Werk & Studie alle pijlers

Laatste dag werkloos

18-05-2011 13:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, vandaag is mijn laatste werkloze dag. Ik begin morgen met mijn nieuwe baan en ik ben er best nerveus voor! Ik ben om medische redenen gestopt in mijn vorige baan (sinds begin februari) en ik ben zo nerveus dat ik acuut weer wat last van mijn klachten krijg... Brrr!

Maar aan de andere kant, ik ben zo blij dat ik weer wat kan gaan doen.. mijn dochter had haar plek op het kdv nog dus die bleef ik wel wegbrengen, goed voor haar en even wat rust voor mij maar dat waren dan ook echt lamlendige dagen. Als ik mijn dochter had weggebracht kroop ik nog even terug in bed, filmpje kijken op de bank, af en toe eens wat poetsen en de vaatwasser/was doen, niet zo veel dus.

Er komt nu weer structuur in mijn dagen! Ik word weer een leuk mens (dat lamlendige word ik niet gezelliger van ) en een ritme is goed voor me.

Ik wilde het gewoon maar even van me af schrijven.
anoniem_123018 wijzigde dit bericht op 18-05-2011 13:41
Reden: toevoeging vanaf wanneer ik thuis zit/zat
% gewijzigd
Gefeliciteerd en heel veel plezier morgen op je eerste werkdag en dat je maar snel weer een leuk mens mag worden (grapje).
Gefeliciteerd!

Dat je maar tot je 65ste 67ste bij deze baas mag blijven.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heel veel succes morgen, het komt allemaal vast goed. De eerste dag is vaak vooral meekijken, kennismaken, veel gesprekjes doen. Daarna kan je hoofd wel behoorlijk vol zitten, en wellicht komen je klachten zelfs eventjes terug, maar gun het de tijd om eraan te wennen. Lang leve structuur!
Dank

Ja, ben wel heel benieuwd naar al die kennismakingen en gesprekjes. Het gaat om een administratieve functie in een fabriek, dus vooral mannenomgeving (vind ik sowieso fijner werken), voorlichtingen over veiligheid enzo. Ben heel benieuwd of ik die eerste dag/dagen ook maar iets van het echte werk gedaan krijg! En die klachten, ach, da's iets waar ik mee moet leren leven helaaspindakaas, maar zodra ik gewend ben zwakt dat weer wat af dus dat moet goedkomen
Als je door ziekte even uitgeschakeld bent geweest is het altijd een grote stap om weer aan het werk te gaan.

Je moet weer vertrouwen krijgen dat je lichaam ook in een nieuwe omgeving met hogere verwachtingen goed funcioneert.

Hou rekening met een 'terugslag' niet om negatief te zijn, maar zodat je niet teleurgesteld raakt mocht het gebeuren.(het is heel normaal trouwens)

En gun jezelf de tijd, verwacht niet dat het meteen allemaal gaat als voorheen, probeer rustig je draai te vinden.

En geniet van je nieuwe baan! Ik hoop dat het een fijne werkplek blijkt te zijn met leuke collega's e.d
Wat goed nieuws! Gefeliciteerd en veel succes, je kunt het!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lijkt me heerlijk om weer aan het werk te kunnen :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven