De Prikbitches
donderdag 1 maart 2012 om 14:41
Fijn yam! Heerlijk wat een opluchting! En weten jullie het geslacht?
Kuuk, heerlijk dat je een goed gesprek hebt gehad met de ha! Je klinkt super positief dus dat heeft je denk ik erg goed gedaan. Ik wil het je toch even zeggen: *weggehaald wegens herkenbaarheid*
Maar wat heerlijk dat je gaat trouwen! Super zeg, klinkt als een erg mooie dag.
Pop, hoe voel je je? Al een beetje beter?
En EDC, astma dus?! Ik hoop dat je goede medicatie krijgt, sterkte.
Hier gaat het goed. Heb vanochtend gewerkt, maar om 14.00 naar huis gegaan. M'n buik begon toch pijn te doen, dus nu lekker op de bank.
Kuuk, heerlijk dat je een goed gesprek hebt gehad met de ha! Je klinkt super positief dus dat heeft je denk ik erg goed gedaan. Ik wil het je toch even zeggen: *weggehaald wegens herkenbaarheid*
Maar wat heerlijk dat je gaat trouwen! Super zeg, klinkt als een erg mooie dag.
Pop, hoe voel je je? Al een beetje beter?
En EDC, astma dus?! Ik hoop dat je goede medicatie krijgt, sterkte.
Hier gaat het goed. Heb vanochtend gewerkt, maar om 14.00 naar huis gegaan. M'n buik begon toch pijn te doen, dus nu lekker op de bank.
donderdag 1 maart 2012 om 15:47
Ach Dolfijn, maakt mij niet uit hoor, al sta ik op het forum compleet met pasfoto... Mijn verhaal (dubbele amputatie) komt niet echt heel vaak voor, en dan in combi met mijn nick. Als je collega's vertelt van mijn situatie zul je waarschijnlijk meteen te horen krijgen 'oh ja, dat is die en die en die werkte daar..'
Uhmmmm ben nu toch wel een beetje benieuwd naar jouw werk! haha!
Vriend is trouwens nog niet heel positief, die heeft zoiets van 'fijn hoor, die positieve verhalen -oa van de ha- maar ik wel eerst zwart op wit dat het mag...'
Uhmmmm ben nu toch wel een beetje benieuwd naar jouw werk! haha!
Vriend is trouwens nog niet heel positief, die heeft zoiets van 'fijn hoor, die positieve verhalen -oa van de ha- maar ik wel eerst zwart op wit dat het mag...'
donderdag 1 maart 2012 om 16:39
Kaetje zou je misschien mijn verhaaltje willen vervangen door onderstaande? Dankje!
35 jr., gestopt met nuvaring okt.2009, eind 2010 onderzoeken laten doen, vriend heeft iets minder beweeglijk zaad, niet superslecht, bij mij alles goed (TVE gehad) 3 IUI pogingen zonder en 3 poging met puregon gehad. Wrs april starten met IVF, korte protocol.
35 jr., gestopt met nuvaring okt.2009, eind 2010 onderzoeken laten doen, vriend heeft iets minder beweeglijk zaad, niet superslecht, bij mij alles goed (TVE gehad) 3 IUI pogingen zonder en 3 poging met puregon gehad. Wrs april starten met IVF, korte protocol.

donderdag 1 maart 2012 om 17:25
Hallo dames:
Naar aanleiding van een topic wat ik opende (na 1 jaar nog niet zwanger) kreeg ik een aantal reacties dat ik hier ook zou kunnen meeschrijven?? (oa van ramiaatje en dolfijn die vertelden dat jullie heel lief zijn..)
Hier mijn verhaal: 15 maanden alweer bezig. Naar de fertiliteitspoli geweest. Inwendige echo gehad, geen afwijkingen te zien, heb alleen veel eiblaasjes (ook een onregelmatige cyclus daar kan t ook door komen). Omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb heb ik een speciaal bloedonderzoek gehad in het ziekenhuis waar ze gaan onderzoeken hoeveel ik van bepaalde hormonen in mijn bloed heb. Hier krijgen we 6maart de uitslag van.
Ik word soms gek van de onzekerheid en steeds weer het bewijs dat het weer niet is gelukt...
Je kan er soms zo moedeloos van worden....
Naar aanleiding van een topic wat ik opende (na 1 jaar nog niet zwanger) kreeg ik een aantal reacties dat ik hier ook zou kunnen meeschrijven?? (oa van ramiaatje en dolfijn die vertelden dat jullie heel lief zijn..)
Hier mijn verhaal: 15 maanden alweer bezig. Naar de fertiliteitspoli geweest. Inwendige echo gehad, geen afwijkingen te zien, heb alleen veel eiblaasjes (ook een onregelmatige cyclus daar kan t ook door komen). Omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb heb ik een speciaal bloedonderzoek gehad in het ziekenhuis waar ze gaan onderzoeken hoeveel ik van bepaalde hormonen in mijn bloed heb. Hier krijgen we 6maart de uitslag van.
Ik word soms gek van de onzekerheid en steeds weer het bewijs dat het weer niet is gelukt...
Je kan er soms zo moedeloos van worden....
donderdag 1 maart 2012 om 17:28
voor de goede echo van Yamuna, voor de fijne arst/fysio van Kuuk, en voor iedereen die zich vandaag goed voelt!
voor iedereen op de wachtbank, of die wel een knuffel kan gebruiken!
Jullie goede wensen hebben mij geholpen.. ik voel me een stuk beter! Ik voel me vandaag echt een spijbelaar.. Maandag en dinsdag vrij (ziek gemeld naar collega's toe) ivm punctie, wachten op de uitslag en tp. Woensdag weer gaan werken met een beginnende buikgriep. Gisteren om 20 uur al op bed, en doorgeslapen tot 8 uur 's ochtends. Op advies van Popman, jullie en m'n lieve mams heb ik me toch maar ziekgemeld vandaag.
Ik rommel wat in huis.. heerlijk!!
Over die boterhammen pindakaas.. geweldige uitleg!!
Ik heb 't zojuist ook aan Popman uitgelegd, en die is ook wat gerustgesteld. Bij iedere keer niezen, poepen, hard de trap oplopen, etc. ben je toch 'n beetje bang..
TNX voor 't geruststellen!
voor iedereen op de wachtbank, of die wel een knuffel kan gebruiken!
Jullie goede wensen hebben mij geholpen.. ik voel me een stuk beter! Ik voel me vandaag echt een spijbelaar.. Maandag en dinsdag vrij (ziek gemeld naar collega's toe) ivm punctie, wachten op de uitslag en tp. Woensdag weer gaan werken met een beginnende buikgriep. Gisteren om 20 uur al op bed, en doorgeslapen tot 8 uur 's ochtends. Op advies van Popman, jullie en m'n lieve mams heb ik me toch maar ziekgemeld vandaag.
Ik rommel wat in huis.. heerlijk!!
Over die boterhammen pindakaas.. geweldige uitleg!!
Ik heb 't zojuist ook aan Popman uitgelegd, en die is ook wat gerustgesteld. Bij iedere keer niezen, poepen, hard de trap oplopen, etc. ben je toch 'n beetje bang..
TNX voor 't geruststellen!
donderdag 1 maart 2012 om 17:36
Yam, wat fijn! Gefeliciteerd!
Pop, goed dat je voor jezelf hebt gekozen! En Dolfijn, jij ook!
Kuuk, na het lezen van je intro dacht ik al jemig, maar dat bleek nog niet eens alles! Heftig allemaal hoor! Maar gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk! Wij hebben ook trouwplannen, maar stellen het nu bewust even uit totdat we in rustiger vaarwater terecht komen.
Ik moest ook lachen om de broodjes met pindakaas! Whuhaha!
Welkom Rania!
Pop, goed dat je voor jezelf hebt gekozen! En Dolfijn, jij ook!
Kuuk, na het lezen van je intro dacht ik al jemig, maar dat bleek nog niet eens alles! Heftig allemaal hoor! Maar gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk! Wij hebben ook trouwplannen, maar stellen het nu bewust even uit totdat we in rustiger vaarwater terecht komen.
Ik moest ook lachen om de broodjes met pindakaas! Whuhaha!
Welkom Rania!
donderdag 1 maart 2012 om 17:41
Jusa, zoogcompressen, die bedoel in inderdaad. 's Nacht een bh lijkt me vreselijk, dus dat stel ik zo lang mogelijk uit. Overdag zal ik er al wel aanmoeten vrees ik, ik lek nu ook al overdag merkte ik net.
Kuuk, fijn dat je ha positief is en mee wil werken, scheelt toch een stuk stress. Sterkte met je moeder .
Rania, welkom. Het wachten is elke keer weer lastig, maar hoort er helaas heel erg bij. Veel eiblaasjes en een onregelmatige cyclus kan wijzen op PCOS. Is het zaad van je vriend goed?
Kuuk, fijn dat je ha positief is en mee wil werken, scheelt toch een stuk stress. Sterkte met je moeder .
Rania, welkom. Het wachten is elke keer weer lastig, maar hoort er helaas heel erg bij. Veel eiblaasjes en een onregelmatige cyclus kan wijzen op PCOS. Is het zaad van je vriend goed?

donderdag 1 maart 2012 om 18:23
Pop blij dat je wat beter voelt. Je kunt beter goed uitzieken dat iedereen aansteken moet je maar denken.
Yam super nieuws
Kuuk jammer genoeg heb ik ervaring hoe het is als je moeder borstkanker krijgt. Wat mij hielp is dat van de vrouwen die boven de 50 jaar zijn bijna niemand daaraan overlijd. Dit heeft te naken dat de celgroei minder snel is. Is mij toen verteld. Mooi dat je huisarts wel mee werkt
Edc ik duim voor je want het klinkt goed
vandaag is mijn NOD aangebroken en er is nog niets te zien. Echter gisteren een test gedaan op verzoek van vriendlief en deze was negatief. Toen ik gisteravond op cursus was had ik in eens last van buikpijn en dacht vannacht wordt ik ongesteld. Echter vanmorgen was de buikpijn weg en er was niets te zien. Ik word hier ook weer extra zenuwachtig van want ook niet helpt. Ik moet namelijk om de 30 minuten plassen en dat denk daarvan. We hebben nu afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben opnieuw ga testen. We hebben nu afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben opnieuw ga testen. Heb op het moment echt nergens last van, dus ben benieuwd.
Ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor het schema te bespreken van iui met hormonen. Ik heb voor nu 3 dagen decapeptyl los meegekregen zodat mocht ik onverhoopt zwanger zijn ik hier niet met dure onbruikbare medicatie zit. Als ik nu ongesteld wordt gaan ze proberen de uitgangsecho de ochtend van de hsg te doen. Dan heb ik alles in een keer.
Yam super nieuws
Kuuk jammer genoeg heb ik ervaring hoe het is als je moeder borstkanker krijgt. Wat mij hielp is dat van de vrouwen die boven de 50 jaar zijn bijna niemand daaraan overlijd. Dit heeft te naken dat de celgroei minder snel is. Is mij toen verteld. Mooi dat je huisarts wel mee werkt
Edc ik duim voor je want het klinkt goed
vandaag is mijn NOD aangebroken en er is nog niets te zien. Echter gisteren een test gedaan op verzoek van vriendlief en deze was negatief. Toen ik gisteravond op cursus was had ik in eens last van buikpijn en dacht vannacht wordt ik ongesteld. Echter vanmorgen was de buikpijn weg en er was niets te zien. Ik word hier ook weer extra zenuwachtig van want ook niet helpt. Ik moet namelijk om de 30 minuten plassen en dat denk daarvan. We hebben nu afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben opnieuw ga testen. We hebben nu afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben opnieuw ga testen. Heb op het moment echt nergens last van, dus ben benieuwd.
Ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor het schema te bespreken van iui met hormonen. Ik heb voor nu 3 dagen decapeptyl los meegekregen zodat mocht ik onverhoopt zwanger zijn ik hier niet met dure onbruikbare medicatie zit. Als ik nu ongesteld wordt gaan ze proberen de uitgangsecho de ochtend van de hsg te doen. Dan heb ik alles in een keer.

donderdag 1 maart 2012 om 18:48
Leoni, die lijken me inderdaad ideaal daarvoor. Een sporttopje zoals Pop opperde vind ik ook wel een idee. Ik heb nu ook mijn (slecht ondersteunende) sportbh's aan ipv mijn gewone beugenbh's. Heb je die TellSell gekocht of ergens in een winkel? Op de een of andere manier staat TellSell me tegen. Ik heb denk ik wel een xl nodig met mijn huidige borstomvang.
donderdag 1 maart 2012 om 19:04
Pop, verstandige meid "spijbel" maar eens lekker voor het goede doel! Mijn man was ook zo bezorgd, niet fietsen, niet te hard persen, hoesten, etc. Ondanks de uitleg van de arts. Eigenwijs type en om af en toe moe van te worden, haha.
Kuuk, wat fijn die positieve verhalen die je weer opbeuren. Jouw levenspad gaat niet altijd over rozen. Hopelijk keert het tij flink dit jaar. Een huwelijk, gezinsuitbreiding en een gezonde moeder. Ik duim voor jullie!
Leoni, akelig spannend zeg! Ik duim nog ff door.
Edc, voor jou nog 4 nachtjes, toch? Toi toi toi!
Yamuna, gefeliciteerd met de goede echo! Joepie!
Dolfijn, een halve dag gewerkt: well done girl! Zorg goed voor jezelf.
Rissy, gefeliciteeeeeeerd!
Rania, een warm welkom hier!
Kaetje, gefeliciteerd met je binkie(s).
Floortje, ik hoop niet dat dit jou onzeker maakt? Jouw meiske is ook goed op gewicht, toch?
Maris, gefeliciteerd met het goede nieuws. Weer een stapje verder, fijn!
Kuuk, wat fijn die positieve verhalen die je weer opbeuren. Jouw levenspad gaat niet altijd over rozen. Hopelijk keert het tij flink dit jaar. Een huwelijk, gezinsuitbreiding en een gezonde moeder. Ik duim voor jullie!
Leoni, akelig spannend zeg! Ik duim nog ff door.
Edc, voor jou nog 4 nachtjes, toch? Toi toi toi!
Yamuna, gefeliciteerd met de goede echo! Joepie!
Dolfijn, een halve dag gewerkt: well done girl! Zorg goed voor jezelf.
Rissy, gefeliciteeeeeeerd!
Rania, een warm welkom hier!
Kaetje, gefeliciteerd met je binkie(s).
Floortje, ik hoop niet dat dit jou onzeker maakt? Jouw meiske is ook goed op gewicht, toch?
Maris, gefeliciteerd met het goede nieuws. Weer een stapje verder, fijn!
donderdag 1 maart 2012 om 19:04
Abc: Die van de tellsell of tommy tele shopping heb ik beide geprobeerd, maar ik vond ze echt flut. Ik heb maat 85F en het bood totaal geen ondersteuning, ja als ik er 3 over elkaar aan zou doen.
Ik heb vorige week op de huishoudbeurs 4 tops gekocht en die zijn echt perfect kwa ondersteuning.
Ik heb even opgezocht, want ze hebben ook een website:
http://www.ardel.tv/pages/home.php
Ik heb vorige week op de huishoudbeurs 4 tops gekocht en die zijn echt perfect kwa ondersteuning.
Ik heb even opgezocht, want ze hebben ook een website:
http://www.ardel.tv/pages/home.php

donderdag 1 maart 2012 om 19:28
Floor, ik lees mijn berichtje over het gewicht van Kaedootje en het staat er wel erg dom. "ruimschoots ingehaald", dat klinkt alsof het een wedstrijd is en dat is natuurlijk onzin. Elk kindje groeit op zn eigen tempo en dat is prima. Ko groeide precies zo en later was hij wel eens bijna niet aangekomen.
Geen wedloop dus maar gewoon een tevreden jongetje en een tevreden meisje
Geen wedloop dus maar gewoon een tevreden jongetje en een tevreden meisje
donderdag 1 maart 2012 om 19:38

donderdag 1 maart 2012 om 20:06
wow, ze is echt lang inderdaad, leuk! Kaedootje was 55 cm maar de verpleegkundige dacht dat ze misschien niet goed gemeten hadden en dat hij iets langer was gezien zijn gewicht. Maar ik weet het niet. Hij draagt net maat 56. Zijn plopnavel is een kuiltje geworden en als hij "zit" heeft hij mini-man-boobs en een onderkin.