Werk & Studie alle pijlers

online marketing opleiding

18-11-2014 12:28 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die in de online/internet marketing wereld werken of een opleiding daarin doen.

In mijn huidige werk heb ik al een aantal jaar ervaring met google adwords. Ik heb daarnaast een kleine cursus met certificaat gedaan in SEO en SEA. Omdat ik graag wil veranderen van werk en verder wil in de online marketing, ben ik aan het kijken naar verschillende cursussen/opleidingen met diploma of certificaat. Ik zag bijvoorbeeld NIMA online marketing, maar deze cursus is ontzettend duur. Er worden bij de LOI ook zoekmachine cursussen aangeboden. Zou een cursus bij bijvoorbeeld de LOI ook voldoende zijn? Ik ben HBO opgeleid richting toerisme maar hier wil ik heel graag uit.

Ik hoor het graag!
De marketeers waar ik me momenteel tussen bevindt hebben allemaal NIMA en zweren hier bij.. Dit schijnt toch echt wel het beste te zijn voor marketeers..
Hier is mijn ervaring

Ik ben naar Thailand verhuisd, om mijn online marketing skills naar het volgende level te brengen. Hier zijn de meeste online marketers bezig zijn en ik kan hier een HOOP van leren.

Ik ben nu 2-3 maanden aan het werk met deze groep mensen om me heen. En ik heb al meer geleerd dan een heel jaar tijdens mijn HBO opleiding. Ik verdien op dit moment genoeg om al mijn kosten in Thailand te dekken, dat is stukken minder dan Nederland. En dat is een van de redenen dat hier veel internet startups zijn.

Ook zit ik hier in een omgeving waar IEDEREEN bezig is met online ondernemen. Wat erg stimulerend is, en heel makkelijk om wat hulp te vragen van een designer, programmeur o.i.d.

Mag ik je vragen wat je wilt bereiken met met deze cursus/opleiding? En wat is "voldoende" voor jou? Dan zou ik je waarschijnlijk iets beter kunnen helpen.
Life begins at the end of your comfort zone

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven