Wat past bij mij?
zondag 10 juni 2018 om 17:28
Ik ben bijna klaar met mijn opleiding; pedagogisch medewerker kinderopvang niveau 3
Alleen ik wil heel graag na deze studie een andere studie doen.
Ik weet alleen niet wat..
En die beroepstesten helpen allemaal niet..
Wat kan ik doen om een keuze te maken voor mijn volgende opleiding..
Wel niveau 3 graag..
Alleen ik wil heel graag na deze studie een andere studie doen.
Ik weet alleen niet wat..
En die beroepstesten helpen allemaal niet..
Wat kan ik doen om een keuze te maken voor mijn volgende opleiding..
Wel niveau 3 graag..
zondag 10 juni 2018 om 17:32
Dit is te weinig informatie om je aan ideeën te helpen. We kennen je niet, hebben geen idee van je interesses en mogelijkheden. Waarom niveau 3 en niet 4? Wat trekt je aan? Wat heb je al geprobeerd om aan informatie over andere opleidingen te komen? Heb je al met decanen/studieadviseurs/je familie gesproken? Open dagen bezocht? Informatie van websites gelezen? En waarom nu direct door als je niet weet wat je wilt, en niet een jaartje wachten tot je jezelf en je interesses wat beter kent?
zondag 10 juni 2018 om 17:53
Een cursus zoeken op de computer voor bejaarden.
Waarom maak je niet een hele lijst van opleidingen die in jouw omgeving worden aangeboden en ga je vervolgens je inlezen. Dan kan je op ten duur steeds meer opleidingen afstrepen. Of beschik je ook niet over de vaardigheid om die informatie te vinden op het internet?
Waarom maak je niet een hele lijst van opleidingen die in jouw omgeving worden aangeboden en ga je vervolgens je inlezen. Dan kan je op ten duur steeds meer opleidingen afstrepen. Of beschik je ook niet over de vaardigheid om die informatie te vinden op het internet?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
zondag 10 juni 2018 om 17:57
zondag 10 juni 2018 om 19:27
Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden, en ik weet zeker dat dat voor heel veel mensen geldt.yourlocalhero schreef: ↑10-06-2018 17:59Want je weet totaal niet wat je ooit gaat worden of wil gaan worden?
TO, het kan lastig zijn om een keuze te maken als je verschillende dingen leuk vindt. Bovendien worden er zo veel studies aangeboden dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Wat zijn je talenten? Wat zijn je interesses? In welke richting moeten we absoluut NIET zoeken? Met welke doelgroep wil je werken?
zondag 10 juni 2018 om 19:42
Lekkere kortzichtige reactie zeg!viva-amber schreef: ↑10-06-2018 17:57Zo moeilijk is die studie nou ook weer niet, 10 kinderliedjes kunnen zingen, weten hoe je aanrecht schoonmaakt en een luier verschoont. Het is geen sterrenkunde.