Werk & Studie alle pijlers

Welk salaris vragen?

20-10-2009 19:13 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik ben nieuw hier, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Morgen heb ik een arbeidsvoorwaardengesprek bij mijn eventuele nieuwe werkgever. Dus ik moet aangeven wat ik wil gaan verdienen. Volgens mijn vriend verdiende ik bijn mn vorige werkgever te weinig. (Ik heb daar 2 jaar gewerkt voor 1850 euro bruto / 40 uur. Mijn functie daar was adm.med.planning.)

Ik heb geen idee wat ik kan vragen... Ben 30, functie is klantenservice/administatief/planning, 32 uur,... Heb wel ervaring...

Hebben jullie enig idee?
Leuke baan Djoels !!! Kan ik er ook werken ? :P
Aliquando et insanire lucundum est
Ik vind het ook niet zoveel. Ik ben 28 en heb een administratieve baan op Mbo-nivo. Salaris voor 36 uur is E 2280 (o.b.v. 40 uur E 2533) met uitloop tot E 2513 (ovv 40 uur E 2790). Ieder jaar ga ik een trede omhoog waardoor ik over 4 jaar op die E 2500 zit. En dit zijn gewoon vaste tredes, kan verder niet over onderhandeld worden ofzo. Verder ook geen bonussen en dat soort dingen, alleen ieder jaar een trede erbij.
Of het veel is of niet hangt vooral van je ervaringsjaren af. In onze cao staat voor een administratieve functie een startsalaris van 1672 en een maximum van 2256, bij voltijd dienstverband. Door zeer goed functioneren of een ervaringsjaar erbij klim je op de ladder. TO begint dus ergens halverwege, wat voor iemand van 30 vrij normaal is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven