Werk & Studie alle pijlers

opleiding

22-03-2020 02:05 28 berichten
Hallo Alemaal,

ZIjn er hier mensen die weten waar je wildlife management/nature conservation of ethologie of ecologie kan studeren? Ik ben er nog niet 100% zeker welke opleiding het wordt , maar dit heeft mijn interesse. Doordat ik nog een baan heb zoek ik vooral naar mogelijkheden om op afstand te leren. In het Engels mag ook en het liefst op HBO niveau.

Alvast heel erg bedankt.
Groetjes ,
Yasmin
Alle reacties Link kopieren
https://start.apu.apus.edu/environmenta ... t0EALw_wcB#

Dit is een Amerikaanse universiteit waar je online een bachelor kunt volgen.
Houdt er wel rekening mee dat studeren aan Amerikaanse universiteiten duur is.
MockTurtle schreef:
22-03-2020 15:28
Ik ben het wel eens met Odense dat de gemiddelde en vooral arme Afrikaan niet zit te wachten op een westerling die hen daar de les gaat lezen, maar ook de banen inpikt. Ik ben ook in Zuid-Afrika geweest en ik vond het schrijnend om te zien dat de gemiddelde field guide een blanke/witte westerling is (of blanke/witte Zuid-Afrikaan) en dat de trackerseats bezet worden door de donkere Afrikaan en de schoonmakers op de parken over het algemeen ook niet blank/wit zijn.
Door de strenge regelgeving m.b.t. werkvergunningen is het nauwelijks mogelijk om daar als Europeaan een baan te vinden. Je krijgt die alleen nog als je iets meeneemt wat een local niet heeft. Dus als een Italiaanse lodge vooral Italiaanse klanten krijgt dan kan het zijn dat er nog voor die functie een Italiaan wordt aangenomen, maar dat is aan hele stricte regels gebonden. Uiteraard is dit iets wat veel besproken is tijdens de opleiding ook met de studenten en ook met de niet blanke studenten en mede daardoor was een van de ideeen om te kijken wat mogelijk is om er voor een jaar of twee ervaring op te doen en daarna mijn eigen groepen mee te nemen naar Zuid-Afrika.
In het verleden hebben veel niet Afrikanen daar field guide banen kunnen krijgen omdat ze de bereidheid hebben om alles achter te laten en een grote passie en voor de natuur en het werk hebben en er zijn nog steeds lodges die aangeven als ze zouden mogen kiezen dat de voorkeur naar internationale gids uitgaat om deze reden. Overigens heb ik in een eerder bericht geschreven dat mijn plannen en ideeen zijn verandert en dat ik aan het uitzoeken ben wat er mogelijk is wat dus ook gewoon in een Europees land kan zijn.
En bedankt voor je tip. Ik ga er even naar kijken.
prinses30 schreef:
22-03-2020 16:00
https://start.apu.apus.edu/environmenta ... t0EALw_wcB#

Dit is een Amerikaanse universiteit waar je online een bachelor kunt volgen.
Houdt er wel rekening mee dat studeren aan Amerikaanse universiteiten duur is.
Bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven