Werk & Studie alle pijlers

Weekendbaantje

01-05-2012 10:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik werk doordeweeks (3 dagen als secretaresse) en ik zoek een stage (onbetaald) voor 2 dagen, omdat ik ervaring op moet gaan doen in mijn toekomstige werkgebied communicatie.

Ik ben van plan om op kamers te gaan, omdat de plaats waar ik nu woon extreem saai is en ik heb daar niks te zoeken. Ik woon hier alleen maar ik wil meer het stadsleven en een socialer leven opbouwen in de stad. Ben dus druk op zoek!

Maar, als ik op kamers ga wil ik eigenlijk een baantje zoeken voor de zaterdag of zondag in de stad om ook sociale contacten verder uit te breiden, aangezien mijn vriendinnen allemaal een vriend hebben en dat contact wordt minder. Terwijl ik vrijgezel ben en ik wil wat actiever erop uit. Maarja, ik wil ook een centje verdienen natuurlijk.

De vraag.. neemt men nog wel personeel met een leeftijd van 26 jaar aan voor 1 dag? En aan wat voor soort werk zou ik kunnen denken? Horeca is niets voor mij, ben echt veel te onhandig.

Ben benieuwd naar jullie baantjes of ideeën hierover!
Maar je werkt 3 dagen per week als secretaresse, wil een onbetaalde stageplek voor 2 dagen en dan ook nog een bijbaantje voor 1 dag?

Zo heb je amper de tijd om er actiever op uit te gaan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja maar zoals het nu is, is het ook niks. Meestal ga ik 1 avond er op uit in het weekend, soms 2. Maarja de rest van de tijd heb ik niks te doen.

Kan ik net zo goed nog een dag gaan werken om wat bij te verdienen, omdat 3 dagen best wel weinig is.

Werken in een winkel spreekt me trouwens ook niet heel erg aan, want daar verdien je echt werkelijk niks mee.
Callcenter? Schoonmaak?

Bij het uitzendbureau langs gaan en kijken wat ze voor je hebben?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
napffffffff ik word al moe als ik er aan denk.

Maareuh, in n snackbar ofzo? Tuincentrum?
Postbode
Niet goed gelezen....

Als gids in de stad werken? Dat heb ik vroeger gedaan, toeristen rondleiden enzo.
Horeca
De banen waar je 1 dag in de week wil werken zijn nou eenmaal niet de best betaalde banen. Horeca, schoonmaak of callcenter.. En ja, daar vang je niet de hoofdprijs maar ja, beter iets dan niets??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Gelukkig heb ik nog ff. Eerst een kamer vinden. Maar dan weet ik alvast waar ik zo ongeveer aan kan denken.

Zit ook te twijfelen tussen wachten tot ik verder ben met mijn hobby. Dan kan je namelijk een extra aantal uren erin steken, maar dan moet je een bepaald niveau hebben. Dat is over 15 weken ongeveer.
quote:paque_pink schreef op 01 mei 2012 @ 10:15:

Postbode

Dat zou ik 4 jaar geleden ook gezegd hebben, maar tegenwoordig nemen ze alleen nog maar bezorgers aan en die verdienen niet alleen minder, ze maken volgens mij ook nog eens minder uren.

In steden heb je vaak wel dat de grote winkels zoals V&D en de Media Markt zowel op de zaterdag en zondag open zijn. Het nadeel hiervan is dat je nog vrij weinig van je weekend kunt genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven