Hoe verliep de inleiding bij jou? Feitelijk

08-09-2019 00:08 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
De kans is groot dat ik komende week word ingeleid. Nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar hoe dat in zn werk gaat.

Wat was de procedure bij jouw inleiding/bevalling?

Ik hoor het graag! Toch spannend allemaal.
Jullie mogen ook voor me duimen dat ons kleine aapje gewoon uit zichzelf komt🍀

Dank jullie wel voor jullie antwoorden!
Alle reacties Link kopieren
Je vroeg ergens nog of je meteen pijnstillers krijgt?
Beter van niet. Pijnstilling heeft ook invloed op de gezondheid van je baby en die heeft het tijdens de bevalling ook zwaar.

Bespreek het gewoon even met je gyn, dat je open staat voor pijnstilling en wat de opties zijn.
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
Alle reacties Link kopieren
Redhat schreef:
08-09-2019 19:07
Je vroeg ergens nog of je meteen pijnstillers krijgt?
Beter van niet. Pijnstilling heeft ook invloed op de gezondheid van je baby en die heeft het tijdens de bevalling ook zwaar.

Bespreek het gewoon even met je gyn, dat je open staat voor pijnstilling en wat de opties zijn.

Volgens mij niet :$ , maar misschien bedoelde ik het anders. Zo van werd bij je infuus meteen pijnstilling meegegeven of niet?

Qua pijnstilling weet ik wat de opties zijn in het zkh waar ik ga bevallen. Eerder heb ik een ruggenprik gehad, dat beviel toen letterlijk en figuurlijk prima, maar als het kan doe ik het liever zonder.
Ik vroeg en vraag me wel af in hoeverre het met (bij)stimuleren goed gaat zonder.
Alle reacties Link kopieren
‘s Avonds ballon, na een paar uur terug naar het ziekenhuis Aan de ctg en s ochtend balon verloren, vervolgens toucheren vliezen geprikt, infuus met wee-opwekkers, eind van de ochtend ruggenprik vanwege vervelende weeën. Eind van de middag 9 cm ontsluiting, o nee toch niet, maar 5. uiteindelijk een keizersnede omdat mijn bekken waarschijnlijk te smal is.

2de meteen een keizersnede aangeraden en dat ook gedaan.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk ben ik eerder dan de geplande inleiding bevallen zonder (bij)stimulatie en zonder pijnstilling. Even gedacht nodig te hebben, maar toen zat ik al op 9cm! En niet lang daarna hebben we een nieuw rotterdammertje mogen verwelkomen :$

Dank voor al jullie eerdere bijdragen nogmaals!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
anoniem1701 wijzigde dit bericht op 19-09-2019 14:06
Reden: Typfout
94.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel🥰
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Wat fijn dat het spontaan is gekomen en dat je geen pijnstillers hebt gehad.
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
Alle reacties Link kopieren
Redhat schreef:
19-09-2019 19:15
Gefeliciteerd. Wat fijn dat het spontaan is gekomen en dat je geen pijnstillers hebt gehad.

Ja, was echt heel fijn! Het was een TOTAAL andere bevalling dan bij nummer 1! Sneller en geen ingrepen van buitenaf. Dat was bij de oudste wel het geval.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet ervan ♡

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven