Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Als je dat doorlopen hebt: sloop dat ding uit elkaar, haal het schermpje eraf en "zuig" het druppeltje weg met een keukenpapiertje. Dan trekt het weg en kun je je resultaat nog goed aflezen.
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 04 oktober 2016 @ 21:39:

Als je dat doorlopen hebt: sloop dat ding uit elkaar, haal het schermpje eraf en "zuig" het druppeltje weg met een keukenpapiertje. Dan trekt het weg en kun je je resultaat nog goed aflezen.Die testen kosten maar €1,57 per twee stuks. Zou dus gewoon een nieuwe test proberen en niet gaan klooien met uit elkaar halen enzo.
Waarom? Ik sloop ze sowieso altijd uit elkaar om het beter te kunnen zien en als je het direct doet is het resultaat net zo betrouwbaar. Dat roze is namelijk nattigheid die dan wegtrekt.
Daar is ie dan.... Bam-baby 2 in aantocht!

Even onder voorbehoud want mijn nod is pas vrijdag...

http://i68.tinypic.com/2pyayb6.jpg
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Gefeliciteerd bam!! Wauw
Thnx! Voor de zekerheid ook maar even een cb digital er tegenaan gegooid
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Gefeliciteerd!!
Bam van harte gefeliciteerd!!! Fijn zeg!!
Yes bam!!! Samen naar een juni baby!

Kom je ook gezellig in ons juni topic schrijven?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ah Bam! Wat goed, gefeliciteerd!
Jeej BAM!!! Gefeliciteerd!!! Yes!!! Wel onwijs vroeg getest zeg!
Bam en flipje, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd BAM!
Nou dames ik wil het toch even van mij afschrijven. Ik heb al een hele lieve dochter van bijna 2. Manlief heeft gezegd nog niet toe te zijn aan een tweede in januari gaan we hier opnieuw over in gesprek wil niets pushen.

Afgelopen gemeenschap condoom kapot en is manlief in mij klaargekomen. Zat toen geloof ik wel in mijn eisprong periode.

Nu is het nog afwachten tot ik weer ongesteld word.

Maar ik twijfel enorm. Meestal heb ik klinkt vies weinig tot geen afscheiding meer na eisprong nu dus wel.

Moet ook vaker plassen.

En voel wat rommelen onderin m'n buik.

Weet het niet wacht maar even af

Rond 18e zou ik ongesteld moeten worden.

Heel dubbel allemaal qua gevoel momenteel.

Ik ga ervan uit dat het niks is....Maar speelt toch in mijn hoofd.
De wens is de vader van de gedachte

Nog een weekje wachten en mocht je menstruatie uitblijven even testen. Hoe staat hij er tegenover als t nu toch raak blijft te zijn?
Wat GateKeeper zegt. Je bent er waarschijnlijk een stuk meer/anders mee bezig vanwege dat gescheurde condoom.

Lijkt me erg lastig trouwens, als je man er nog niet klaar voor is. Ik hoop dat jullie snel op één lijn zitten.
Geen idee we hebben het er niet echt meer over gehad. Dat is het hem juist wil hem niet onder druk zetten. Wanneer het raak is dan is het zo en met liefde gemaakt. In geen geval laat ik het weghalen maar daar is voor nu nog geen sprake van. Eerst maar eens een week wachten idd.

Het is inderdaad lastig wil het delen maar ook weer niet voor het echt zover is...

Pffff lastig allemaal.
En hopelijk op 1 lijn zitten. Dan heeft het zo moeten zijn. Toeval bestaat niet.
Wij kunnen op dit moment ook niet zoveel voor je betekenen. Het kan, maar t kan ook niet. We weten niet ook niet of je zijn soldaten stiekem toegejuicht hebt geduld, geduld!
Een reactie of al dit is al iets en fijn..
Probeer iig niet al te veel te hopen des te groter is je teleurstelling als t niet zo blijkt te zijn. Ik weet dat het moeilijk is, zeker als je graag een 2e wil.
Teleurstelling nooit prettig afleiding zoeken maar.

Veel werken hihi
Het wordt vanzelf 18 oktober.
Vermoeidheid ook een beetje last van maar kan ook aan het veranderende weer liggen.

Ben er onbewust en bewust toch mee bezig...

Mhhhhmmm lastig hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven