foliumzuur

02-06-2014 23:03 11 berichten
Ter voorbereiding op een eventuele zwangerschap ben ik van plan om foliumzuur te gaan slikken.

Het probleem is dat ik nogal moeite heb met het doorslikken van cgrote pillen. Welke gebruiken jullie en hoe neem je ze in?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar ook last van paracetamol is al een uitdaging! Maar di tabletjes foliumzuur glijden prima gewoon met beetje water, succes hopelijk ben je snel zwanger
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Gewoon de foliumzuur van kring-apotheek. Zijn hele kleine tabletjes, net iets groter dan de pil maar kleiner dan paracetamol.
Lepeltje yoghurt, vla of appelmoes een tip.

Gooi je hem zo in!
Klopt wat DesperateHouswive zegt! Ik kan ook heeel slecht pillen slikken. Maar de foliumzuur van de apotheek is ietje groter dan de pil maar slik ik makkelijk door
Die van het etos eigen merk (lichtgrijze potjes met roze deksel) zijn super klein. en dat is ook 400 mg, je kan die kopen .
Of doe zoals met huisdieren, platstampen en iets lekkers stoppen
Etos eigen merk idd. Heel klein en goed te slikken.
Ik heb er ook last van. De tabletjes van de Etos zijn inderdaad de allerkleinste.

Je kunt ook alvast de Zwanger Plus kauwtabletten van Orthica nemen, kun je door gebruiken tijdens de zwangerschap.
En je hebt geen moeite met een hap brood of boerenkool om die door te slikken? De meeste happen voedsel zijn echt vele malen groter dan welk pilletje dan ook.

Gewoon door slikken of anders verstoppen in een hap brood of yoghurt.

Realiseer je dat de kans erg groot is dat je de rest van je leven veel vaker pillen zal gaan slikken. Ook grote pillen. Dus je kan jezelf er beter maar aan wennen dat je pillen met voldoende vloeistof gewoon kan doorslikken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Die van AH zijn flinterdun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven