Wat verdien jij?
dinsdag 5 augustus 2014 om 09:56
Ik ben benieuwd hoeveel jullie verdienen en wat jullie startsalaris was? Ik volg een hbo opleiding en hoop later toch veel te verdienen!
Ik krijg op dit moment ongeveer 1000,- netto per maand (soms iets meer) en werk 24 uur per week als activiteitenbegeleider. Ik ben er wel blij mee, want ik ben 21 jaar. Het is gewoon een vakantiebaantje en voor mij echt een aanvulling!
Ik krijg op dit moment ongeveer 1000,- netto per maand (soms iets meer) en werk 24 uur per week als activiteitenbegeleider. Ik ben er wel blij mee, want ik ben 21 jaar. Het is gewoon een vakantiebaantje en voor mij echt een aanvulling!
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:32
quote:Scamp schreef op dinsdag 05 augustus 2014 10:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="funky2901 in "Wat verdien jij?"" class="messagelink">funky2901 schreef op 05 augustus 2014 @ 10:24</a>:</b>
[...]
Dat is nog best wel leuk voor iets simpels en waar je niet voor hoeft te studeren.</div></blockquote>Wat een rare reactie. Was te verwachten.
[...]
Dat is nog best wel leuk voor iets simpels en waar je niet voor hoeft te studeren.</div></blockquote>Wat een rare reactie. Was te verwachten.
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:33
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:37
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:51
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:58
WO 2,5 jaar werkervaring 1950 Netto voor 32 uur. (bedrijfskundig in de zorg)
Als ik aan salarissen denk van vroegere medestudenten, dan had ik buiten de zorg een stuk meer kunnen verdienen. Maar aan de andere kant verdien ik volgens mij helemaal niet slecht voor een 26-jarige.
En het is genoeg om lekker maar 32 uur te hoeven werken.
Als ik aan salarissen denk van vroegere medestudenten, dan had ik buiten de zorg een stuk meer kunnen verdienen. Maar aan de andere kant verdien ik volgens mij helemaal niet slecht voor een 26-jarige.
En het is genoeg om lekker maar 32 uur te hoeven werken.
dinsdag 5 augustus 2014 om 11:04
quote:straaltjezon schreef op 05 augustus 2014 @ 10:42:
Ho, maar MBO. Damn you autocorrect. Er bestaan opleiding op HBO niveau in richting office manager, al vind ik het zelf meer MBO ++.
Ho, maar MBO. Damn you autocorrect. Er bestaan opleiding op HBO niveau in richting office manager, al vind ik het zelf meer MBO ++.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 5 augustus 2014 om 11:06
quote:viva-amber schreef op dinsdag 05 augustus 2014 11:04 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="straaltjezon in "Wat verdien jij?"" class="messagelink">straaltjezon schreef op 05 augustus 2014 @ 10:42</a>:</b>
Ho, maar MBO. Damn you autocorrect. </div></blockquote>Er bestaan opleiding op HBO niveau in richting office manager, al vind ik het zelf meer MBO ++. Dat weet ik.
Ho, maar MBO. Damn you autocorrect. </div></blockquote>Er bestaan opleiding op HBO niveau in richting office manager, al vind ik het zelf meer MBO ++. Dat weet ik.
dinsdag 5 augustus 2014 om 11:58