Kerstpakket
zaterdag 14 december 2013 om 20:02
Het kerstpakket. Hoe bezien jullie die? Iets wat heel normaal is want je hebt het hele jaar ervoor gewerkt, of een extra waardering van je werkgever?
Ik merk in mijn omgeving dat een aantal mensen deze niet krijgen i.v.m. de crisis en dit best jammer vinden. Het is toch een soort extraatje.
Maar tegelijkertijd hoor ik van een aantal mensen die deze wel krijgen, het extraatje niet waarderen maar zoiets hebben van: ik heb daarvoor gewerkt, dus ik vind het heel normaal dat ik dit krijg.
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel waarderen, maar die groep hoor je niet zo gauw
Wat is jullie visie hierop?
Ik merk in mijn omgeving dat een aantal mensen deze niet krijgen i.v.m. de crisis en dit best jammer vinden. Het is toch een soort extraatje.
Maar tegelijkertijd hoor ik van een aantal mensen die deze wel krijgen, het extraatje niet waarderen maar zoiets hebben van: ik heb daarvoor gewerkt, dus ik vind het heel normaal dat ik dit krijg.
Gelukkig zijn er ook mensen die het wel waarderen, maar die groep hoor je niet zo gauw
Wat is jullie visie hierop?
maandag 16 december 2013 om 19:59
Ik voel me nu wel heel verwend.. Wij krijgen er 3. Een van de personeelsvereniging, een van de werkgever en we hebben een kerstborrel, inclusief hapjes en drankjes (reken ik er ook bij).
Goh... Ik wist dat ik het heel erg getroffen had (dit is voor mij ook de eerste keer/eerste werkgever dat dit zo loopt. Gigantische motivatie voor iedereen, echt heel fijn.)
Ik zie dit trouwens totaal niet als vanzelfsprekend, maar echt als extraatje en een heeeeele grote BEDANKT!
Goh... Ik wist dat ik het heel erg getroffen had (dit is voor mij ook de eerste keer/eerste werkgever dat dit zo loopt. Gigantische motivatie voor iedereen, echt heel fijn.)
Ik zie dit trouwens totaal niet als vanzelfsprekend, maar echt als extraatje en een heeeeele grote BEDANKT!
woensdag 18 december 2013 om 15:18
Vorig jaar kregen wij ivm een reorganisatie een kerststol en vvv bonnen twv 12.50 geloof ik.
Dit jaar ging het weer als alle jaren en zat ik in het kerst comité. Een tas met chocolade dingen van ons moederbedrijf, een pakket twv 100 euro ex btw en een wijnpakket twv 20 euro.
Volgende week dinsdag gaan we ook met zijn allen lunchen op de zaak vanaf 13.00 en zijn we om 14.00 vrij, rest van de dag wordt doorbetaald.
Ik heb niet het idee dat ik wat te klagen heb...
Dit jaar ging het weer als alle jaren en zat ik in het kerst comité. Een tas met chocolade dingen van ons moederbedrijf, een pakket twv 100 euro ex btw en een wijnpakket twv 20 euro.
Volgende week dinsdag gaan we ook met zijn allen lunchen op de zaak vanaf 13.00 en zijn we om 14.00 vrij, rest van de dag wordt doorbetaald.
Ik heb niet het idee dat ik wat te klagen heb...
woensdag 18 december 2013 om 22:09
Ik werk al 7 jaar bij hetzelfde bedrijf en nog nooit een kerstpakket gehad. Wel wordt er elk jaar een enorm sinterklaasfeest georganiseerd voor de kinderen van de werknemers, waarbij ieder kind een cadeautje krijgt. Deze mogen de ouders van de kinderen zelf bestellen en het zijn geen kinderachtige cadeau's. Dit jaar bijvoorbeeld een groot, luxe legopakket. Leuk als je geen kinderen hebt