Ervaring Pop poli Breda
vrijdag 26 april 2019 om 08:09
Heeft iemand ervaring met de pop poli in Breda? Ik wil graag zwanger worden van een derde kindje maar heb bij de laatste zwangerschap een heftige prenatale depressie en een lichte postnatale depressie gehad. Ben daar weer bang voor en dat is de reden dat ik het nog niet aandurf. Twijfel constant. Soms ben ik overtuigd van ja en soms totaal overtuigd van nee. Nu ben ik door de verloskundige doorverwezen. Vind het best wel spannend. Heeft iemand ervaring?
vrijdag 26 april 2019 om 09:18
Geen ervaring. Wel na mijn eerste en enige kind een lichte PND, mede veroorzaakt door moeizame voorgeschiedenis en mijn aard. Ik wil geen tweede kindje maar ik zou het ook niet meer aandurven..
Hoe oud is je tweede kindje? Hoe denkt je man erover?
Heb je ervaring met AD? Als je daar goed op reageert zou ik daar niet mee stoppen.
Succes iig!!!
Hoe oud is je tweede kindje? Hoe denkt je man erover?
Heb je ervaring met AD? Als je daar goed op reageert zou ik daar niet mee stoppen.
Succes iig!!!
vrijdag 26 april 2019 om 09:58
Ik (8 weken zanger) ga binnenkort zelf starten bij een POP poli. Wel ergens anders. Wat zijn je vragen? De POP poli start pas bij een zwangerschap. Als je vooraf begeleiding wil, kan je je wellicht wenden tot maatschappelijk werk? Ik ben daar ook door begeleid en ik heb daar echt waanzinnig veel aan gehad.
vrijdag 26 april 2019 om 10:17
Ik gebruik geen antidepressiva. Mijn kinderen zijn 5 en 3,5. Mijn man is 50/50. Hij vindt het leuk, maar ook lastig om mij zo te zien. Ik ben toch door de verloskundige doorverwezen ter preventie. Dus terwijl ik nog niet zwanger ben. Volgens mij kun je dan ook bij de poppoli terecht. Om een plan te maken voordat je evt zwanger bent. Had altijd de wens voor 3 kids. Maar nu dus bang. Dat het niet lukt, dat ik het niet kan, dat ik me niet goed zal voelen.