Hallo rammelende eierstokken
woensdag 9 maart 2016 om 17:15
woensdag 9 maart 2016 om 19:53
Ik rammelde eigenlijk al van kind af aan denk ik. Maar echt serieuze rammels begonnen op m'n 22ste. Ik raakte toen om medische reden even anticonceptieloos (behalve condooms dan) en toen begonnen de rammels. Moest ein-de-loos wachten op mijn man, die daar niets van moest hebben maar sinds een jaar of 2.5 denkt hij er wel serieus over. Sinds 1.5 jaar aan het proberen maar nog geen kindje onderweg helaas nu rammel ik eigenlijk niet meer zo en ben ik vooral ontzettend gefrustreerd dat het zo lang moet duren
Hopelijk gaat de gyn mij zwanger krijgen
Hopelijk gaat de gyn mij zwanger krijgen
woensdag 9 maart 2016 om 20:01
Ik wilde altijd jong moeder worden, wist het als klein meisje al. Was jong met een relatie, 21 toen deze uitging. Toen 3jaar 'los' geweest en gegaan, deed alles even over wat ik op mijn 17de/ 18de had moeten doen.
Toen op 24ste relatie gekregen met mijn huidige man, we kenden elkaar al een paar jaar. We gingen snel samenwonen en na een jaar ongeveer hebben we de pil weggedaan, 5jaar bezig geweest en 2 miskramen later ben ik nu 27 weken zwanger van de 1ste.
Ik kan niet wachten tot ik over 3maanden eindelijk onze kleine in mijn armen kan houden
Toen op 24ste relatie gekregen met mijn huidige man, we kenden elkaar al een paar jaar. We gingen snel samenwonen en na een jaar ongeveer hebben we de pil weggedaan, 5jaar bezig geweest en 2 miskramen later ben ik nu 27 weken zwanger van de 1ste.
Ik kan niet wachten tot ik over 3maanden eindelijk onze kleine in mijn armen kan houden
woensdag 9 maart 2016 om 20:05
quote:kittycat001 schreef op 09 maart 2016 @ 20:01:
Ik wilde altijd jong moeder worden, wist het als klein meisje al. Was jong met een relatie, 21 toen deze uitging. Toen 3jaar 'los' geweest en gegaan, deed alles even over wat ik op mijn 17de/ 18de had moeten doen.
Toen op 24ste relatie gekregen met mijn huidige man, we kenden elkaar al een paar jaar. We gingen snel samenwonen en na een jaar ongeveer hebben we de pil weggedaan, [b{5jaar bezig geweest en 2 miskramen later [/b]ben ik nu 27 weken zwanger van de 1ste.
Ik kan niet wachten tot ik over 3maanden eindelijk onze kleine in mijn armen kan houden My god wat een tijd. Gefeliciteerd met je zwangerschap, snap helemaal hoe gelukkig je nu bent! Geniet ervan!
Toen op 24ste relatie gekregen met mijn huidige man, we kenden elkaar al een paar jaar. We gingen snel samenwonen en na een jaar ongeveer hebben we de pil weggedaan, [b{5jaar bezig geweest en 2 miskramen later [/b]ben ik nu 27 weken zwanger van de 1ste.
Ik kan niet wachten tot ik over 3maanden eindelijk onze kleine in mijn armen kan houden My god wat een tijd. Gefeliciteerd met je zwangerschap, snap helemaal hoe gelukkig je nu bent! Geniet ervan!
woensdag 9 maart 2016 om 21:02
Ik wilde altijd al jong moeder worden.
Al lange tijd samen met man, maar hij was nog niet toe aan kinderen. Heel blij toen hij ein-de-lijk aangaf ook er klaar voor was.
Inmiddels bijna 2 jaar verder en 2 miskramen achter de rug, maar nog geen kindje...
Nu heb ik minder last van rammelende eierstokken en wacht ik het 'rustig' af...
Al lange tijd samen met man, maar hij was nog niet toe aan kinderen. Heel blij toen hij ein-de-lijk aangaf ook er klaar voor was.
Inmiddels bijna 2 jaar verder en 2 miskramen achter de rug, maar nog geen kindje...
Nu heb ik minder last van rammelende eierstokken en wacht ik het 'rustig' af...
donderdag 10 maart 2016 om 00:33
Geen rammelende eierstokken gehad eigenlijk. Ik heb kindjes wel altijd al erg leuk gevonden. En het leek me erg leuk om zelf ook een kindje te krijgen ooit. En het liefst in mijn late twenties. Vriend ook gek op kinderen. We hebben beiden niet echt kleine kinderen in onze omgeving waardoor we eigenlijk vrij nuchter en snel na 3 jaar relatie besloten om met de pil te stoppen. Leek ons gewoon leuk zo'n kleintje. En had er vertrouwen in dat we het praktisch en financieel zouden redde . Was vrij snel zwanger en toen pas al die doemverhalen gelezen en gehoord over nooit meer slapen, uitgebluste jonge ouders, tropenjaren, geen tijd meer voor jezelf.
Baby is nu bijna 4 maanden. Hoewel ik onze keuze nu misschien wel naïef en makkelijk vond ben ik heel blij dat we het zo hebben gedaan. Vind het echt superleuk die baby en wordt alleen maar steeds leuker. Dus nee geen kriebels, want vond het toen ook niet erg als het nog wat langer had geduurd. Maar gewoon het gevoel dat we er klaar voor waren en er zin in hadden. In die fase.
We waren beiden 26 toen ons dochtertje geboren werd.
Baby is nu bijna 4 maanden. Hoewel ik onze keuze nu misschien wel naïef en makkelijk vond ben ik heel blij dat we het zo hebben gedaan. Vind het echt superleuk die baby en wordt alleen maar steeds leuker. Dus nee geen kriebels, want vond het toen ook niet erg als het nog wat langer had geduurd. Maar gewoon het gevoel dat we er klaar voor waren en er zin in hadden. In die fase.
We waren beiden 26 toen ons dochtertje geboren werd.
donderdag 10 maart 2016 om 07:59
Hier begonnen de rammels toen ik mijn man leerde kennen. Dit was relatief laat, op mijn 31e. Hij wilde ook graag kinderen, maar wel eerst de tijd nemen om elkaar goed te leren kennen en een stabiele basis op te bouwen.
Nu zijn we dik 3 jaar verder en sinds een paar weken papa en mama van ons lieve kleintje.
Nu zijn we dik 3 jaar verder en sinds een paar weken papa en mama van ons lieve kleintje.
donderdag 10 maart 2016 om 08:12
Ik heb altijd geroepen dat ik geen kinderen wou. Toen kreeg ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (zwangerschap dus niet gepland, dwars door de anticonceptie heen). Vanaf dat moment gaan nadenken en 3 jaar na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap rammelende ze echt heel hard ik ben zelf nog vrij jong, nu 24 maar hebben alles voor elkaar dus besloten om ervoor te gaan. Nu 12 weken zwanger!
donderdag 10 maart 2016 om 22:14
Ja! Altijd graag kinderen gewild, en gelukkig kan ik zeggen dat ik twee hele lieve gezonde jongens heb. Net na de eerste rammelde de eierstokken al heel snel weer, dit kwam waarschijnlijk doordat alles bij mijn eerste zwangerschap van een leie dakje ging, dus ik zat echt op een wolk...na een paar jaar zwanger van de tweede oh wat donderde ik snel van mijn wolk de zwangerschap was een hel! En de bevalling ook. Ik weet nog dat ik heb geroepen tijdens de bevalling ; ik doe dit NOOIT MEER! En die houding is gebleven! geen babies meer voor mij dus nee, nu geen rammelende eierstokken meer