Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic (deel 2)

30-08-2017 15:03 2833 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,



Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.



Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.



Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Hier is een linkje te vinden naar het vorige topic: zwanger/het-algemene-039-ben-ik-zwanger ... ges/292403



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
:fortune: yep.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat bedoel je met yep??

Liefs
Alle reacties Link kopieren Quote
Vrijdag?!

Het is nu dinsdag. Wordt het niet eens tijd om weer te testen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames!
Ik heb in juni helaas een miskraam gehad. Ik was zwanger na een traject in het ziekenhuis.
Morgen moet ik ze bellen voor het maken van een nieuwe afspraak.
Ik denk doe even een testje..
Zie ik wat ik wil zien offf??

anoniem_352068 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 11:52
Reden: Foto vergeten
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg hem niet als foto bijgevoegd maar dit is de link:


http://i63.tinypic.com/2vi5nkh.jpg
Alle reacties Link kopieren Quote
Jappy88 schreef:
18-10-2018 11:52
Ik krijg hem niet als foto bijgevoegd maar dit is de link:


http://i63.tinypic.com/2vi5nkh.jpg

Ik zie ook wat hoor! :cheer:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Jappy88 schreef:
18-10-2018 11:52
Ik krijg hem niet als foto bijgevoegd maar dit is de link:


http://i63.tinypic.com/2vi5nkh.jpg
Nou ik zie hem duidelijke hoor! Van mij alvast gefeliciteerd!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop het. Ik heb er nog 1 gedaan en daar was echt niks te zien. Dat was wel een ander, want deze was van Kruidvat en de laatste was early van action.
Over een paar dagen nog maar eens proberen
Alle reacties Link kopieren Quote
Die tweede heb ik net gedaan dus niet met mijn ochtend urine. De laatste keer dat ik ongesteld was dat was op 15 september trouwens maar ik heb een zeer zeer slechte cycles. Daarom liep ik ook in het ziekenhuis . Werd maat 1 a 2 keer per jaar uit mezelf ongesteld
anoniem_352068 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 13:31
Reden: Iets toegevoegd
62.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jappy88 schreef:
18-10-2018 13:28
Ik hoop het. Ik heb er nog 1 gedaan en daar was echt niks te zien. Dat was wel een ander, want deze was van Kruidvat en de laatste was early van action.
Over een paar dagen nog maar eens proberen

Early testen zijn stom, en minder gevoelig dan de Kruidvat 2v5. Ik zou morgen met ochtend urine nog eens testen met Kruidvat.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewone van de action werken prima. Early test deed t bij mij ook niet... (foutje?) was toch echt zwanger
Alle reacties Link kopieren Quote
Zien jullie ook een licht streepje:

http://nl.tinypic.com/r/5zjxnk/9
Alle reacties Link kopieren Quote
missmadame schreef:
22-10-2018 13:42
Zien jullie ook een licht streepje:

http://nl.tinypic.com/r/5zjxnk/9
Foto is vaak wat lastiger te zien dan in het echt. Wat voor test is dit?
Hoe veel dpo zit je? Zou een kruitvat 2 voor €5 kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
missmadame schreef:
22-10-2018 13:42
Zien jullie ook een licht streepje:

http://nl.tinypic.com/r/5zjxnk/9
Zo te zien een clearblue..
Als ik mijn scherm op zn allerfelst zet kan ik met wat fantasie wel een streepje ontdekken... Hopelijk morgen of overmorgen duidelijker :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren Quote
bam_1984 schreef:
22-10-2018 14:25
Zo te zien een clearblue..
Als ik mijn scherm op zn allerfelst zet kan ik met wat fantasie wel een streepje ontdekken... Hopelijk morgen of overmorgen duidelijker :)
Bam! Hoe is het met jou?
Ben je nog doorgegaan met tarwekiem?
Hier maar een week gebruikt, toch maar door zonder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik gebruik het nu bijna 2 mnd maar nog niet zwanger helaas. Komend weekend nod. Merk verder geen verschil dus weet nog niet of ik ermee door ga als het potje leeg is :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer bam, ben je ook twee rondes bezig?
Je hebt al twee mooie kindjes rondlopen toch? Hier helaas mn ma niet meer zwanger geworden. Ik hoop dat jij snel hier je positieve test mag showen! Ga je wat eerder testen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is de 3e ronde. Heb al getest maar negatief.. :whistle: we gaan stug door hahaha. Ik heb er 2 idd, bij beide in oktober aangeteld (6 en 8 mnd bezig geweest) dus ergens stiekem teveel hoop dat het nu ook weer raak is :facepalm:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zou het mooi zijn als het deze maand lukt bam! Lekker doortesten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

Ik heb vorige maand mn pil onregelmatig geslikt en werd dus vorige maand ongesteld in de laatste week van mn pil, dus stopte toen met de strip. Dit gaan om 23-27 september. Heb dat weekend het gedaan met mijn partner. En weken erna ook gewoon.

Ik heb daarna (tot vandaag) dus geen pil geslikt (ben ook niet aan een nieuwe strip begonnen.) heb nu al paar dagen witte afscheiding en ook behoorlijk misselijk sommige dagen.

Ik denk dat de meeste adviseren om zwangerschap test, maar ik dacht ik vraag toch even wat jullie denken😅
Alle reacties Link kopieren Quote
Eveline1112 schreef:
27-10-2018 23:23
Ik denk dat de meeste adviseren om zwangerschap test, maar ik dacht ik vraag toch even wat jullie denken😅

Bril-jant. :idee:

Volg je eigen advies :thumbsup:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
.
anoniem_375697 wijzigde dit bericht op 01-11-2018 14:43
Reden: .
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo ,

Ik ben nieuw hier en ten einde raad. Donderdag nam ik mijn laatste pil van de pillenstrip. Vrijdagochtende merkte ik op mijn toilet-papiertje dat ik bruine afscheiding had, dit had ik ook de dag er voor. Ik neem mijn pil ook steeds door. Vandaag merkte ik dit ook op en er zitten sliertjes bloed bij. Het is niet roze, maar wel licht rood. Wat zou dit kunnen zijn ? Ik zoek van alles op het internet en het maakt mijn hoofd zot
Alle reacties Link kopieren Quote
-
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 04-11-2018 02:50
Reden: Fout
99.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Moosforhappines1988 schreef:
03-11-2018 20:01
Ten einde raad? Je slikt de pil steeds maar door en door.
Lijkt mij echt een doorbraakbloeding.
Waarom slik je hem continue door? Neem eens gewoon een stopweek.
Dat heeft zo zijn redenen. En eigenlijk best wel heel domme redenen. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een doorbraakbloeding gehad. Daarom dat ik nu zo onzeker ben. Het komt en gaat.
Enkele maanden terug dacht ik steeds zwanger te zijn omdat ik zo vaak last heb van opgeblazen gevoel waardoor het lijkt dat ik zwanger ben. Maar dan telkens als ik een stopweek neem , lijkt mijn menstruatie er goed door te komen.
En nu last van mijn buik enzo, dus ik kom echt wel zot. En ik dacht om terug een stopweek te nemen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven