Werk & Studie alle pijlers

Wat verdien jij?

05-08-2014 09:56 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoeveel jullie verdienen en wat jullie startsalaris was? Ik volg een hbo opleiding en hoop later toch veel te verdienen!

Ik krijg op dit moment ongeveer 1000,- netto per maand (soms iets meer) en werk 24 uur per week als activiteitenbegeleider. Ik ben er wel blij mee, want ik ben 21 jaar. Het is gewoon een vakantiebaantje en voor mij echt een aanvulling!
Ik verdien meer dan dat mijn salaris is.. Vind ik althans
Ik ben onbetaalbaar maar op werk & studie is hier al een topic over! Kan inmiddels wel wat gezakt zijn, maar daar vind je heel wat salarissen...
Te weinig.
Ik ben twee keer zo oud en verdien twee keer zoveel voor evenveel uren (WO niveau). Vind dat jij wel goed betaald wordt.
Ik verdien geld.. afwisselend van hoeveel ik werk. Sowieso 500,-

Kan ook soms richting de 1000,- gaan. Gemiddeld 650,- ongeveer.

Ik ben oppas, dus niet een bijster salaris. Maar het is altijd meer als dat ik bij de bouwmarkt verdiende. Daarnaast doe ik een thuisstudie en verwacht ik volgend jaar december opzoek te kunnen naar een 'echte' baan In ieder geval 1 waarvoor ik gestudeerd heb. Had hiervoor ook al gestudeerd en diploma behaald, maar helaas weinig banen voor het oprapen.
Meer dan ik krijg.
verba volant, scripta manent.
2150 netto voor 4 dagen werk per week... Hbo opgeleid, 3 jaar werkervaring
quote:boomklever schreef op 05 augustus 2014 @ 10:06:

Ik ben twee keer zo oud en verdien twee keer zoveel voor evenveel uren (WO niveau). Vind dat jij wel goed betaald wordt.Vind ik ook, zeker gezien de leeftijd en het geringe aantal uren.
Ik ben 25, adminstratief medewerkster 36 uur per week en verdien 1640 netto
.
Oh en mijn startsalaris was pfff jaren geleden maar was zo'n 1280 netto denk ik
.
mmm, 5 dagen in de week WO, 4 jaar ervaring en net daaronder.... Ik doen iets verkeerd.quote:nieuwsbrief schreef op 05 augustus 2014 @ 10:11:

2150 netto voor 4 dagen werk per week... Hbo opgeleid, 3 jaar werkervaring
Maar ik zal ook nog even normaal reageren

Secretarieel/ Administratief medewerkster voor 40 uur in de week, 3 jaar werkervaring en MBO opleiding: ik krijg netto ¤1.950 per maand.
417 netto per week (uitzendkracht) incl reiskosten vergoeding, werk er sinds begin dit jaar en ben 25 (administratief)
quote:ZonnigKleintje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 10:14 mmm, 5 dagen in de week WO, 4 jaar ervaring en net daaronder.... Ik doen iets verkeerd.<blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nieuwsbrief in "Wat verdien jij?"" class="messagelink">nieuwsbrief schreef op 05 augustus 2014 @ 10:11</a>:</b>

2150 netto voor 4 dagen werk per week... Hbo opgeleid, 3 jaar werkervaring</div></blockquote> Dat hangt er vanaf wat je voor werk doet natuurlijk
Studeer nog, maar daarnaast contract van 20 uur per week. Netto 830 euro incl reiskosten.
Ik verdien meer dan ik krijg. Ik krijg (nou goed daar heb ik dan ook voor gewerkt) ongeveer 2,5 keer wat to verdient ( bijna 2500 netto) en ik werk 32 uur per week.

Ik werk op Post-HBO niveau (erkend geregisteerd beroep) en ik ben iets boven de 35 net aan de goede kan van de 40 jaar oud.

Mijn opleidingen heb ik wel allemaal zelf betaald (met een beetje van ouders en de belastingdienst) heeft mij dat meer dan 14.000 euro gekost, maar ik haal het wel binnen een jaar of 3 uit en ik heb er tot mijn pensioen profijt van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er is al een groot salaris of inkomsten topic. waarin veel mensen vertellen wat ze doen en wat ze verdienen. Daar kan je misschien eens kijken.

Het heet : leeftijd/baan/salaris vergelijk hier met je medeforummer!
True: Projectleiding technisch, WO niveauquote:nieuwsbrief schreef op 05 augustus 2014 @ 10:16:

[...]

Dat hangt er vanaf wat je voor werk doet natuurlijk
quote:isa__88 schreef op 05 augustus 2014 @ 10:12:

Ik ben 25, adminstratief medewerkster 36 uur per week en verdien 1640 nettoDat is nog best wel leuk voor iets simpels en waar je niet voor hoeft te studeren.
Ben jij eigenlijk al afgestudeerd funky?
Mijn start salaris was £1750 per maand, voor 36 uur p/w.

Ik krijg nu £467 per maand aan WIA (80-100% afgekeurd)
Ik verdien erg goed, als ik dit zo lees
quote:funky2901 schreef op 05 augustus 2014 @ 10:24:

[...]

Dat is nog best wel leuk voor iets simpels en waar je niet voor hoeft te studeren.Wat een rare reactie.
MBO, 3 jaar werkervaring in mijn beroep en ¤1600 netto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven