Help

08-09-2015 20:25 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 30 jaar heb 4 kinderen en ben er sinds 2 weken achter dat ik onverwachts zwanger ben. Ons gezin was compleet voor ons dus nooit aan een vijfde kindje gedacht. We hadden meteen zoiets ook dit kindje is welkom. Maar nu twijfelt mijn man sinds 2 dagen. Ik ben zelf heel erg tegen abortus dus sta hier niet achter. Ik heb hier over nagedacht en denk dat ik het hem nooit kan vergeven. Vorige week heb ik een echo gehad en ben nu 8,5 week zwanger. Als ik voor mijzelf spreek wil ik dit kindje voor 100% houden maar ik heb natuurlijk ook nog 4 andere kinderen en ik moet ook aan hun denken. Mijn 2 jongste zouden het geweldig vinden maar de oudste is 11 ik weet niet hoe hij daar over denkt. Ik denk dat ik hem hier niet mee lastig moet vallen maar toch vraag ik me soms af of ik hem moet vragen wat hij ervan vind. Hoe denken jullie hierover?
Je man is tegen. Jij bent voor. Dus nu hoef je alleen nog maar je kinderen over te halen om meeste stemmen gelden te doen.
Toch gek dat mensen zich voor een eerste nog afvragen of het huis wel groot genoeg is en of ze wel voldoende inkomen hebben om aan kinderen te beginnen maar dat dit voor een volgend kind nooit een issue meer is.

Tegelijk met je eerste kind wordt er blijkbaar een zee aan ruimte en een geldboom geboren en wordt alle rationaliteit overboord gegooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven