Baby voeding

10-11-2018 11:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames. Heb even een vraag. Ik kan elk moment gaan bevallen. En we gaan de fles gevenen. Nu hebben we een pot nutrilon gehaalt. Maar bij thuis komst was de onderkant nat geworden. Van de pak, maar nu is me vraag is het van karton aan de binnen kant. Of zit der een soort van folie om het tebeschremen. Zo niet dan gooi ik hem weg. Thanks voor het antwoorden.
Er zit een folie in aan de binnenkant. Maar ik zou voor de zekerheid een tweede pak halen.
Thanks. Ja gaan we ook doen. Me vriend gaat zo nog een halen.
Heb je een reden waarom je nutrilon gaat geven of gewoon teveel geld?
Gratis tip: Huismerken zijn net zo goed en de helft goedkoper.
Zit id een folie aan de binnenkant. Zal dus wel goed zijn. En anders even een tweede pak halen als reserve. Op komen ze toch wel 😊.
snowy2 schreef:
10-11-2018 12:41
Ik vind het niet zo aardig geformuleerd op deze manier maar je hebt gelijk. ik had luiers, voeding doekjes etc van de kruidvat. ook lekker makkelijk met voorraad halen. alles in een winkel. en de kwaliteit is prima. zeker de luiers.
Don't cry, buy a bag and move on.
Wij hebben bij de eerste ook nutrilon gegeven, maar voor een tweede doe ik het ook niet. Al moest hij toen omdat hij niet de standaard voeding kreeg. Ik ben toch wat makkelijker geworden. Toen dacht ik nog dat duurder beter was, maar ze groeien en er sowieso wel op.
snowy2 schreef:
10-11-2018 12:41
Nee heb niet echt een reden, had gewoon het idee dat het beter is. En wil gewoon het beste voor hem.. en wij eten ook goed, dus waarom zou ik dan goodkopen kopen voor hem.
Blossem-Flower2018 schreef:
12-11-2018 12:01
Nee heb niet echt een reden, had gewoon het idee dat het beter is. En wil gewoon het beste voor hem.. en wij eten ook goed, dus waarom zou ik dan goodkopen kopen voor hem.
Omdat het hetzelfde is: net zo goed. Maar goedkoper, dus fijner voor de portemonnee.
Alle flesvoeding in NL moet aan enorm strenge eisen voldoen, ze zijn echt allemaal even goed. Bij Nutrilon (en Hero in wat mindere mate) betaal je een paar euro per blik zodat ze reclames kunnen maken en cb's en kraamverzorgsters cadeautjes kunnen sturen. En door die reclames en doordat je de kraamverzorgster met een Nutrilon-pen ziet schrijven, geloof jij weer dat Nutrilon het beste is.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het is echt zonde van je geld, kan je echt een hoop leukere dingen van doen.

Dit dacht ik ook, maar het maakt echt niks uit. Bespaar je het geld en ga met het uitgepaarde geld wat anders leuks met hem doen. Doe je alsnog het beste voor hem. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven