Wat verdien jij?
dinsdag 5 augustus 2014 om 09:56
Ik ben benieuwd hoeveel jullie verdienen en wat jullie startsalaris was? Ik volg een hbo opleiding en hoop later toch veel te verdienen!
Ik krijg op dit moment ongeveer 1000,- netto per maand (soms iets meer) en werk 24 uur per week als activiteitenbegeleider. Ik ben er wel blij mee, want ik ben 21 jaar. Het is gewoon een vakantiebaantje en voor mij echt een aanvulling!
Ik krijg op dit moment ongeveer 1000,- netto per maand (soms iets meer) en werk 24 uur per week als activiteitenbegeleider. Ik ben er wel blij mee, want ik ben 21 jaar. Het is gewoon een vakantiebaantje en voor mij echt een aanvulling!
dinsdag 5 augustus 2014 om 15:47
dinsdag 5 augustus 2014 om 16:06
Ik vind dat ik goed verdien met mijn ongeschoolde werk.
Ik ben nu al vijftien jaar postbode, over twee weken krijg ik te horen of ik er uit vlieg , we zijn te duur (onee, er is geen werk hebben ze het UWV wijs gemaakt).
Ik werk 20-22 uur per week en heb netto tussen de 1200 en 1300 euro.
Drie dagen in de week, veel vrije tijd dus en dat vind ik echt onbetaalbaar.
Oja, 43 jaar.
Ik ben nu al vijftien jaar postbode, over twee weken krijg ik te horen of ik er uit vlieg , we zijn te duur (onee, er is geen werk hebben ze het UWV wijs gemaakt).
Ik werk 20-22 uur per week en heb netto tussen de 1200 en 1300 euro.
Drie dagen in de week, veel vrije tijd dus en dat vind ik echt onbetaalbaar.
Oja, 43 jaar.
dinsdag 5 augustus 2014 om 16:08
Het lijkt wel of de lonen (met name voor de hbo starters) tegenwoordig op het nivo liggen van pakweg 10 jaar geleden.
In 2004 kreeg ik 2400¤ bruto voor fulltime werk, j45 vakantiedagen, 13e mnd, had toen 2 jaar ervaring dit was op Hbo nivo ict in de semi overheid sector.
Hbo Studiegenoten hadden ook startsalarissen van gemiddeld 2100 -2400 bruto.
In 2004 kreeg ik 2400¤ bruto voor fulltime werk, j45 vakantiedagen, 13e mnd, had toen 2 jaar ervaring dit was op Hbo nivo ict in de semi overheid sector.
Hbo Studiegenoten hadden ook startsalarissen van gemiddeld 2100 -2400 bruto.
dinsdag 5 augustus 2014 om 16:23
Verdien momenteel ¤ 1286 netto op basis van 36 uur. Werk er 40, dus 4 uur per week bouw ik op aan ADV.
Heb een MBO 4 afgerond. Mijn collega's (zelfde werk, maar zonder opleiding) zitten 2 schalen hoger, is officieel ook de startschaal, maar ivm bezuinigingen ben ik in de laagste schaal geplaatst.
Het is een mooie ervaring die leuk staat op mijn C.V. en ga in september, na een half jaar werken, studeren
Heb een MBO 4 afgerond. Mijn collega's (zelfde werk, maar zonder opleiding) zitten 2 schalen hoger, is officieel ook de startschaal, maar ivm bezuinigingen ben ik in de laagste schaal geplaatst.
Het is een mooie ervaring die leuk staat op mijn C.V. en ga in september, na een half jaar werken, studeren
dinsdag 5 augustus 2014 om 16:39
Het wisselt een beetje omdat ik momenteel een 0-uren contract heb. Maar gemiddeld werk ik zo'n 32 uur pw en verdien ik daarmee inclusief ORT zo'n ¤1550,- netto pm. In de Welzijnssector.
Oh, en ik heb nu 5 jaar werkervaring, ben 27 jaar.
Mijn startsalaris was ¤1700,- netto bij een gemeente. Helaas: toen kwam de crisis.
Oh, en ik heb nu 5 jaar werkervaring, ben 27 jaar.
Mijn startsalaris was ¤1700,- netto bij een gemeente. Helaas: toen kwam de crisis.
dinsdag 5 augustus 2014 om 16:51
dinsdag 5 augustus 2014 om 16:58
quote:funky2901 schreef op 05 augustus 2014 @ 16:51:
[...]
En dit komt dan van de vrouw die mij lelijk noemde. Ik zeg enkel dat het een leuk bedrag is gezien het feit dat je niet hebt gestudeerd en het heus geen moeilijk werk is. Meer niet.
Funky, wat een aannames maar weer.
Wat studeer jij eigenlijk? Dat weet ik helemaal niet?
[...]
En dit komt dan van de vrouw die mij lelijk noemde. Ik zeg enkel dat het een leuk bedrag is gezien het feit dat je niet hebt gestudeerd en het heus geen moeilijk werk is. Meer niet.
Funky, wat een aannames maar weer.
Wat studeer jij eigenlijk? Dat weet ik helemaal niet?
dinsdag 5 augustus 2014 om 17:10
dinsdag 5 augustus 2014 om 17:11
Ik, 29 jr, werk als receptionist in de avonddienst, heel relaxte baan.
Ik zit veel te internetten (zoals nu ) en 's avonds zelfs tv te kijken.
Bruto 1800 Netto 1558 incl 90 euro reiskosten exl vakantiegeld.
Toen ik 21 was verdiende ik al 2000 bruto in een administratieve functie, helaas wat slechte keuze's gemaakt op dat gebied.
En nu jaren later kon ik weer met een startersfunctie beginnen in de administratieve sector, als receptioniste dus.
Ik zit veel te internetten (zoals nu ) en 's avonds zelfs tv te kijken.
Bruto 1800 Netto 1558 incl 90 euro reiskosten exl vakantiegeld.
Toen ik 21 was verdiende ik al 2000 bruto in een administratieve functie, helaas wat slechte keuze's gemaakt op dat gebied.
En nu jaren later kon ik weer met een startersfunctie beginnen in de administratieve sector, als receptioniste dus.
Don't know, don't care
dinsdag 5 augustus 2014 om 17:13
quote:funky2901 schreef op 05 augustus 2014 @ 16:51:
[...]
Dat blijf jij roepen hier. Denk dat ik eerder heb gezegd dat ik je gedrag nogal lelijk vond in die tijd.
Correctie: nog steeds nogal arrogante reacties geef je.
[...]
Dat blijf jij roepen hier. Denk dat ik eerder heb gezegd dat ik je gedrag nogal lelijk vond in die tijd.
Correctie: nog steeds nogal arrogante reacties geef je.
.