Werk & Studie alle pijlers

Werkgever houdt geen rekening met weersomstandigheden

08-02-2021 14:50 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat te doen? Man moet vannacht rond 4 uur vertrekken met scooter, de auto heb ik zelf nodig om kind naar creche te brengen zodat ik zelf ook kan werken (thuis). Hij heeft zijn manager gebeld en aangegeven dat hij het niet fijn vindt met scooter want s nachts spekglad en kans op ongelukken. Het is ongeveer een half uur met de scooter. Er is ook geen OV zo vroeg. Ze willen zijn dienst ook niet verschuiven zodat man zelf kind kan brengen naar creche. Vindt het niet erg meedenkend van de werkgever.
Wat zouden jullie doen?

Edit: man wordt opgehaald door collega dus probleem is opgelost.
diamantje123 wijzigde dit bericht op 08-02-2021 15:37
6.12% gewijzigd
Majime schreef:
09-02-2021 16:29
Nee hoor, totaal geen persoonlijke issues en ik ben volledig OT.

Nou ja, je lijkt niet helemaal door te hebben dat dit topic niet over jou gaat... misschien een eigen topic openen? Je dramt echt nogal door...
FlexieBelle schreef:
09-02-2021 19:16
Nou ja, je lijkt niet helemaal door te hebben dat dit topic niet over jou gaat... misschien een eigen topic openen? Je dramt echt nogal door...
Ik heb het over TO en haar man en de manier waarop er hier advies wordt gegeven.

Naar aanleiding daarvan denk ik na over hoe ik zoiets zelf zou oplossen als mijn man de ochtendshift had met kind en aan het werk moest en een blessure had, terwijl er een pandemie en een sneeuwstorm bezig was.

Ik zou het in dat geval namelijk zelf oplossen en niet het probleem bij mijn man neerleggen, maar kennelijk is dat heel vreemd, zelf je problemen oplossen.
Majime schreef:
09-02-2021 19:22
Ik heb het over TO en haar man en de manier waarop er hier advies wordt gegeven.

Naar aanleiding daarvan denk ik na over hoe ik zoiets zelf zou oplossen als mijn man de ochtendshift had met kind en aan het werk moest en een blessure had, terwijl er een pandemie en een sneeuwstorm bezig was.

Ik zou het in dat geval namelijk zelf oplossen en niet het probleem bij mijn man neerleggen, maar kennelijk is dat heel vreemd, zelf je problemen oplossen.

Dat bedoel ik... je dramt nogal door.....
Ik bedoel het niet rot, maar echt, je was op pagina 4 al duidelijk met je mening.
Majime schreef:
09-02-2021 18:48
Neem peuter mee? Je bedoelt om 4 uur 's nachts naar zijn baantje bij het ov?
Baantje? Het is zijn werk en jij hebt het over baantje? Gewoon iets wat mij echt steeds weer op valt.
Zijn werk is het!!!
Echt! :facepalm:
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 09-02-2021 19:56
3.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Majime schreef:
09-02-2021 18:48
Neem peuter mee? Je bedoelt om 4 uur 's nachts naar zijn baantje bij het ov?
Serieus?
Majime schreef:
09-02-2021 19:22

Wat goed van jou! Maar er zijn stellen die samen naar een oplossing proberen te zoeken, het probleem was van hun samen. Hierdoor kwam zij naar het Viva Forum om hun gezamelijk probleem voor te leggen, ze haalden er dus meer mensen bij voor meer ideeen.

Vervolgens is het probleem door 1 van de 2 opgelost en hebben zij samen besloten dat het opgelost is.

Ook daar is niks mis mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven