40 en net zwanger

22-11-2016 18:46 996 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben er net achter gekomen zwanger te zijn. Het is allemaal nog heel erg pril en ben er heel blij mee. Maar ben afgelopen maand 40 geworden, dus niet meer de jongste. Dit wordt mijn tweede kindje, als het dus goed gaat. Heb een jaar geleden een miskraam gehad en hierdoor ben ik ook niet geheel onbezorgd en best bang dat het weer mis gaat. Vraag me af of er meer in dezelfde situatie zitten waar ik even mee kan kletsen.
Hee ladies trekken jullie het allemaal nog een beetje? Hier idioot moe, vannacht meer dan genoeg uren geslapen maar vanochtend in de auto viel ik bijna in slaap en nu achter mijn bureau ook. Ik word er depri van.. hoop wel dat dit goeds betekent voor mijn echo van vanmiddag..

Fijne dag!
Reckless, spannend vanmiddag! Succes en veel plezier!
Dank je wel!
O reckless, spannend vanmiddag!

Werken was weer fijn. Ik was week ziek thuis geweest. Wel goed om geactiveerd te zijn. We lachen altijd veel, dat is fijn.
De echo was geweldig, een kloppend hartje, het kleintje bewoog al een beetje en zelfs paar dagen vooruit gezet adhv de afmeting..
Wat goed nieuws, Reckless!
Super fijn nieuws reckless! Geniet er van
Yeah!!! Super zeg Reckless
Dank dames!
Kut bij mij bloedverlies net bij plassen

Heb nu ook krampen

Vrees t ergste
O nee Eefje...!!!
Oh bah
Jeetje Eefje, nee toch..!! Ik duim dat het niet mis gaat..
Eefje, hoe gaat het?
Geen bloed meer gehad. Maar m'n buik is niet ok. Heb menstruatieachtige kramp waar ik ongerust over ben. Heb VK gebeld. had morgen zo ie zo al intake staan. Heb afgesproken om het af te wachten. Krijg morgen echo, mits bloeding niet doorzet. Als bloeding doorzet weten we genoeg en krijg ik volgende week echo of ik schoon ben. Maar nogmaals, vrees t ergste, want die krampen voelen zo niet goed.

Lijkt het op de vorige keer?
Ach eefje das niet goed.
Shit zeg Eefje, ik hoop voor je dat het toch meevalt allemaal. Vervelend is dat je nu niet meer kan doen dan afwachten, zó frustrerend. Ik weet hoe je je voelt
Wat vreselijk voor je Eefje dat je buikkrampen hebt. Hopelijk zijn het alleen maar hele lichte buikkrampen en komt het bloed niet meer terug. Was het veel bloed of echt maar een beetje? Het schijnt heel normaal te zijn, wat bloedverlies. Ik hoop zo dat jouw klachten snel zullen afnemen!

Zoals je weet heb ik dat ook gehad, heel af en toe heb ik het nog. Ik moet wel zeggen dat ik gister en vandaag extra ongerust ben over mijn baby. Ik heb gister en vandaag hoofdpijn en voel me niet zo goed. Lijkt ook wel of ik een beetje buikpijn heb vandaag. De hoofdpijn kan komen omdat ik minder drink, het drinken smaakt me nog steeds niet zo goed, te zoet.

Ik geef je een hele dikke knuffel schat!
quote:EJC schreef op 14 december 2016 @ 14:49:

Wat vreselijk voor je Eefje dat je buikkrampen hebt. Hopelijk zijn het alleen maar hele lichte buikkrampen en komt het bloed niet meer terug. Was het veel bloed of echt maar een beetje? Het schijnt heel normaal te zijn, wat bloedverlies. Ik hoop zo dat jouw klachten snel zullen afnemen!

Zoals je weet heb ik dat ook gehad, heel af en toe heb ik het nog. Ik moet wel zeggen dat ik gister en vandaag extra ongerust ben over mijn baby. Ik heb gister en vandaag hoofdpijn en voel me niet zo goed. Lijkt ook wel of ik een beetje buikpijn heb vandaag. De hoofdpijn kan komen omdat ik minder drink, het drinken smaakt me nog steeds niet zo goed, te zoet.

Ik geef je een hele dikke knuffel schat!Veel water drinken!
Dat ga ik zeker doen, thx
Oh wat naar die hoofdpijn EJC! Drink dan water, is ook niet zo zoet. Ik drink in de ochtend altijd warm water met halve citroen uitgeperst. Zorg ervoor dat het een lekker groot glas is. Word er lekker wakker van en heb dan meteen m'n vocht binnen bij het opstaan. Misschien is dat ook wat voor jou?

Mja, m'n krampen blijven aanhouden. Ging net naar de wc en zat weer wat roze op het papiertje. Ben enorm erop aan het letten nu. Weet niet of de krampen hetzelfde aanvoelen als de vorige keer. Weet wel dat sinds ik ben gaan bloeden m'n buikpijn anders aanvoelt dan daarvoor.

Maar morgen zullen we het weten. Heb in de middag een echo. Hou jullie op de hoogte. Hou rekening met het ergste.
Ik ga het meteen morgenvroeg doen met die halve citroen heb ik ook meteen wat vitamines binnen. Dankjewel voor de tip!

Wat naar dat je de krampen blijft houden... ik vind het zo erg voor je.

Heel veel succes morgen bij de echo, laten we hopen op een heerlijke schat met een mooi kloppend hart! Hopelijk ben je dan gerustgesteld. Ik kan me voorstellen dat dat je echt zal helpen om hem of haar even te zien. Ik ga morgen voor je duimen!

Ik heb zelf vandaag tot twee keer toe wat bloed gehad, licht roze was het. Zenuwslopend is het echt... gaat het goed of niet.... Alsjeblieft blijf zitten als je gezond bent denk ik dan. Als het niet goed zit kom er dan alsjeblieft nu uit en wacht niet. De dingen die ik allemaal denk pfffff.... Het is zo jammer dat wij niet gewoon zorgeloos zwanger kunnen zijn. Het heeft gewoon met het veleden te maken, we hebben eerder meegemaakt dat het fout kan lopen. Bij mij heeft het natuurlijk 2 jaar geduurd voordat ik opnieuw zwanger werdt, dus ben ik bang dat het de volgende keer ook weer zo lang of nog langer gaat duren.
Succes vanmiddag Eefje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven