Te laat op het werk?
donderdag 20 december 2018 om 14:56
`
Dit.
Ook al kun je er niks aan doen, dan laat je wel zien dat je het echt heel vervelend vindt.
donderdag 20 december 2018 om 15:13
donderdag 20 december 2018 om 15:24
Nou. Applaus. Knap hoor.
Ik werk ook sinds 1989 en toen ik nog een baan had waar ik van bus/trein/metro afhankelijk was ben ik ook echt wel eens te laat gekomen. En flink ook soms. Maar als er niks rijdt, dan rijdt er niks he. En nee, dat weet je niet altijd van te voren, en ja, ik ging altijd ruim op tijd van huis.
TO, in snap dat het vervelend is, zeker als je er net werkt. Blijf een uurtje langer als dat mogelijk is maar maak er geen drama van.
donderdag 20 december 2018 om 15:26
Heel rot maar je kan er niet heel veel aan doen vind ik. Zoals iemand hierboven zegt: niet meer doen.
Tja hoe dan? Als je afhankelijk bent van de trein? Hoe lang moet je reizen? Je vertrok om 7 uur en was er om 10.30 uur. Maar eigenlijk begin je om 09.30 uur dus? 2,5 uur reizen? Ik zie dan niet goed in hoe je dit kan voorkomen. Trein eerder pakken, dus al om 06.30 uur vertrekken terwijl je om 09 30 uur moet beginnen. Dan ben je zonder vertraging een half uur te vroeg. Geen probleem als je al naar binnen kan en kan beginnen met je werk. Als je pas echt om 0930 uur binnen kan (winkel ofzo) sta je dus een half uur te wachten. Maar echt, moet je zo lang reizen? Of lees ik niet goed?
Ik kom zelf altijd keurig op tijd. Vind het ook slordig om te laat te komen. Ga op de fiets dus ik heb het zelf in de hand. Maar ja met de trein kan je het niet altijd voorkomen toch. Vroeger reisde ik ook wel met de trein naar mn werk. Ging bijna altijd goed. Maar 1x viel alles uit. Was toen 1,5 uur te laat ofzo. Deed niemand moeilijk over. Kan ik ook weinig aan doen toch? Kom ik wel een trein eerder pakken maar die kwam ook niet bij mn eindbestemming terecht.
Tja hoe dan? Als je afhankelijk bent van de trein? Hoe lang moet je reizen? Je vertrok om 7 uur en was er om 10.30 uur. Maar eigenlijk begin je om 09.30 uur dus? 2,5 uur reizen? Ik zie dan niet goed in hoe je dit kan voorkomen. Trein eerder pakken, dus al om 06.30 uur vertrekken terwijl je om 09 30 uur moet beginnen. Dan ben je zonder vertraging een half uur te vroeg. Geen probleem als je al naar binnen kan en kan beginnen met je werk. Als je pas echt om 0930 uur binnen kan (winkel ofzo) sta je dus een half uur te wachten. Maar echt, moet je zo lang reizen? Of lees ik niet goed?
Ik kom zelf altijd keurig op tijd. Vind het ook slordig om te laat te komen. Ga op de fiets dus ik heb het zelf in de hand. Maar ja met de trein kan je het niet altijd voorkomen toch. Vroeger reisde ik ook wel met de trein naar mn werk. Ging bijna altijd goed. Maar 1x viel alles uit. Was toen 1,5 uur te laat ofzo. Deed niemand moeilijk over. Kan ik ook weinig aan doen toch? Kom ik wel een trein eerder pakken maar die kwam ook niet bij mn eindbestemming terecht.
donderdag 20 december 2018 om 15:57
donderdag 20 december 2018 om 16:04
donderdag 20 december 2018 om 16:13
Nog nooit een lekke band gehad? of een ander gebrek aan de fiets? Kan ik me ook lastig voorstellen.tulpje21 schreef: ↑20-12-2018 15:26Heel rot maar je kan er niet heel veel aan doen vind ik. Zoals iemand hierboven zegt: niet meer doen.