Werk & Studie alle pijlers

Werkplek

28-07-2019 11:24 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer wist jij zeker dat jij niet meer op je plek zat of nog zit op je werk?

Ik heb al diverse situaties meegemaakt waarin het leek dat ik gek was en steeds twijfelde en een soort doorslag heb nu.

Vorige week ben ik enorm aan mijn lot over gelaten met een hart ritme probleem dit is medisch vast gesteld soms slaat me hart gewoon op hol ik heb hier medicatie voor, vorige week werd ik alleen gelaten en een collega ging ook nog eens fel tegen mij in omdat ik zweette en mega misselijk was hier van wat altijd zo is ik zit in me hoofd en weet ik het allemaal, ik probeerde te voorkomen dat ik niet zou gaan overgeven of flauw ging vallen mijn rust HF was 180 pm in rust hier door kreeg ik meer stress mijn lief heeft me op gehaald en heb niets meer gehoord...

Ik ben nu al dagen aan het piekeren wat is verstandig om te doen...
Wat voor werk doe je? Weten je leidinggevende en collega's wat er aan de hand is?
Maak eens een afspraak met de bedrijfsarts, dan kun je de werksituatie bespreken.
milena1 schreef:
28-07-2019 11:32
Wat voor werk doe je? Weten je leidinggevende en collega's wat er aan de hand is?
Gezondheidszorg en ja dit weten ze al vanaf dag 1.
parbleumondieu schreef:
28-07-2019 11:36
Maak eens een afspraak met de bedrijfsarts, dan kun je de werksituatie bespreken.
Heel klein bedrijf hebben ze niet, situatie is erg stressvol.daar
Lavendel2 schreef:
28-07-2019 11:38
Heel klein bedrijf hebben ze niet, situatie is erg stressvol.daar
Jij kunt vragen om een gesprek met een arts van de arbodienst.
parbleumondieu schreef:
28-07-2019 11:45
Jij kunt vragen om een gesprek met een arts van de arbodienst.
Ja TO ff doorpakken nu! Laat je niet zo behandelen. Zo te horen heb je last van een AVNRT klopt dat? Je moet echt voor jezelf opkomen hoor!
Klinkt alsof de werkdruk sowieso te hoog is, waardoor collega's uiteindelijk ook geen oog meer voor elkaar hebben.
Is deze werkgever wel geschikt voor jou?
Wil je hier echt heel graag werken, of heb je zelf al zo'n gevoel dat dit eigenlijk niet passend voor je is?
Zebra123 schreef:
28-07-2019 11:49
Ja TO ff doorpakken nu! Laat je niet zo behandelen. Zo te horen heb je last van een AVNRT klopt dat? Je moet echt voor jezelf opkomen hoor!
Je bedoelt av knoop stroom geleidings problemen? Ja dan klopt dat, wat bedoel je met doorpakken ziekmelden, heb al vaak discussies gehad met ze
Zebra123 schreef:
28-07-2019 11:49
Je bedoelt av knoop stroom geleidings problemen? Ja dan klopt dat, wat bedoel je met doorpakken ziekmelden, heb al vaak discussies gehad met ze
milena1 schreef:
28-07-2019 11:55
Klinkt alsof de werkdruk sowieso te hoog is, waardoor collega's uiteindelijk ook geen oog meer voor elkaar hebben.
Is deze werkgever wel geschikt voor jou?
Wil je hier echt heel graag werken, of heb je zelf al zo'n gevoel dat dit eigenlijk niet passend voor je is?
Ik wil best in pb vertellen wat voor bedrijf ik zit, maar idd ik wordt vanaf dag 1 al niet gelijk behandeld als andere collega s er is veel onvrede, en ik wil heel graag deze branch uit.
Ieder bedrijf moet verplicht een bedrijfsarts ter beschikking stellen als je daarom vraagt. Ook een klein bedrijf. Dit zal dan inderdaad iemand van de arbodienst zijn.

Ik zou, zoals eerder al werd aangeraden, hiermee gaan praten.
Je zegt: ik wil deze branche uit.
Of bedoel je: ik wil niet meer werken voor dit bedrijf?
Wat eten we vanavond?
UnexpextedMom schreef:
28-07-2019 12:54
Ieder bedrijf moet verplicht een bedrijfsarts ter beschikking stellen als je daarom vraagt. Ook een klein bedrijf. Dit zal dan inderdaad iemand van de arbodienst zijn.

Ik zou, zoals eerder al werd aangeraden, hiermee gaan praten.
Ik heb hier nog helemaal geen ervaring mee ik zal vast eerst naar de huisarts moeten.
makreel schreef:
28-07-2019 13:13
Je zegt: ik wil deze branche uit.
Of bedoel je: ik wil niet meer werken voor dit bedrijf?
Wil deze branche uit, ik school mij om, maar ik dacht ik houd dit even vol tot ik afgestudeerd ben
Kan het zijn dat je collega's gewoon met hun werk bezig waren in plaats van met jou? Hoe vaak heb je zo'n aanval en waarmee kunnen je collega's je danhelpen?
nessemeisje schreef:
28-07-2019 14:16
Kan het zijn dat je collega's gewoon met hun werk bezig waren in plaats van met jou? Hoe vaak heb je zo'n aanval en waarmee kunnen je collega's je danhelpen?
2e keer pas op mijn werk en nee iemand met hartklachten mag je nimmer nooit alleen laten en nee het was pauze.

Ik vindt dit eerlijk gezegd een beetje een rare post? Je collega kan ook een hart infarct krijgen op het werk tja moet je dan maar bezig blijven met je werk? Hartklachten dienen serieus genomen te worden....

Als mijn hartslag niet zakt na 30 min moet de anbulance komen zodat zij dit weer kunnen doen. Je kan flauw vallen je hart en hersenen komen zuurstof te.kort overgeven.
Zijn de collega's op de hoogte van jouw hartproblemen? En weten ze dat ze je in de gaten moeten houden?
Sara9876 schreef:
28-07-2019 15:19
Zijn de collega's op de hoogte van jouw hartproblemen? En weten ze dat ze je in de gaten moeten houden?
Ja zeker, vorig jaar heb ik nog allerlei onderzoeken gehad bij de cardioog, en altijd op de hoogte gesteld.
Volgende keer niet je lief bellen maar 112 bellen en zeggen dat je bekend bent met hartritmestoornissen.

De eerste keer dat ik een dergelijke aanval had was ook op het werk en mijn collega's zijn toen veel erger geschrokken dan ik. Mijn werkgever wilde mij ook echt niet meer terug zien op de werkvloer die week.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
28-07-2019 15:50
Volgende keer niet je lief bellen maar 112 bellen en zeggen dat je bekend bent met hartritmestoornissen.

De eerste keer dat ik een dergelijke aanval had was ook op het werk en mijn collega's zijn toen veel erger geschrokken dan ik. Mijn werkgever wilde mij ook echt niet meer terug zien op de werkvloer die week.
Wat naar zeg! Ik neem altijd gelijk een calcium blokker in duurt alleen minstens 1 uur voor het zakt
Ze waren niet eens geschrokken ik kreeg nog eens de volle laag van een collega terwijl ik 5x stoppen nu zei...

Bij al val je non stop flauw er wordt niet gevraagd hoe het met je gaat ik heb geen enkel.bericht gehad en wordt alleen aan de volle agenda s gedacht niet aan de persoon ik ben niet de eerste waar zo mee omgegaan wordt.
Bitje93 schreef:
28-07-2019 15:50

Ik te horen gekregen dat ik een gevaar ben en zij geen tijd hebben om bij mij te zitten en maar na moest denken of ik wel met patiënten kan werken.... Alles werd naar mij geschoven elke baan is dan een gevaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven