Werk & Studie alle pijlers

Welke spullen bewaar jij op werk?

16-03-2023 20:54 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De afgelopen periode ben ik weer wat vaker op kantoor gaan werken. Op kantoor heb ik een kluisje ter beschikking; waar ik normaal gesproken elke dag mijn laptop inzette.
Toen Corona begon, heb ik mijn kluisje leeggemaakt en sinds die tijd is mijn kluisje helemaal leeg.

Het lijkt mij handig om een paar setjes van spulletjes op kantoor te laten, zodat ik niet alles mee hoef te nemen, zoals bijvoorbeeld een klein stripje paracetamol, een bus deodorant, oortjes voor telefoon en laptop.

Wat voor spullen bewaar jij op kantoor? Of neem je dit soort spullen elke dag mee?
Ik had zo'n flex koffer en daar zat in, naast de kantoor artikelen zoals pennen, post its, werkinstructies etc.: strip paracetamol, keelsnoepjes, thee zakjes, cup a soup/opkikker, snacks, pakje zakdoekjes, soms maandverband/tampons, haar elastiek en nog wat andere frutsels die aan het eind van de dag erin moesten i.v.m. cleandesk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marcella22 schreef:
16-03-2023 21:57
Ik ben heel benieuwd naar dat luchtbevochtertje. Voor te droge kantoorlucht? Werkt het? Welke? :-)
Zo’n klein dingetje. Ik zet m naast mijn ttsenbord als ik lang op kantoor werk. Idd droge lucht door airco op kantoor. Voor mij werkt dat heel goed!

https://www.amazon.nl/luchtbevochtiger- ... AnSA%3D%3D
Ik werk maar hooguit 2 dagen op kantoor en de rest vanuit huis, dus veel bewaar ik daar niet. Er ligt in mijn bureaulade een doosje paracetamol, een doosje tampons, een pakje vochtige doekjes en op mijn bureau staat een snoeppot waar iedereen uit graait en die ik om de week bijvul.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk niet meer op 1 locatie en meestal vanuit huis, maar toen ik nog op kantoor zat had ik altijd:
Paracetamol
Eigen pennen in een etui
Telefoonhouder
Wat geld (paar munten voor inzamelingen en een twintigje voor nood)
Deodorant
Lippenbalsem
Alle reacties Link kopieren Quote
Niets, wij hebben alleen nog maar flexplekken. Er zijn wel kluisjes, maar zeer beperkt. Heb eigenlijk ook geen flauw idee waar ze staan.
Ik werk 5 dagen per week, waarvan ik 3 dagen per week de laptop dus mee moet nemen.
In mijn tas zit naast mijn laptop, headset en muis, een extra bril, paracetamol, maandverbandje, pennen en mijn bamboobook.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren Quote
Andersom schreef:
16-03-2023 21:30
Om mijn werk makkelijker/leuker te maken. Een krat Lego, een krat Knexx, Burmester set, computerbril, staafmixer, keukenschort, en nog wat creatieve materialen/gereedschappen.


Oh, en ook nog heel veel dingen die er tijdelijk een week of wat liggen. Materialen die prive zijn maar die ik soms op werk gebruik. Thuis een kastje vol met spullen voor dat doel.
Oh ja ik heb ook een halve kast met lego en allerlei materialen zoals stiften etc. Ik heb ooit in de kinderopvang gewerkt en was gewend aan spullen te hebben voor ineens een creatieve uitbarsting, en die kast is nu een soort algemene kast geworden.
Verder heb ik ook een paar plankjes met naslagwerken en boeken over allerhande onderwerpen, we hebben een algemene bieb maar ik wil mijn eigen stash liever in eigen beheer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk op meerdere locaties dus verder dan een pen niets.. Alles (laptop, laptoplader, muis, telefoonlader, etc) gaat mee in de tas..

Ik heb wel 1 locatie waar ik 80% van de tijd ben, dus in theorie zou ik daar spullen kunnen laten liggen als ik er 2 of 3 dagen achter elkaar werk.. Maar in de praktijk doe ik dat niet...

Maar goed, ik ben ook man, wij hebben niet zoveel bij ons ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
rijstwafels. pot pindakaas, tandenborstel, inlegkruisjes, extra regenbroek, haarelastiekjes, pak knackers, favo thee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben geen kluisjes. Ik neem alles mee. Mijn ervaring van vroeger was ook dat je er van alles in stopte waarvan je 80% niet eens gebruikte of niet meer wist dat je het in je kluis had liggen. Een hoop “rommel” die je nauwelijks gebruikt. En voor de 1 of 2 dagen dat ik op kantoor ben neem ik de dagelijkse gebruiksvoorwerpen gewoon mee.

Paracetamol en tampons heb ik bijvoorbeeld gewoon standaard in mijn tas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn handtas is een klein Kruidvat-filiaal. Inderdaad tampons, crèmes, mini-tandenborstels, paracetamol etc etcetc
Op mijn werk, verpakte koeken, werkschoenen, hesje (als ik op de werkplaats kom)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wel een kluisje, maar zou niet weten wat daar nog in ligt, ben er al in maanden niet meer in geweest.
Ik heb een tas met laptop, oplader, oortjes, paracetamol en deo en die gaat mee naar kantoor en terug.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedereen wou mijn schaartje lenen. En mijn schroevendraaierset. Moest je draaien en dan kwam er een andere schroevendraaier uit.
Dan moet het maar zoals het kan
Telefoonlader, tampons, kauwgom, tandenborstel, tandpasta, schone onderbroek, maaltijdrepen, pepermunt, vaak wel een paar appels, flesje om water in te doen, pennen, kladblok, tandenstokers,tongschraper , oploskoffie, schoon paar sokken, dropjes, paracetamol, allergietabletten, maagzuurtabletten, ibroprufen, condooms, parfum flesje, creme, zonnebrand, pleisters, foundation, desinfectie spul, druivensuiker, haarelastiekjes, borstel, mascara, werkpasje, laptop, extra muis, toetsenbord, handschoenen, extra vestje, sjaaltje, boeken ter naslag.

Standaard wat ik in m’n werktas/kluisje heb liggen :proud: :facepalm:
Mbree schreef:
17-03-2023 07:07
Ik werk op meerdere locaties dus verder dan een pen niets.. Alles (laptop, laptoplader, muis, telefoonlader, etc) gaat mee in de tas..

Ik heb wel 1 locatie waar ik 80% van de tijd ben, dus in theorie zou ik daar spullen kunnen laten liggen als ik er 2 of 3 dagen achter elkaar werk.. Maar in de praktijk doe ik dat niet...

Maar goed, ik ben ook man, wij hebben niet zoveel bij ons ;)

Klopt. Altijd zo grappig. Ik zie vrouwen vrijwel altijd met tassen vol meuk en mannen lopen gewoon de deur uit met hun portemonnee en telefoon in de broekzak :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mbree schreef:
17-03-2023 07:07
Maar goed, ik ben ook man, wij hebben niet zoveel bij ons ;)
Dat hoeft ook niet zolang je ook vrouwelijke collega's hebt... want wat wordt er veel meegezeuld in die damestassen of ligt er in kluisjes die bijna op de plaatselijke drogisterij lijken ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bewaar vogelvoer op mijn werk.

Ik heb namelijk aan mijn raam zo'n vogelhuisje hangen. Dan krijg ik nog af en toe visite van een vogeltje als ik aan het werk ben. Super gezellig.

Verder sleep ik alles in m'n tas mee.

Als ik twee dagen of meer achter elkaar op kantoor werk, dan blijft de laptoptas en de laptop (aan een laptop slot) gewoon op mijn bureau.
Ja, mannen vragen mij altijd om tissues, paracetamol en kauwgum (ik eet geen kauwgum).
Alle reacties Link kopieren Quote
patchouli_ schreef:
17-03-2023 05:45
Zo’n klein dingetje. Ik zet m naast mijn ttsenbord als ik lang op kantoor werk. Idd droge lucht door airco op kantoor. Voor mij werkt dat heel goed!

https://www.amazon.nl/luchtbevochtiger- ... AnSA%3D%3D
Heel erg bedankt!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
16-03-2023 22:43
Paracetamol helpt jou bij een migraine aanval?
Misschien classificeer ik het niet goed, ik ben gelukkig niet zo thuis in hoofdpijnen. Maar het begint bij mij altijd met een aura fase, vlekken/zigzaglijnen in m’n gezichtsveld, vandaar dat ik vermoed dat het om migraine gaat. Als ik dan direct paracetamol inneem, dus voordat de hoofdpijn zich aandient, dan blijft het binnen de perken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een eigen werkplek op kantoor, op mijn bureau staat een bakje met wat pennen, keelsnoepjes en handcrème.

Mijn werkgever voorziet in zakdoekjes en paracetamol. En op het toilet liggen standaard diverse soorten tampons en maandverband (bedoeld voor als je zelf iets vergeten bent of onverwacht wat nodig hebt).
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
17-03-2023 13:31
Misschien classificeer ik het niet goed, ik ben gelukkig niet zo thuis in hoofdpijnen. Maar het begint bij mij altijd met een aura fase, vlekken/zigzaglijnen in m’n gezichtsveld, vandaar dat ik vermoed dat het om migraine gaat. Als ik dan direct paracetamol inneem, dus voordat de hoofdpijn zich aandient, dan blijft het binnen de perken.
Sorry voor het off topic maar is dit niet oogmigraine, google maar eens, ik heb dat ook maar dan zonder hoofdpijn.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
17-03-2023 13:31
Misschien classificeer ik het niet goed, ik ben gelukkig niet zo thuis in hoofdpijnen. Maar het begint bij mij altijd met een aura fase, vlekken/zigzaglijnen in m’n gezichtsveld, vandaar dat ik vermoed dat het om migraine gaat. Als ik dan direct paracetamol inneem, dus voordat de hoofdpijn zich aandient, dan blijft het binnen de perken.
Ik heb dat ook, oogmigraine is dat. De ene keer blijft het daarbij maar de andere keer krijg ik daarna zware hoofdpijn
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
In mijn locker liggen alleen mijn toetsenbord en wat kantoorartikelen (schaar, nietapparaat, ontnieter), maar alleen het toetsenbord komt er tegenwoordig nog uit. De rest neem ik mee in mijn laptoptas of handtas. Maandverband en/of tampons heb ik meestal in mijn tas, maar laatst was ik dat vergeten aan te vullen. Met alle thuiswerkers was het dus lang zoeken naar een vrouwelijke collega onder de 50 om wat van te kunnen lenen. Ik heb haar uiteindeljk uit een vergaderzaal kunnen plukken :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een kluisje en daar laat ik eigenlijk altijd mijn laptop van het werk achter, oplader van laptop, werkmobiel en oplader achter. Er liggen ook wat werk gerelateerde dingen materialen in die dan nog in m'n broekzakken zaten en die ik niet mee wil nemen naar huis.

In mijn tas zitten dan m'n agenda, portemonnee, eten/drinken, (auto-)sleutels, pennen, medicijnen en deodorant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een vaste werkplek en vrij veel ruimte (deel kantoor met 1 ander persoon) en bewaar vrij veel:
- een schoon shirt
- maandverband, zakdoekjes, paracetamol
- cereal bars en andere snacks
- oplader, koptelefoon
- heel veel pennen en andere kantoorspullen
- mokken, waterfles, waterkoker, extra bureau lamp
- vestje, omslagdoek, kussentje voor de rug
- stapels en stapels boeken (werk op een universiteit)
- souveniers en andere decoraties

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven