Werk & Studie alle pijlers

Welke spullen bewaar jij op werk?

16-03-2023 20:54 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De afgelopen periode ben ik weer wat vaker op kantoor gaan werken. Op kantoor heb ik een kluisje ter beschikking; waar ik normaal gesproken elke dag mijn laptop inzette.
Toen Corona begon, heb ik mijn kluisje leeggemaakt en sinds die tijd is mijn kluisje helemaal leeg.

Het lijkt mij handig om een paar setjes van spulletjes op kantoor te laten, zodat ik niet alles mee hoef te nemen, zoals bijvoorbeeld een klein stripje paracetamol, een bus deodorant, oortjes voor telefoon en laptop.

Wat voor spullen bewaar jij op kantoor? Of neem je dit soort spullen elke dag mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
17-03-2023 15:11
Ik heb dat ook, oogmigraine is dat. De ene keer blijft het daarbij maar de andere keer krijg ik daarna zware hoofdpijn
Ik dacht dat m’n oogmigraine een voorloper was op migraine, heb er ook wel migraine verschijnselen van gehad, de keren dat ik niet op tijd ingreep. Maar mogelijk is het oogmigraine + andere (heftige) hoofdpijn, ik heb gelukkig niet al te veel ervaring om uit te putten. :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffie1988 schreef:
17-03-2023 08:50

, condooms,

Standaard wat ik in m’n werktas/kluisje heb liggen :proud: :facepalm:
Ben benieuwd wat voor werk jij dan doet ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
KamilleT schreef:
17-03-2023 15:41
In mijn locker liggen alleen mijn toetsenbord en wat kantoorartikelen (schaar, nietapparaat, ontnieter), maar alleen het toetsenbord komt er tegenwoordig nog uit. De rest neem ik mee in mijn laptoptas of handtas. Maandverband en/of tampons heb ik meestal in mijn tas, maar laatst was ik dat vergeten aan te vullen. Met alle thuiswerkers was het dus lang zoeken naar een vrouwelijke collega onder de 50 om wat van te kunnen lenen. Ik heb haar uiteindeljk uit een vergaderzaal kunnen plukken :)
Om dit te voorkomen hebben wij op alle locaties in alle vrouwentoiletten een dispenser hangen waar gratis tampons en maandverband uit gepakt kunnen worden..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinneljocht schreef:
17-03-2023 16:44
Ben benieuwd wat voor werk jij dan doet ;-D
Hahaha ja ik ook. Die heb ik nou nog nooit nodig gehad op mijn werk
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
18-03-2023 07:21
Hahaha ja ik ook. Die heb ik nou nog nooit nodig gehad op mijn werk
Maar veel mensen hebben dingen op werk liggen zodat je daarna meteen de stad in kunt, bijvoorbeeld. Ik heb ook make-up en parfum liggen zodat ik mezelf vrijdag een beetje op kan knappen en met klein tasje naar de borrel kan. Dan wil ik niet met een hele hutkoffer sjouwen. Zelfde met bijvoorbeeld sportkleding, dan kleed ik me op werk om een ga hardlopend naar huis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mijn eigen bureau met ladeblok en heb een eigen collectie pennen en bureauaccessoires nog van mijn vorige werk meegenomen waar ik het zelf moest kopen omdat alles van je bureau af gejat werd zodra je even weg was. Maar in principe kan ik dat ook nemen van mijn huidige werk.

Daarnaast een laadsnoer voor mijn telefoon, een eigen koffiemok, mijn veiligheidsschoenen + reservesokken, een air up bottle, bureauventilator en een thermoskan.

In mijn laatje zoetjes, thee, tampons, deodorant, handcrème, speciale grotere paperclips en documentklemmen, lippenstift, een travelverpakking parfum, een pincet, paracetamol en ibuprofen. Daarnaast wat houdbaar eten wat ik dagelijks gebruik zoals noten en rijstwafels en een weegschaaltje.

We hebben 2 boxen die 'de dj van de dag' aansluit op de afdeling en een headphone van het werk, dus oortjes hoeven niet, en om de beurt kopen we koffie en cappuccino, dus dat is in gedeeld eigendom.
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
17-03-2023 13:31
Misschien classificeer ik het niet goed, ik ben gelukkig niet zo thuis in hoofdpijnen. Maar het begint bij mij altijd met een aura fase, vlekken/zigzaglijnen in m’n gezichtsveld, vandaar dat ik vermoed dat het om migraine gaat. Als ik dan direct paracetamol inneem, dus voordat de hoofdpijn zich aandient, dan blijft het binnen de perken.
Migraine sans Migraine is dat.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb inmiddels 3 kluisje, 2 grote en 1 kleine.
In de kleine zitten mijn aantekeningen en getuigschriften van allerlei cursussen .

In de grote beneden mijn jas en wat extra kleding.
Deo, borstel en tampons.
De grote boven mijn tas met geld ed, en allerlei snacks voor de gehele week.
Paracetamol en pleisters.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal niks op kantoor. Alles zit in mijn rugzak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben flexplekken en persoonlijke kluisjes zijn inmiddels afgeschaft. Ik werk nog maar beperkt op kantoor sinds corona en neem dus alles mee.
Echter men heeft het idee dat iedereen een eigen kop moet gaan gebruiken in plaats van wegwerp bekers voor de koffie, de thee, het water, de soep, de chocolade melk enz.
Hoe doen jullie dat zonder dat het een troep in je laptoptas wordt?
Een mok is trouwens ook nogal groot in zo'n dunne tas.
Alle reacties Link kopieren Quote
reneviva schreef:
19-03-2023 10:15
Wij hebben flexplekken en persoonlijke kluisjes zijn inmiddels afgeschaft. Ik werk nog maar beperkt op kantoor sinds corona en neem dus alles mee.
Echter men heeft het idee dat iedereen een eigen kop moet gaan gebruiken in plaats van wegwerp bekers voor de koffie, de thee, het water, de soep, de chocolade melk enz.
Hoe doen jullie dat zonder dat het een troep in je laptoptas wordt?
Een mok is trouwens ook nogal groot in zo'n dunne tas.
Ik heb een mok van de Hema met deksel. Ze staan niet online maar vaak wel in de winkels, in 3 of 4 kleuren. Deze kan ook in de vaatwasser.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Niks. Alles zit in laptop- of handtas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt me heel onhandig als je niks kunt bewaren op je werk. Als je weinig op kantoor komt (1x per twee weken of zo) dan is dat natuurlijk geen punt. Echter als je wel meerdere keren per week gaat is het toch wel fijn om niet alles mee te hoeven slepen.
Als ik geen spullen op kantoor kon bewaren dan zou ik ook veel vaker vanuit huis gaan werken maar dat is ook niet altijd mogelijk. Vaak moet ik toch wel in elk geval 3x per week heen.
Nu heb ik ook mijn boeken nodig voor een groot deel van mijn werk dus zonder die boeken kan ik sowieso veel minder doen. En afgezien van de boeken vind ik het toch wel handig om allerlei spullen op werk te hebben.
Sinneljocht schreef:
17-03-2023 16:44
Ben benieuwd wat voor werk jij dan doet ;-D
Meer voor na het werk of onvoorziene lunchpauzes buiten kantoor :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Saelle1 schreef:
20-03-2023 15:08
Het lijkt me heel onhandig als je niks kunt bewaren op je werk. Als je weinig op kantoor komt (1x per twee weken of zo) dan is dat natuurlijk geen punt. Echter als je wel meerdere keren per week gaat is het toch wel fijn om niet alles mee te hoeven slepen.
Als ik geen spullen op kantoor kon bewaren dan zou ik ook veel vaker vanuit huis gaan werken maar dat is ook niet altijd mogelijk. Vaak moet ik toch wel in elk geval 3x per week heen.
Nu heb ik ook mijn boeken nodig voor een groot deel van mijn werk dus zonder die boeken kan ik sowieso veel minder doen. En afgezien van de boeken vind ik het toch wel handig om allerlei spullen op werk te hebben.
Maar welke spullen dan? Ik ga gemiddeld twee keer per week maar ik hoef echt niks 'mee te slepen' behalve mijn laptop, evt. lunch en mijn handtas (die ik sowieso al bij me heb) met de gebruikelijke inhoud als telefoon(s), zakdoeken, toegangspas en sleutels.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren Quote
Saelle1 schreef:
20-03-2023 15:08
Het lijkt me heel onhandig als je niks kunt bewaren op je werk. Als je weinig op kantoor komt (1x per twee weken of zo) dan is dat natuurlijk geen punt. Echter als je wel meerdere keren per week gaat is het toch wel fijn om niet alles mee te hoeven slepen.
Als ik geen spullen op kantoor kon bewaren dan zou ik ook veel vaker vanuit huis gaan werken maar dat is ook niet altijd mogelijk. Vaak moet ik toch wel in elk geval 3x per week heen.
Nu heb ik ook mijn boeken nodig voor een groot deel van mijn werk dus zonder die boeken kan ik sowieso veel minder doen. En afgezien van de boeken vind ik het toch wel handig om allerlei spullen op werk te hebben.
O kan wel, maar mijn werk is mijn werk, niet mijn tweede huis waar ik al mijn eigen spullen moet hebben staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier een eigen bureau plus kastje. Daarin staat een bakje met:

*Handcreme
*Doosje met diverse pillen, is noodrantsoen. Twee diarreeremmers, twee paracetamols, twee ibuprofen, een tampon (ben al ouwe taart dus kans op nodig hebben inmiddels nihil). Gelukkig vrijwel nooit nodig maar ik heb er wel al eens collega's mee geholpen.
*Nagelvijl
*Doosje tictac
*Flesje neusspray
*Flesje contactlenzenvloeistof

Vanuit een kantoor met flexplekken eraan gewend om het zo klein en handig mogelijk te houden. Dat bakje stond eerst in mijn kluisje, daarna in een bureaulade en nu in een nieuwe lade.

De rest neem ik dagelijks mee, maar dat is dus gewoon mijn lunch, pasjes, agenda, telefoon en opvouwbare boodschappentas.

Al het andere op mijn bureau is werkgerelateerd. Laptop, monitors, muizen, toetsenbord, notitieboekje/pen. Verder leeg. Ik houd van opgeruimd.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren Quote
juliet64 schreef:
20-03-2023 15:23
Maar welke spullen dan? Ik ga gemiddeld twee keer per week maar ik hoef echt niks 'mee te slepen' behalve mijn laptop, evt. lunch en mijn handtas (die ik sowieso al bij me heb) met de gebruikelijke inhoud als telefoon(s), zakdoeken, toegangspas en sleutels.
Een mok voor thee, notitie en andere opschrijfboekjes, pennen, highlighters, potlood, gum, multomappen met papieren, boeken, naslagwerken, sjaal/vestje voor als het koud is, waterfles, persoonlijke spulletjes zoals make up/zakdoekjes/maandverband/paracetamol/ontsmet spul/lotion, oplader, snacks, oordopjes, grote bureau agenda...
Dat zijn allemaal spullen die ik op werk bewaar. Alleen mijn laptop neem ik soms mee (maar ik werk veel op mijn eigen laptop thuis dus laat de werk laptop ook vaak op werk.)
Alle reacties Link kopieren Quote
Saelle1 schreef:
20-03-2023 15:08
Het lijkt me heel onhandig als je niks kunt bewaren op je werk.
Ik heb een hele grote tas :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb heus ook een grote tas, maar ik ga vaak dingen doen rechtstreeks uit werk, dan heb ik geen zin om kladblokken, laptops, make-up en kantoorkleding mee te sjouwen (ik kleed me vaak om).

Tegenwoordig werk ik bijna altijd thuis, dus is dit niet meer aan de orde. Maar ik vind niets vervelender dan met een tas vol werkspullen naar een café oid. Helemaal als het om vertrouwelijke spullen gaat.

Verder heb ik het vaak koud op werk, dus er woont daar ook een dik vest op de stoel in mijn kantoor.
Wij hebben kluisjes
Er ligt bij mij een kleurboek in en een klein bullet journal.
Mijn tablet neem ik dagelijks mee.
Ik kleur graag in mijn pauze of ik ga leren op mijn tablet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Handcrème, lippenbalsem, oplader, oortjes, maandverband, extra onderbroek (mocht ik onverwachts ongesteld worden en ik heb een string aan), Pen, notebook, lippenstift.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irma_3110 schreef:
16-03-2023 20:59
Ik heb vooral wat lunchitems in mijn kluisje, voor het geval ik mijn brood vergeet/geen tijd heb om het te maken en wat pakken zakdoekjes.
Wat zijn die lunchitems dan? Wat dat moeten dan dus houdbare dingen zijn die niet in de koelkast moeten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Niks, wij hebben alleen flexplekken. In mijn laptoptas heb ik een paar kleine items zoals tampons en deo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een eigen bureau met ladenblok. Het volgende ligt erin/erop:

- Glas voor water
- Grote mok
- Theeglas
- Opvouwbare koffiebeker
- Bordje
- Appelsnijder
- Schilmesje, broodmes, vork, lepel
- Drie potjes met losse thee/theefilters/lepel voor losse thee/theezakjesonderzetter
- Pak allesreiniger doekjes
- Zak havermout
- Zak chiazaad
- Kaneel
- Panty
- Reserveschoenen
- Schoudertasje
- Paracetamol
- Maandverband
- Oplader
- Pak zakdoekjes
- Haarclips
- Crackers
- Ketting
- Notitieboekje
- To do boekje
- Allerlei pennen en markers
- Schaar
- Allerlei soorten mapjes/papieren ter info

Dit is waar ik nu op kan komen. Ik denk dat er nog meer ligt, maar daar kan ik nu niet op
komen. Als ik deze lijst zie moet ik eigenlijk heel hard lachen om wat ik allemaal heb meegesleept naar mijn werk!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven