krijg jij op deze manier je zin, maar mensen lachen je vierkant uit.

We zijn juist blij als klanten zo als jij niet meer terug komen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven