Opleiding psychodynamisch therapeut
vrijdag 31 maart 2017 om 19:53
vrijdag 31 maart 2017 om 20:32
zaterdag 1 april 2017 om 08:06
ik heb ook nooit gehoord van de opleiding even gekeken ziet er wel leuk uit, het is niet belangrijk wat andere doen als het jou aanspreekt moet je gewoon doen ! Ik ga voor de fysio opleiding ook particulier ook giga duur en ook af wachten of het een baan kans geeft of ondernemerschap maar dat risico moet je maar nemen als dit je passie is!
zaterdag 1 april 2017 om 08:16
Nu ja, ik vroeg het omdat het veel geld is voor een opleiding. Dan zou ik zelf wel graag verzekerd zijn van een beetje erkenning. In de zin van, is het geen onzin die me vier jaar lang wordt verkocht? Je zal toch beïnvloedt worden door je nieuwe kennis (dat is neem ik aan ook je doel, nieuwe inzichten en persoonlijke ontwikkeling om beter te worden in je werk?).
Voor dit geld kan je ook de gz doen. En dan heb je toegang tot heel veel hele leuke en verdiepende opleidingen ^^.
Voor dit geld kan je ook de gz doen. En dan heb je toegang tot heel veel hele leuke en verdiepende opleidingen ^^.
zaterdag 1 april 2017 om 08:23
Ik heb zelf ook geen ervaring met de studie, maar klopt het dat je voor dat geld maar 22 lesdagen krijgt?
Wat ik ook zie staan is dat je geen voorkennis nodig hebt terwijl je die wel hebt. Ik denk dat je dan ook wel te maken krijgt met overlap en dat vind ik zelf bij mijn eigen huidige opleiding echt heel storend.
Wat ik ook zie staan is dat je geen voorkennis nodig hebt terwijl je die wel hebt. Ik denk dat je dan ook wel te maken krijgt met overlap en dat vind ik zelf bij mijn eigen huidige opleiding echt heel storend.
zaterdag 1 april 2017 om 12:11
quote:Smartwoman1971 schreef op 01 april 2017 @ 10:26:
Nee 22 lesdagen per jaar (4 jarige opleiding in het 4e jaar meer lesdagen) daarnaast intervisiebegeleiding,,leertherapie, mediache basiskannis etc. De prijs wijkt niet af van andere particuliere opleidingen.Mijn excuus, ik bedoelde inderdaad per jaar. Je betaalt dan nog extra ook voor die begeleiding en leertherapieën en dergelijke. Ik vind dat ze weinig echte lesdagen dan hebben met weinig ruimte voor praktijk (de stage omvat 7 ECT van 232 ECT die in je in totaal doet). Het grootste gedeelte is gewoon thuisstudie, dus je moet in ieder geval zelf veel discipline hebben om het te doen.
Nee 22 lesdagen per jaar (4 jarige opleiding in het 4e jaar meer lesdagen) daarnaast intervisiebegeleiding,,leertherapie, mediache basiskannis etc. De prijs wijkt niet af van andere particuliere opleidingen.Mijn excuus, ik bedoelde inderdaad per jaar. Je betaalt dan nog extra ook voor die begeleiding en leertherapieën en dergelijke. Ik vind dat ze weinig echte lesdagen dan hebben met weinig ruimte voor praktijk (de stage omvat 7 ECT van 232 ECT die in je in totaal doet). Het grootste gedeelte is gewoon thuisstudie, dus je moet in ieder geval zelf veel discipline hebben om het te doen.