Werk & Studie alle pijlers

Zeneuwachtig!

11-08-2014 14:58 8 berichten
Goedemiddag!

Ik zit met een werk gerelateerde vraag in mijn maag.. misschien kunnen jullie mij wat verheldering bezorgen ;)

Ik werk sinds begin dit jaar bij een bedrijf waar ik het opzicht wel naar mijn zin heb, mijn collega's zijn aardig en met sommige kan ik echt goed opschieten. Het werk is erg saai en weinig uitdagends of vernieuwend ik weet al 7 maanden lang als ik ochtend er heen fiets wat de dag precies gaat brengen. Mijn werkgevers zijn niet 2 van de meest vriendelijke personen, niet erg toegankelijk en af en toe de meest vreemde opmerkingen. Heb het 2maal meegemaakt dat het ook echt vrouwonvriendelijke opmerkingen waren.

Afijn.. ik heb ander werk gevonden, ben ik erg blij mee heb er heel erg zin in. Nu heb ik voor het weekeinde aangegeven dat ik wil vertrekken en mij dus ook netjes aan de maand opzegtermijn gehouden. We zouden er na het weekeind even over praten, maandag werd gezegd onder het genot van een kopje koffie. Dus is de werkdag al een aantal uur bezig en ik ben zelf maar even naar ze toegelopen om te vragen of we nog gingen zitten. Krijg ik als antwoord "doen we van de week wel ff"

Oké, op zich niet erg maar wel vreemd toch? Of maak ik me om niks druk, heb nogal een rijkelijke fantasie en ga me de meest vreemde ideeën bedenken waarom ze dat later in de week willen bespreken i.p.v. nu..

Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Als je op tijd schriftelijk opgezegd hebt (dat 'schriftelijk' zie ik overigens niet in je post?) snap ik niet waar je nog zenuwachtig over zou moeten zijn. Hoogstens vinden ze het niet leuk dat je weggaat. Jammer dan. Als je voor afgelopen weekend hebt opgezegd en je hebt 1 maand opzegtermijn dan kun je per 1 oktober elders aan de slag. Veel succes!
Een baan zeg je schriftelijk op per de eerste van de maand rekening houdend met de geldende opzegtermijn.

Heb je een tijdelijk contract?