Werk & Studie alle pijlers

Planner in de zorg, is dat leuk?

06-09-2010 11:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie kan mij iets vertellen over de functie planner in de zorg.

Ik werk al jaren binnen hetzelfde bedrijf (overheid) en wil heel graag totaal iets anders doen.

De zorg heeft mij altijd aangetrokken. Het lijkt me daarom leuk om een administratieve functie te hebben mbt de zorg.

Ik ben benieuwd naar de reacties.......

Deze vraag is nav een vacature als planner. Ze vragen om iedere werkdag aanwezig te zijn, is dit echt noodzakelijk? Aangezien ik kinderen heb, is het voor mij niet zo gemakkelijk te regelen.
Als ze dat specifiek zeggen in vac geef ik je geen kans als dat niet lukt. Voor jou 10 anderen namelijk. Zeker in de zorg (altijd wel een afgekeurde vpk die iets anders moet).
Mijn moeder is al jaren planner in de zorg en die doet het met heel veel plezier. Zij werkt niet full time, is bij haar bedrijf ook niet wenselijk omdat als er een full timer uitvalt, er te veel opgevuld moet worden qua uren.

Maar ook in de weekenden en op feestdagen word er gewerkt. Ook zijn er dames daar met vaste dagen, maar liever hebben ze meiden met een flexibel contract
waarschijnlijk moet je ook ziekte etc opvullen en moet je dus daarom elke dag aanwezig zijn, als er sochtends iemand zich ziek meldt voor de avonddienst, moet jij dat oplossen. K-klus als je het mij vraagt, maar goed, als je van plannen houdt, misschien best leuk. Overigens krijg je van de hele zorg weinig mee hoor, behalve dat je voor 24 uur per dag rond moet plannen. En dan wil jantje niet op dinsdag werken, marietje niet op donderdagavond, elsje maar 1 weekend per maand en pietje houdt niet van avonddiensten. Succes, want als je daar geen rekening mee houdt, heb je de poppen aan het dansen...
Planner in de zorg kan ook bij een bedrijf zijn dat alleen huishoudelijke hulp aanbiedt. Dan valt er weinig op feestdagen te werken.