Werk & Studie alle pijlers

Kantoorhumor

10-05-2012 23:14 96 berichten
Van twee collega's die tegenover elkaar zitten de kabel van het toetsenbord verwisselen.

Bij een collega die altijd een puinhoop van zijn bureau maakt telkens steeds meer zooi erbij leggen. (Aanleiding van dit topic)

En verder kwam ik eigenlijk niet.....

Wie weet er nog leuke grappen voor op kantoor? Mag ook daarbuiten hoor, laat je vooral niet tegenhouden

Paar spelregels:

Degene die in de maling wordt genomen

Kost het geen geldKost het maar weinig tijdLijdt geen gezichtsverlies
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:31:

Bij een collega die drie maanden op vakantie is, zijn toetsenbord verwisselen voor een oud toetsenbord en daar tuinkers in zaaien.
quote:kwatta-katta schreef op 10 mei 2012 @ 23:44:

printscreen maken van het bureaublad. Die als achtergrondafbeelding instellen. En dan alle icoontjes van het bureaublad afgooien.

Oh, en de werkbalk onderin verbergen.Heel leuk, maar niet in mijn functie
bij nieuwe stagiaires/collega's: het archief in sturen en vragen om het dossier met de zoekgeraakte dossiers op te halen...
Caylinn hier.....
quote:Lunax schreef op 10 mei 2012 @ 23:38:

[...]

Zou dit ook werken binnen drie weken? Liever wel, binnen een week staan ze al uit, 3 weken dan zijn ze overleden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Tuinkers in toetsenbord:

- met een mes wat aarde tussen de toetsen duwen

- nat spuiten met plantenspuit

- zaaien

- plastic zak er over

- regelmatig natsproeien

Met een weekje heb je al een prachtig groen bord.
Ik vind hier dingen van.
quote:Vl43inder schreef op 10 mei 2012 @ 23:49:

[...]

Heel leuk, maar niet in mijn functie

De reactie van de gebruiker is onbetaalbaar. Gegarandeerd pret!

Maar als je ICT-hulplijn bent niet heel geschikt nee
Maar nog effe over die tuinkers. Wij hebben al een doos toetsenborden op het oog namelijk, met bijbehorende slachtoffers. Dat gaat toch niet zomaar groeien lijkt me. Moet je niet eerst een beetje prut tussen die toetsen wurmen?
Eigenlijk hou ik niet van kantoorhumor. Ik vind grappige acties die spontaan ontstaan veel leuker.
Ik vind hier dingen van.
quote:Vl43inder schreef op 10 mei 2012 @ 23:45:

Die tuinkers! Geweldig! Groeit dat zomaar dan?

De aanleiding voor dit topic is een gesprek dat ik met mijn man had over een collega van hem. Voorheen was mijn man zijn leidinggevende en had hem al een paar keer aangesproken op de puinhopen op zijn bureau. Dat maakte de zooieigenaar natuurlijk geen zier uit, als dat wel zo was, dan was hij geen zooieigenaar natuurlijk. Nu probeert mijn man een andere strategie, eigenlijk meer voor de grap dan dat het hem veel uitmaakt. Hij legt er steeds meer zooi bij.

Heb al een paar keer een halve avond in een deuk gelegen om de rommeltjes die hij erbij heeft gelegd. Hij neemt er zelfs foto's van!

Zo heeft hij er onlangs drie reiswekkertjes bijgestopt (kreeg ik bij hoestdrankjes), en die gaan nog af ook! Maakt collega niets uit, laat de wekkertjes gaan en werkt gewoon door....Hahaha briljante actie!
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:53:

Eigenlijk hou ik niet van kantoorhumor. Ik vind grappige acties die spontaan ontstaan veel leuker.Die zijn ook vaak leuker, maar ik ben een beetje klaar met wachten daarop.
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:52:

Tuinkers in toetsenbord:

- zaaien

- plastic zak er over

- regelmatig natsproeien

Met een weekje heb je al een prachtig groen bord.Normaal ben ik ook niet zo van de kantoorhumor maar deze is briljant!
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:53:

Eigenlijk hou ik niet van kantoorhumor. Ik vind grappige acties die spontaan ontstaan veel leuker.Niemand zegt dat kantoorhumor leuk is, maar je moet wat
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 mei 2012 @ 23:52:

Tuinkers in toetsenbord:

- zaaien

- plastic zak er over

- regelmatig natsproeien

Met een weekje heb je al een prachtig groen bord.Effe over het hoofd gezien deze reactie. Thx! Deze ga ik zeker toepassen!
Tuinkers in toetsenbord ziet er ongeveer zo uit.

Aarde hoef je er niet in te stoppen, tuinkers groeit ook wel op broodkruimels :-)

Laatst hadden mijn collega's het bureau van een collega die terug kwam van vakantie ingepakt in zilverfolie. Dus het hele bureau, alle losse onderdelen, computer, stoel, kabeltjes etc.

Dat ziet er ongeveer zo uit:

Maar je kunt het ook met wc papier of printerpapier doen natuurlijk.

Of kadopapier.

De taal van de printer / kopieerapparaat op Chinees zetten. En dan wel even zelf onthouden hoe je het weer kan terugzetten.
En iemand zijn auto of fiets inpakken met 50 rollen huishoudfolie is ook wel zn standaard pest-je-collega-grap.
Leuk filmpje over kantoorgrappen.

http://youtu.be/2dGdVAgOHT0
quote:yoshe schreef op 11 mei 2012 @ 00:18:

Tuinkers in toetsenbord ziet er ongeveer zo uit.

Aarde hoef je er niet in te stoppen, tuinkers groeit ook wel op broodkruimels :-)

[afbeelding]

Vast niet op opgedroogde capuchino....

Ik heb dit topic op precies het goede moment geopend! Vlak voor de vakanties! Nou ja, ver genoeg ervoor om het een keer uit te proberen, en daadwerkelijk uit te voeren.
Ik weet nog wel een aardige: een te koop bordje zetten op de fiets/auto van een collega, met zijn telefoonnummer erop natuurlijk.

Ook wel een leuke al zeg ik het zelf: bij mijn man op het werk doen ze een hoop moeite om reigers weg te houden uit de vijver voor het kantoorgebouw. Hij kent degene die daar voor moet zorgen goed. Ik heb net een bod gedaan op marktplaats voor een aantal nepreigers....Om d'rbij te zetten met een bordje om hun nek.

Zijn werkomgeving leidt (nu wel met ei ) tot veel meer inspiratie dan de mijne...Zo'm flexwerkkantoortuin is haske leuk voor de werk/thuis-verhouding maar er valt ook zowat niets leuks voor te bedenken, zelfs de supertip van de tuinkers is niet geschikt.
Ik zou het gezicht van die collega wel willen zien als zijn/haar werkplek ingepakt is met inpakpapier
.
quote:S0LEIL schreef op 10 mei 2012 @ 23:48:

Tijdens een beoordelingsgesprek het hele bureau van iemand leegruimen, tas inpakken en jas klaarleggen.

. Geweldig.
Die tuinkers-grap is dus voor mijn collega die volgende week op vakantie gaat
quote:Vl43inder schreef op 10 mei 2012 @ 23:35:

[...]

Die is leuk! Lekker simpel ook. Waar plak je 'm dan mee vast? Een plakbandje schiet natuurlijk niet op en ik wil het ding niet vernielen.Stukje dubbelzijdige tape doet het al goed, dat plakt als de donder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven