Baby voeding
zaterdag 10 november 2018 om 11:13
Hoi dames. Heb even een vraag. Ik kan elk moment gaan bevallen. En we gaan de fles gevenen. Nu hebben we een pot nutrilon gehaalt. Maar bij thuis komst was de onderkant nat geworden. Van de pak, maar nu is me vraag is het van karton aan de binnen kant. Of zit der een soort van folie om het tebeschremen. Zo niet dan gooi ik hem weg. Thanks voor het antwoorden.
zaterdag 10 november 2018 om 13:08
Ik vind het niet zo aardig geformuleerd op deze manier maar je hebt gelijk. ik had luiers, voeding doekjes etc van de kruidvat. ook lekker makkelijk met voorraad halen. alles in een winkel. en de kwaliteit is prima. zeker de luiers.
Don't cry, buy a bag and move on.
zaterdag 10 november 2018 om 13:23
maandag 12 november 2018 om 12:01
Nee heb niet echt een reden, had gewoon het idee dat het beter is. En wil gewoon het beste voor hem.. en wij eten ook goed, dus waarom zou ik dan goodkopen kopen voor hem.
maandag 12 november 2018 om 12:05
Omdat het hetzelfde is: net zo goed. Maar goedkoper, dus fijner voor de portemonnee.Blossem-Flower2018 schreef: ↑12-11-2018 12:01Nee heb niet echt een reden, had gewoon het idee dat het beter is. En wil gewoon het beste voor hem.. en wij eten ook goed, dus waarom zou ik dan goodkopen kopen voor hem.
maandag 12 november 2018 om 14:50
Alle flesvoeding in NL moet aan enorm strenge eisen voldoen, ze zijn echt allemaal even goed. Bij Nutrilon (en Hero in wat mindere mate) betaal je een paar euro per blik zodat ze reclames kunnen maken en cb's en kraamverzorgsters cadeautjes kunnen sturen. En door die reclames en doordat je de kraamverzorgster met een Nutrilon-pen ziet schrijven, geloof jij weer dat Nutrilon het beste is.Blossem-Flower2018 schreef: ↑12-11-2018 12:01Nee heb niet echt een reden, had gewoon het idee dat het beter is. En wil gewoon het beste voor hem.. en wij eten ook goed, dus waarom zou ik dan goodkopen kopen voor hem.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het is echt zonde van je geld, kan je echt een hoop leukere dingen van doen.
maandag 12 november 2018 om 14:58
Blossem-Flower2018 schreef: ↑12-11-2018 12:01Nee heb niet echt een reden, had gewoon het idee dat het beter is. En wil gewoon het beste voor hem.. en wij eten ook goed, dus waarom zou ik dan goodkopen kopen voor hem.
Dit dacht ik ook, maar het maakt echt niks uit. Bespaar je het geld en ga met het uitgepaarde geld wat anders leuks met hem doen. Doe je alsnog het beste voor hem.