Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@naatje geniet van de de sushi, je hebt heb verdient ;)

@nijntje ik snap wel dat je daar een beetje zenuwachtig van wordt. Hopelijk was je er nu toch nog een soort van op tijd bij. Beterschap iig!

@Leeuw fijn om te horen dat het beter gaat met haar!

@maya duim voor je!

Ik zit nu op dag 10, vorige keer m'n ei op dag 15 dus zal ergens deze week zijn. Maar even gezellig maken dus :) twijfel nog op na m'n eisprong aan de tarwekiemolie te gaan...
florazon wijzigde dit bericht op 06-01-2019 19:12
1.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nijntje blaasontsteking is vaak niet te herkennen als je zwanger bent, je hebt geen pijn bij het plassen en slaat vaak door daardoor hoorde ik al toen ik zwanger was en ook twee keer blaasontsteking had ( ik had stinkende urine maar dat was ook het enige symptoom).
Gewoon in de gaten houden dus!
En snap dat je beetje bang bent maar komt vast goed. Kans is echt heel klein zeiden ze toch?

Spannend Florazon! Op naar het gouden ei!
Tarwekiemolie kan ik je niets over vertellen vanuit mezelf maar er zijn dus blijkbaar erg wisselende ervaringen...

Ik ga straks genieten van de rauwe vis meisjes! :kiss:
Alle reacties Link kopieren
Kwam trouwens dit artikel tegen, dacht deel t maar :)
https://www.24baby.nl/zwanger-worden/ho ... f-zwanger/
Alle reacties Link kopieren
Spannend Maya, en no worries he. Alles komt goed. Ik heb ook een tijd paniekaanvallen gehad. Niet fijn, maar you can handle this. Echt :-] Ik kreeg destijds handige adviezen van m’n psycholoog. Als je er meer over wil weten mag je altijd een pb sturen.

Nijntje wat vervelend van die nierbekkenontsteking! Voel je je al wat beter?

Naatje zo begrijpelijk, die huilbui. Goed dat je daar aan toegeeft. Ik hoop dat de sushi je heerlijk smaakt en dat dit de laatste ronde was waarin je dat mag eten! :bigkiss:

Hier lijkt het wat beter te worden qua hoesten. Ik klink nu alleen als Katja Schuurman. Moest vanavond dus met die stem Nijntje boekjes voorlezen aan m’n zoon, kun je het je voorstellen? M’n vriend kwam niet meer bij, haha! De ovulatietesten zijn trouwens nog sneeuwwit, dus we hebben nog even om helemaal te herstellen ;-))
Succes vandaag Stippel! Op naar een prachtige echo!! :cheer2: Hoe voel je je?

Haha Starsuus, ik zie het al helemaal voor me :HA: Hopelijk ben je op tijd beter als je ei er is!

Naatje, hoe was de sushi? Nog even goed van genoten? :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve stippel, toen ik wakker werd moest ik meteen aan je denken. Eindelijk je echo vandaag, wat een spannende dag. Ik hoop zo ontzettend op mooi nieuws vandaag.
Heb je een beetje geslapen?

Naatje, het is ook soms zo verdrietig met alle emoties van hoop en dan toch die teleurstelling.
Hoe was de sushi?

Starsuus, wat fijn dat het weer wat beter met jullie gaat. Heb je vannacht iets minder gehoest?
Hoe is vandaag je test?

Chouffe, ben het even kwijt, wanneer is jouw echo? Hoe voel je je momenteel?

Koekkoek, hoe is het met jou na je goede echo, kan je langzaam echt genieten?

Florazon, lastig die twijfel. Doe wat voor jou goed voelt, een keertje proberen kan altijd.
Chouffe is ons mooie voorbeeld. Waar kocht jij je tarwekiem chouffe?

Nijntje, hoe gaat het nu met jou? Wat vervelend om te lezen van je ontsteking!
Alle reacties Link kopieren
Stippel heel heel veel succes vandaag. Ik hoop zo op een mooi echo vandaag voor je! Ik duim in ieder geval voor je. Hoe laat moet je ook al weer?

Naatje wat super dat je toch ongesteld bent geworden. Hopelijk heb je de volgende ronde beter nieuws voor ons. Helemaal niet gek dat je een huilbui hebt gehad hoor. Ik heb dat ook een dag gehad nadat onze 1e IUI niet was gelukt. Het lucht altijd lekker op.
Wat lief dat je vraagt hoe het met mijn schoonzusje gaat. Na de "bevalling" van de miskraam leek het de dagen erna langzaam wat beter te gaan. Maar op oudjaarsavond toch weer terug naar het ziekenhuis met hevige buikpijn. Bleek er nog wat achter te zijn gebleven, dus opnieuw pillen gekregen. Nu lijkt alles eruit te zijn en is ze nog aan het herstellen. Ze hebben het kindje trouwens mee naar huis genomen en thuis in een kistje begraven. Ik heb het ook gezien, maar zo bijzonder hoe het eruit ziet bij 12 tot 15 weken. Alles zit er al op een aan, handjes, voetjes, beentje, neus, ogen, oren.... Zo bizar om te zien.

Moos wat fijn dat je menstruatie weer op gang is gekomen, goed nieuws! Hopelijk is alles er nu uit en kan je binnenkort op zoek naar jouw gouden ei! Ik hoop het voor je lieverd.

LaChouffe wat een mooie test, dat ziet er goed uit!! Hoe gaat het met de kwaaltjes.

Leeuw hoe gaat het met jou?

Maya gezellig dat je weer komt meeschrijven en goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat.

Starsuus fijn dat het met jullie weer wat beter gaat. Vond je vriend je katja schuurman stem niet onwijs sexy hahahahahaa... Hopelijk heb je snel je gouden ei gevonden.

Nijntje wat onzettend k*t van je blaasontsteking, kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar hoe moeilijk het ook is, het blijft afwachten. Gelukkig slaat de antibiotica snel aan. Succes meis.

Artcic hoe gaat het nu met jou? Hoe gaat het met de pijn? En nog nieuws over je cysten?

Vlindertjezs hoe gaat het met jou?

Ik heb gisterochtend weer een echo gehad en er is één ei uiteindelijk doorgegroeid dat groot genoeg is voor de inseminatie, 18 mm was die gister. Het is balen dat het er weer één is in plaats van 2, maar goed alles is beter dan geen ei. En ik heb er in principe ook maar eentje nodig. Dus zet h'm eitje van me :kneel: :biggrin:
Morgenochtend vind de inseminatie plaats en dan weer de 2 lange wachtweken.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
American, wat jammer dat het er eentje is ipv twee maar ik hoop dat dit jullie gouden eitje wordt, ga hard duimen. Lekker veel afleiding zoeken deze dagen.

Luna, ik zie een berichtje van jou. Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve berichten allemaal. Wat is dit topic toch een warm bad :heart:
Vandaag om 15:45 uur hebben we de echo. Ik hou jullie zo snel mogelijk op de hoogte!

Gisteren wel wat afleiding gehad want we zijn opnieuw trotse oom en tante geworden van een prachtig, mooi en lief nichtje :flirting:
Nu vandaag onze grote dag. Ben ontzettend zenuwachtig! Ben vrij dus probeer wat afleiding te zoeken zodat de tijd lekker snel gaat.

@Maya Leuk dat je weer meeschrijf! Dat 'loslaten' is nou eenmaal vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Zou soms handig zijn als je daar een knopje voor had.

@Starsuus Whahaha ik zie het helemaal voor me! Hopelijk knap je snel helemaal op.

@Moos Wat fijn dat je menstruatie goed doorzet. Lijkt me dat je dan echt het gevoel hebt dat de boel lekker schoon wordt. Nog even en dan mag jij weer op het wachtbankje! :cheer:

@Amercangirl Ik ga keihard voor jullie duimen!!

@Naatje2000 Heeft de sushi je gesmaakt? Hoe gaat het met je?

@Florazon Duim dat jullie je gouden ei zullen vinden!

@Leeuw Hoe gaat het met jou meis?
Alle reacties Link kopieren
Stippel veel succes vanmiddag! Ik duim voor een schitterende echo :flirting:

En American ik duim ook voor jou. Spannende tijd weer :heart:

Naatje hoe gaat het vandaag? Knuffel voor jou :hug:

Hier minder gehoest en een spierwitte ovulatietest, maar die begon vorige maand ook pas op cd 17 op te lopen. Zit nu op cd13. Wat gaat de tijd soms toch traaaaaag!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes Stippel! Op dat je je mooie kindje maar mag bewonderen!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal goede vibes naar Stippel!!
:heart: :-] :heart: :-] :heart: :-] :heart: :-] :heart: :-] :heart: :-] :heart: :-] :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaa! Stippel ik hoop dat je mooi nieuws hebt gehad :heart:

Starsuus fijn dat het hoesten minder wordt! En de tijd gaat idd traag...

American, wat spannend weer! Ga voor je duimen! Hopelijk heb je een beetje afleiding de komende weken.

Ik ben toch maar met de ovulatie testen begonnen, vandaag is cd11 dus die was natuurlijk nog helemaal wit :facepalm: vorige keer was hij volgens mij op dag 15, dus ben benieuwd of ik de komende dagen wat ga zien. Hoe lang is hij bij jullie meestal positief? En zodra hij positief is, wanneer gaan jullie het dan gezellig maken?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Stippel, ben benieuwd hoe het gegaan is!

Flora, mijn testen blijven altijd heel lang donker.
Soms wel 4 dagen! Wij maken het in ieder geval gezellig als ik een knaltest heb en proberen het in de ‘klusweek’ om de dag te doen.

Overigens ging het de afgelopen maanden niet zonder slag of stoot, mijn man had behoorlijk last van een soort ‘prestatiedrang’ waardoor het allemaal niet lukte... ontzettend frustrerend voor ons beide.
Hebben jullie hier ook wel eens last van?
Hopelijk heb je een goede echo gehad, Stippel!

Flora, bij mij loopt de ovu test meestal op vanaf dag 10. Het begint heel licht en dan op dag 12 echt goed zichtbaar. Op dag 14 heb ik echt een super donkere streep maar ook op dag 13 al heel donker.

Mn eisprong is de laatste paar mnd steeds op dag 15 geweest. Ik voel na de piek vaak even hoe mn baarmoedermond staat en deze is dan op dag 15 ineens weer laag. Schiet kennelijk direct na eisprong naar beneden. Ik heb mijn piek dus ongeveer 24 tot 36 uur voor de eisprong.

Bij sensitest gaat dit heel goed maar bij andere testen dacht ik dat ik geen piek had haha.
Alle reacties Link kopieren
FloraZon schreef:
07-01-2019 16:24
Jaa! Stippel ik hoop dat je mooi nieuws hebt gehad :heart:

Starsuus fijn dat het hoesten minder wordt! En de tijd gaat idd traag...

American, wat spannend weer! Ga voor je duimen! Hopelijk heb je een beetje afleiding de komende weken.

Ik ben toch maar met de ovulatie testen begonnen, vandaag is cd11 dus die was natuurlijk nog helemaal wit :facepalm: vorige keer was hij volgens mij op dag 15, dus ben benieuwd of ik de komende dagen wat ga zien. Hoe lang is hij bij jullie meestal positief? En zodra hij positief is, wanneer gaan jullie het dan gezellig maken?
Florazon wij hebben het de afgelopen ronde alleen op 15/12 gezellig gemaakt (een dag voor ovulatie, toen de test piekte) maar ideaal was geweest als we dat ook op 13/12 hadden gedaan. De dag voor ovulatie is vaak wel duidelijk, maar wanneer je daarvoor al “moet” beginnen is een beetje gokken vrees ik.

Afbeelding
starsuus wijzigde dit bericht op 07-01-2019 16:54
9.28% gewijzigd
Kiki, test jij na je piek nog door? Omdat je vier dagen een donkere test hebt? Ik stop dus altijd met testen als mn baarmoeder laag is. Misschien moet ik deze mnd doortesten. Straks klopt mn methode eisprong is geweest want lage baarmoeder niet haha.

Mijn vriend had alleen de eerste x last van prestratiedrang. Wel is bij ons soms zwaar onromantisch omdat de test positief is maar we afspraken hebben ofzo en dus geen tijd. Het is net een afwerklus dan. We hebben wel tegen elkaar gezegd dat het alleen bij tijdnood zo mag haha.
Alle reacties Link kopieren
American wat mooi dat ze op die manier afscheid hebben kunnen nemen van het kindje. En wat vreselijk heftig ook voor jullie als familie. Heel veel sterkte nog.

Ik hoop dat jouw eitje een topper is! Jammer dat het er geen twee zijn, maar dan wordt dit gewoon een knaller!

Starsuus, prachtig dat Katja Nijntje verhaal! Zo herkenbaar! Paar dagen voor Kerst was ik ook zo hees en toen de voicemail ingezongen van mijn jarige zus. Ze zegt dat ze m bewaard als chantage materiaal 😂
De kinderliedjes meezingen van Mn spotify lijst leverde me ook rare blikken op van zowel dochter als manlief dus op een gegeven moment maar gelaten...

Florazon, ik had twee dagen achter elkaar een dikke streep waarvan de tweede dag toch wel echt de piek. Dus de eerste dag van de dikke streep gezellig gemaakt en de twee dagen na mijn piek ook, ei springt dan 24-48 uur erna en zaad met dagje wachten ertussen optimaal dus dat was mijn beredenatie. Aan de steken in mijn lies te voelen sprong hij ook rond de 24 uur na mijn LH piek.
Helaas deze keer niet gebaat, maar dat was mijn insteek.

Afspraak morgen bij de huisarts voor verwijzing gynaecoloog, vanaf het nieuwe jaar mag ik niet meer zomaar een afspraak plannen bij de poli helaas en omdat mijn eigen huisarts net met pensioen is krijg ik niet zomaar een brief mee van de assistente maar moet ik langs.
Gynaecoloog wil meteen onderzoek doen naar mijn hormoonwaarden en ook het steeds vier vijf dagen bloeden voor ik ongesteld word zat haar niet lekker. Omdat er een stukje weefsel vast heeft gezeten in mijn baarmoedermond wat ze eruit hebben moeten trekken zou het kunnen dat het daar vandaan komt, dat er een klein scheurtje zit.
Dus afspraak maken voor prikken bloedwaarden en echo en inwendig onderzoek. Dan doen ze meteen een echo van mijn eierstokken mbt eventuele start overgang.

De sushi was trouwens heerlijk haha! Ook een bak filet americain net gehaald bij de slager, mijn menstruatie is flink heftig dus beetje Mn ijzer op peil houden.

Stippeltje hoe ging het????????
Alle reacties Link kopieren
De kleine houdt ons nog wat langer in spanning... Vruchtzakje was goed gegroeid en er was mooie doorbloeding te zien en iets wat leek op een hartslag. Maar Frummel zelf liet zich dus mooi niet zien. 17 januari om 's avonds weer een echo. We zullen dan zekerheid hebben. Pfffff ons geduld wordt wel op de proef gesteld :O
Alle reacties Link kopieren
Felicia, ik testte eerst nooit door waardoor ik (achteraf) het gevoel had dat ik misschien wel te vroeg was.
De laatste maanden ben ik door gaan testen en toen pas kwam ik erachter dat ik heel lang een donkere test houd.
Ik test nu door tot de test echt licht is en ik ben standaard 2 weken na de lichte test ongesteld.

Ooohhh spannend stippel!! Laat het maar snel 17 januari zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Stippel! Het zit vast hartstikke prima daarbinnen, maar toch, wat een spanning! Hoe ben je eronder?
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
07-01-2019 17:32
Jemig Stippel! Het zit vast hartstikke prima daarbinnen, maar toch, wat een spanning! Hoe ben je eronder?
Verbazingwekkend rustig eigenlijk! Het is iig geen slecht nieuws. De verloskundige was ook best optimistisch omdat de doorbloeding er zo goed uit zag.
Had graag meer zekerheid gehad natuurlijk. Maar voor nu houden we hoop :heart:
Alle reacties Link kopieren
Je geduld wordt wel op de proef gesteld stippel! Hoe ver ben je nu precies ? Kun je nog een beetje met de spanning omgaan?
Ach Stippel, nog geen echte duidelijkheid! Het klinkt allemaal wel heel positief maar het liefst wil je natuurlijk je smurfje even zien! Hoe voel je je? En nog gefeliciteerd met je nichtje!

American, jammer van het tweede eitje maar één goed ei is natuurlijk wat je nodig hebt. Spannende dagen voor jou weer, ik ga heel hard mee duimen!!

Over de tarwekiemolie, ik heb die van mij gewoon bij bol besteld, potje van a vogel. Weet natuurlijk niet of dit het nou heeft gemaakt dat ik zwanger ben, maar je kan het altijd eens proberen!

Afgelopen ronde had ik hele duidelijke piek op CD14 dus eisprong op 15 (misschien 16). Wij hebben in avond van 15 gesekst, dacht dat dit te laat zou zijn maar dat was dus niet zo :hyper:

Voel me op zich goed maar ik ben zo MOE :zzz: Lekker om 20-20.30 slapen haha! Verder nu pijnlijke boobies die ook al een stuk groter zijn :yes: Op woensdag 23 januari hebben wij echo, nog eventjes geduld dus!

Naatje, wat goed dat je hebt gebeld! En fijn dat je meteen serieus wordt genomen en dat ze onderzoeken gaan starten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven