Wat verdien jij?
dinsdag 5 augustus 2014 om 09:56
Ik ben benieuwd hoeveel jullie verdienen en wat jullie startsalaris was? Ik volg een hbo opleiding en hoop later toch veel te verdienen!
Ik krijg op dit moment ongeveer 1000,- netto per maand (soms iets meer) en werk 24 uur per week als activiteitenbegeleider. Ik ben er wel blij mee, want ik ben 21 jaar. Het is gewoon een vakantiebaantje en voor mij echt een aanvulling!
Ik krijg op dit moment ongeveer 1000,- netto per maand (soms iets meer) en werk 24 uur per week als activiteitenbegeleider. Ik ben er wel blij mee, want ik ben 21 jaar. Het is gewoon een vakantiebaantje en voor mij echt een aanvulling!
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:08
Ik verdien geld.. afwisselend van hoeveel ik werk. Sowieso 500,-
Kan ook soms richting de 1000,- gaan. Gemiddeld 650,- ongeveer.
Ik ben oppas, dus niet een bijster salaris. Maar het is altijd meer als dat ik bij de bouwmarkt verdiende. Daarnaast doe ik een thuisstudie en verwacht ik volgend jaar december opzoek te kunnen naar een 'echte' baan In ieder geval 1 waarvoor ik gestudeerd heb. Had hiervoor ook al gestudeerd en diploma behaald, maar helaas weinig banen voor het oprapen.
Kan ook soms richting de 1000,- gaan. Gemiddeld 650,- ongeveer.
Ik ben oppas, dus niet een bijster salaris. Maar het is altijd meer als dat ik bij de bouwmarkt verdiende. Daarnaast doe ik een thuisstudie en verwacht ik volgend jaar december opzoek te kunnen naar een 'echte' baan In ieder geval 1 waarvoor ik gestudeerd heb. Had hiervoor ook al gestudeerd en diploma behaald, maar helaas weinig banen voor het oprapen.
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:16
quote:ZonnigKleintje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 10:14 mmm, 5 dagen in de week WO, 4 jaar ervaring en net daaronder.... Ik doen iets verkeerd.<blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nieuwsbrief in "Wat verdien jij?"" class="messagelink">nieuwsbrief schreef op 05 augustus 2014 @ 10:11</a>:</b>
2150 netto voor 4 dagen werk per week... Hbo opgeleid, 3 jaar werkervaring</div></blockquote> Dat hangt er vanaf wat je voor werk doet natuurlijk
2150 netto voor 4 dagen werk per week... Hbo opgeleid, 3 jaar werkervaring</div></blockquote> Dat hangt er vanaf wat je voor werk doet natuurlijk
dinsdag 5 augustus 2014 om 10:19
Ik verdien meer dan ik krijg. Ik krijg (nou goed daar heb ik dan ook voor gewerkt) ongeveer 2,5 keer wat to verdient ( bijna 2500 netto) en ik werk 32 uur per week.
Ik werk op Post-HBO niveau (erkend geregisteerd beroep) en ik ben iets boven de 35 net aan de goede kan van de 40 jaar oud.
Mijn opleidingen heb ik wel allemaal zelf betaald (met een beetje van ouders en de belastingdienst) heeft mij dat meer dan 14.000 euro gekost, maar ik haal het wel binnen een jaar of 3 uit en ik heb er tot mijn pensioen profijt van.
Ik werk op Post-HBO niveau (erkend geregisteerd beroep) en ik ben iets boven de 35 net aan de goede kan van de 40 jaar oud.
Mijn opleidingen heb ik wel allemaal zelf betaald (met een beetje van ouders en de belastingdienst) heeft mij dat meer dan 14.000 euro gekost, maar ik haal het wel binnen een jaar of 3 uit en ik heb er tot mijn pensioen profijt van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.