werkdagen IBer
vrijdag 12 februari 2010 om 16:10
Ik ben benieuwd welke dagen de IBers (intern begeleiders in het basisonderwijs) op dit forum werken. Het lijkt mij dat de woensdag echt een must is als IBer ivm overleg met sbo enzo. Maar de woensdag is natuurlijk ook een dag dat je graag thuis wil zijn met je eigen kids. Welke dagen werken jullie??
Ik werk drie dagen en moet nu gaan bedenken (ivm opvang voor mijn eigen kids) welke dagen handig zijn. Ik werk nu ma, di en woe. Maar ik sta nu gewoon voor de klas. Als IBer is het misschien handiger om wat meer verspreid over de week te werken.
Ik werk drie dagen en moet nu gaan bedenken (ivm opvang voor mijn eigen kids) welke dagen handig zijn. Ik werk nu ma, di en woe. Maar ik sta nu gewoon voor de klas. Als IBer is het misschien handiger om wat meer verspreid over de week te werken.
anoniem_91821 wijzigde dit bericht op 12-02-2010 16:29
Reden: te vaag :D
Reden: te vaag :D
% gewijzigd
zaterdag 13 februari 2010 om 21:23
Ik werk op maandag en dinsdag. Bij ons heeft de PAB'er uit het samenwerkingsverband juist op dinsdag ambulante uren ivm. overleg met de basisscholen. Ligt er dus ook aan hoe dat geregeld is.
Dinsdag is voor mij de meest effectieve dag, omdat dan de meeste leerkrachten werken én er op dinsdag vergaderd wordt.
Moet wel zeggen dat ik flexibel ben met mijn dagen; als het zo uitkomt, kom ik ook wel eens op woensdag terug en compenseer die uren.
Dinsdag is voor mij de meest effectieve dag, omdat dan de meeste leerkrachten werken én er op dinsdag vergaderd wordt.
Moet wel zeggen dat ik flexibel ben met mijn dagen; als het zo uitkomt, kom ik ook wel eens op woensdag terug en compenseer die uren.