De Prikbitches
woensdag 8 februari 2012 om 21:27
woensdag 8 februari 2012 om 22:02
KK, gecondeerd met het verlies van je oma. Maar ook een dikke pluim voor het afvallen!
Haiti, wat fijn dat je weer een 'go' hebt gekregen.
Magic,
Eva, wat een schrik! Veel te vroeg toch?
Sawasdee, neem je rust en veel sneeuwplezier!
Ks, wauw klinkt goed. Succes met de terugreis. Houd dat heerlijke gevoel vast!
Leoni, fijn dat je waardes goed waren.
Floortje, lekker erop uit als gezinnetje, dat klinkt goed!
Abc, succes met aftellen tot je verlof!
ABC82, ze maken ook overal een studie van... Maar super dat je mee kunt doen. Ik duim voor een goed resultaat!
Haiti, wat fijn dat je weer een 'go' hebt gekregen.
Magic,
Eva, wat een schrik! Veel te vroeg toch?
Sawasdee, neem je rust en veel sneeuwplezier!
Ks, wauw klinkt goed. Succes met de terugreis. Houd dat heerlijke gevoel vast!
Leoni, fijn dat je waardes goed waren.
Floortje, lekker erop uit als gezinnetje, dat klinkt goed!
Abc, succes met aftellen tot je verlof!
ABC82, ze maken ook overal een studie van... Maar super dat je mee kunt doen. Ik duim voor een goed resultaat!

woensdag 8 februari 2012 om 22:53
woensdag 8 februari 2012 om 23:15
potverdikke eva!!!!
begitn je menstruatie normaal ook gelijk knalrood??
tja weet niet wat ik moet zeggen, herken het schrikachtige pijnlijke gevoel enorm. net of je door de grond zakt...
oneerlijk is het, soms erg onwerkelijk omdat het bij 'iedereen' zo makkelijk gaat denk ik wel eens dat ik het verkeerd doe of verkeerd time ofzo.. maar dat is niet zo. doet pijn als n stel nog niet lang samen is bijv en al zwanger zijn. net alsof ik eerst was.
even vraagje, we willen in mrt weer beginnen. sinds miskraam, nov nog geen contact weer gehad met ziekenhuis. moet ik nu bellen dat we in mrt weer komen? of bellen als ik ongesteld ben voor de eerste afspraak weer?
knuffeltje voor magic en dolfijn!
rest ook natuurlijk!
begitn je menstruatie normaal ook gelijk knalrood??
tja weet niet wat ik moet zeggen, herken het schrikachtige pijnlijke gevoel enorm. net of je door de grond zakt...
oneerlijk is het, soms erg onwerkelijk omdat het bij 'iedereen' zo makkelijk gaat denk ik wel eens dat ik het verkeerd doe of verkeerd time ofzo.. maar dat is niet zo. doet pijn als n stel nog niet lang samen is bijv en al zwanger zijn. net alsof ik eerst was.
even vraagje, we willen in mrt weer beginnen. sinds miskraam, nov nog geen contact weer gehad met ziekenhuis. moet ik nu bellen dat we in mrt weer komen? of bellen als ik ongesteld ben voor de eerste afspraak weer?
knuffeltje voor magic en dolfijn!
rest ook natuurlijk!
donderdag 9 februari 2012 om 06:52
MagiC ook voor jou een dikke knuffel. Het lijkt mij moeilijk dat je nu zelf bijna zover zou zijn en net tante bent geworden. Hele tegenstrijdige gevoelens die mij veel energie zouden kosten. Ik denk aan je!
Ks, fijn dat je weer terug bent. Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Misschien wil je hier of op hyves wat met ons delen?
En nu KK zoveel is afgevallen (wat ik enerzijds knap vind maar mij anderzijds aansluit bij Kaetje, pas op voor jezelf) denk ik ook zal ik het dan ook maar zo aanpakken? Ik ben 'pas' -2,5 kg en tegelijkertijd begonnen. Alleen als Gent het eist wil ik het overwegen denk ik nu.
Schaatsdames onder ons, ik heb geen schaatsen meer en overweeg noren te kopen. Nog tips, ze zijn zo anders sinds ik als jonge blom op het ijs stond? En oeh wat jammer dat de elfstedentocht niet doorgaat
Bijna weer vergeten: nieuwe dames welkom!
Ks, fijn dat je weer terug bent. Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Misschien wil je hier of op hyves wat met ons delen?
En nu KK zoveel is afgevallen (wat ik enerzijds knap vind maar mij anderzijds aansluit bij Kaetje, pas op voor jezelf) denk ik ook zal ik het dan ook maar zo aanpakken? Ik ben 'pas' -2,5 kg en tegelijkertijd begonnen. Alleen als Gent het eist wil ik het overwegen denk ik nu.
Schaatsdames onder ons, ik heb geen schaatsen meer en overweeg noren te kopen. Nog tips, ze zijn zo anders sinds ik als jonge blom op het ijs stond? En oeh wat jammer dat de elfstedentocht niet doorgaat
Bijna weer vergeten: nieuwe dames welkom!

donderdag 9 februari 2012 om 07:31
Eva, hoe is het vandaag?
Lola, ik zou zeker nu al bellen. Dan kunnen ze er eventueel rekening mee houden. En je leeft er ook naar toe. Stel dat er iets is waardoor ze geen afspraak kunnen maken (lab een week dicht of dokters op vakantie of ik noem maar wat geks) dan kan je dat beter vantevoren horen.
Lola, ik zou zeker nu al bellen. Dan kunnen ze er eventueel rekening mee houden. En je leeft er ook naar toe. Stel dat er iets is waardoor ze geen afspraak kunnen maken (lab een week dicht of dokters op vakantie of ik noem maar wat geks) dan kan je dat beter vantevoren horen.
donderdag 9 februari 2012 om 10:22
Eva neeneeneneneneneneneeeeee dat mag niet ##$^%$$*$##$*&$%(& dat mag gewoon niet. Oh meid wat heb ik met je te doen. Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Magic ook voor jou geen woorden, wat moet dat confronterend zijn die datum, het had zo mooi moeten zijn. Dikke knuffel voor jou
KS welkom thuis, wat een omschakeling qua weer he...
Lola ik zou ook gewoon even bellen naar het ziekenhuis.
Hier geen nieuws, alles gaat z'n gangetje...
Magic ook voor jou geen woorden, wat moet dat confronterend zijn die datum, het had zo mooi moeten zijn. Dikke knuffel voor jou
KS welkom thuis, wat een omschakeling qua weer he...
Lola ik zou ook gewoon even bellen naar het ziekenhuis.
Hier geen nieuws, alles gaat z'n gangetje...
donderdag 9 februari 2012 om 10:36
Helaas, het is nu echt doorgebroken (als in; veel buikpijn en veel bloed).
Heb net het zkh gebeld om een afspraak te maken voor een evaluatiegesprek, mag dat niet!
'Nee mevrouw, u moet toch eerst volgende week een zwangerschapstest doen'.
Bah.
Ik ben wel echt verdrietig, maar niet heeeel erg geschokt, op de een of andere manier raak je gewend aan de teleurstelling.
Ik kan mezelf niets kwalijk nemen, ik heb er alles aan gedaan, het mocht niet zo zijn.
Ik wil wel zo snel mogelijk verder, nu zijn we er zo dichtbij geweest, ik wil graag weer een kans.
Hoop wel dat de volgende keer iets beter gaat, wat betreft embryo's. En dat er misschien wat gedaan kan worden aan die korte 2e fase, misschien pregnyl spuiten na de tp etc. Ga ze allemaal opschrijven en hopelijk kunnen we snel terecht voor een gesprek.
Bedankt meiden voor al jullie support de afgelopen dagen!! Heel fijn!
Magic, ik lees dat jij het ook niet makkelijk hebt.
Heb net het zkh gebeld om een afspraak te maken voor een evaluatiegesprek, mag dat niet!
'Nee mevrouw, u moet toch eerst volgende week een zwangerschapstest doen'.
Bah.
Ik ben wel echt verdrietig, maar niet heeeel erg geschokt, op de een of andere manier raak je gewend aan de teleurstelling.
Ik kan mezelf niets kwalijk nemen, ik heb er alles aan gedaan, het mocht niet zo zijn.
Ik wil wel zo snel mogelijk verder, nu zijn we er zo dichtbij geweest, ik wil graag weer een kans.
Hoop wel dat de volgende keer iets beter gaat, wat betreft embryo's. En dat er misschien wat gedaan kan worden aan die korte 2e fase, misschien pregnyl spuiten na de tp etc. Ga ze allemaal opschrijven en hopelijk kunnen we snel terecht voor een gesprek.
Bedankt meiden voor al jullie support de afgelopen dagen!! Heel fijn!
Magic, ik lees dat jij het ook niet makkelijk hebt.
donderdag 9 februari 2012 om 10:54
Gatsakkesnogantoe Eva.... Ik begrijp zo goed hoe je je voelt. Bah. Honderdduizend knuffels voor jou. Laat ruimte voor je verdriet, je klinkt alsof je je graag sterk wil houden. Dat hoeft nu even niet hoor, tis gewoon heel oneerlijk en een enorme teleurstelling. Heel veel sterkte!
Lekker laten leven...
donderdag 9 februari 2012 om 11:42
donderdag 9 februari 2012 om 11:43
donderdag 9 februari 2012 om 13:23
He bah Eva... Ik had nog een beetje hoop dat het niet door zou zetten, maar bah bah bah...
Dikke voor jou. En wat een stomme reactie van het ziekenhuis!
Trouwens, ik had dat ook hoor, dat ik perse een bloedtest moest doen ook al was ik keihard ongesteld. Stomme protocollen ook altijd!
En voor Magic ook
Heel confronterend moet het zijn...
quote:Dotjemol schreef op 09 februari 2012 @ 06:52:
Als schaatsjuf meld ik me dan maar even voor deze vraag.
Als je noren wilt kopen heb je meerdere opties:
- Lage noren
- Hoge noren
- Klapschaatsen
Omdat je niet veel schaatst, vallen wat mij betreft hoge noren en klapschaatsen af. Die laatste heb je alleen wat aan als je echt hard wilt gaan, en hoge noren zijn toch een stuk instabieler. En als je dan op natuurijs wilt schaatsen, dan is het wel lekker als je stabiel staat.
Onder de lage noren heb je dan ook weer verschillende mogelijkheden:
- Combinoren
- Kluunschaatsen
- 'Gewone' lage noren
De gewone lage noren zijn een goede aankoop, maar daar zijn de schoenen wat 'dunner' en minder stevig dan bij bijvoorbeeld combinoren. Je kan hier naar kijken, maar het meest comfortabele zit je bij de andere twee opties.
Kluunschaatsen zou ik ook niet voor gaan. Ze zijn vreselijk handig, maar ook behoorlijk duur. Het voordeel hierbij is, is dat je echt laag bij het ijs zit, de achterkant los is (als een soort klapschaats dus), en je kan het dus lang volhouden. Als je van het ijs af moet, klik je de ijzers los en kan je gewoon wandelen. Ideaal als je lange tochten wilt maken.
Dan de laatste, de combinoren. Hier zou ik voor gaan. Je hebt ze in 2 soorten: die met hard ijshockeyschoenen erop, en met een zogenaamde softboot. De eerste zijn wat goedkoper, en de tweede iets comfortabeler. Buiten dat zijn het allebei goede aankoper. De softboot zit heerlijk, is lekker warm, je enkel is goed beschermd waardoor je minder snel zwikt.
Viking heeft een hele prettige combinoor met softboots. (Karaman heeft ze), maar Nijdam heeft ook mooie. Die zijn dan weer iets minder duur, en dan heb je iets minder hard staal. (= dus iets sneller bot en vaker slijpen)
Maar de viking is dus mijn favoriet...
Dikke voor jou. En wat een stomme reactie van het ziekenhuis!
Trouwens, ik had dat ook hoor, dat ik perse een bloedtest moest doen ook al was ik keihard ongesteld. Stomme protocollen ook altijd!
En voor Magic ook
Heel confronterend moet het zijn...
quote:Dotjemol schreef op 09 februari 2012 @ 06:52:
Als schaatsjuf meld ik me dan maar even voor deze vraag.
Als je noren wilt kopen heb je meerdere opties:
- Lage noren
- Hoge noren
- Klapschaatsen
Omdat je niet veel schaatst, vallen wat mij betreft hoge noren en klapschaatsen af. Die laatste heb je alleen wat aan als je echt hard wilt gaan, en hoge noren zijn toch een stuk instabieler. En als je dan op natuurijs wilt schaatsen, dan is het wel lekker als je stabiel staat.
Onder de lage noren heb je dan ook weer verschillende mogelijkheden:
- Combinoren
- Kluunschaatsen
- 'Gewone' lage noren
De gewone lage noren zijn een goede aankoop, maar daar zijn de schoenen wat 'dunner' en minder stevig dan bij bijvoorbeeld combinoren. Je kan hier naar kijken, maar het meest comfortabele zit je bij de andere twee opties.
Kluunschaatsen zou ik ook niet voor gaan. Ze zijn vreselijk handig, maar ook behoorlijk duur. Het voordeel hierbij is, is dat je echt laag bij het ijs zit, de achterkant los is (als een soort klapschaats dus), en je kan het dus lang volhouden. Als je van het ijs af moet, klik je de ijzers los en kan je gewoon wandelen. Ideaal als je lange tochten wilt maken.
Dan de laatste, de combinoren. Hier zou ik voor gaan. Je hebt ze in 2 soorten: die met hard ijshockeyschoenen erop, en met een zogenaamde softboot. De eerste zijn wat goedkoper, en de tweede iets comfortabeler. Buiten dat zijn het allebei goede aankoper. De softboot zit heerlijk, is lekker warm, je enkel is goed beschermd waardoor je minder snel zwikt.
Viking heeft een hele prettige combinoor met softboots. (Karaman heeft ze), maar Nijdam heeft ook mooie. Die zijn dan weer iets minder duur, en dan heb je iets minder hard staal. (= dus iets sneller bot en vaker slijpen)
Maar de viking is dus mijn favoriet...