Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
maandag 17 juni 2013 om 10:10
Hoi allemaal,
Ik wil jullie even laten weten dat mijn plannen nog teveel in de kinderschoenen staan om mee te draaien in de tabel. Ik hang nog teveel aan het idee om het samen met iemand te doen. Wel zal ik blijven meelezen want jullie zijn inspirerend en het is heel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die "worstelt" met deze keuze en dat er zelfs al vele vrouwen zijn die er ook echt alleen voor gaan!
Dank jullie wel voor al jullie lieve, bemoedigende woorden en ik kom hier zeker terug en blijf jullie volgen.
Ik wil jullie even laten weten dat mijn plannen nog teveel in de kinderschoenen staan om mee te draaien in de tabel. Ik hang nog teveel aan het idee om het samen met iemand te doen. Wel zal ik blijven meelezen want jullie zijn inspirerend en het is heel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die "worstelt" met deze keuze en dat er zelfs al vele vrouwen zijn die er ook echt alleen voor gaan!
Dank jullie wel voor al jullie lieve, bemoedigende woorden en ik kom hier zeker terug en blijf jullie volgen.
maandag 17 juni 2013 om 14:30
Zo daar ben ik weer! En ik ben nu officieel begonnen! Erg spannend dus. Ik probeer zovele mogelijk afleiding te zoeken en te wennen aan het wachten.
@ Emma, gaat ie nog steeds goed met je?
@ Tammy, voor jou is het allemaal nog extra spannend. Je bent al zo lang bezig! Mijn duimen draaien voor je.
@ Elmervrouw, wat een lief plaatje. Dank daarvoor.
@ Alle nieuwe mensen: Welkom! (al dan niet in de OP)
@ Houston, wat naar van je zus. Wellicht draait ze nog een beetje bij eer je zwanger bent, maar als je nu al zulke uitspraken doet zal dat wel niet.
Vwb. de uiltjes. Zo schattig!! (kan niet alle plaatjes zien) Ik heb ook uiltjes op het oog, maar ik merk wel dat ze op dit moment errug populair zijn. (stond zelfs iets over in de krant ivm. een artikel over babykamers) Ik weet dus niet of ik het als thema zou willen gebruiken.
Vwb. de term, BAM of BMA. Ik denk dat ik het meest in de categorie BMA val. Maar eigenlijk heb ik er voor mezelf helemaal geen term aan vast gemaakt. Ik wil graag moeder worden.
Van het weekend zag ik trouwens dit op tv.
Item op Nieuwsuur
Gaat niet helemaal over ons traject, maar wel over mensen die niet via de natuurlijke weg zwanger kunnen worden. Hetzij door onvruchtbaarheid hetzij door alleenstaand te zijn.
Het UMCU komt ook in beeld. Vond ik wel bijzonder om in beeld te zien. (en ik moest ontzettend op mijn tong bijten om niet uit te roepen: "Hé daar ben ik geweest" )
Verandering van de avatar laat nog op zich wachten. Viva is niet zo snel blijkbaar...
@ Emma, gaat ie nog steeds goed met je?
@ Tammy, voor jou is het allemaal nog extra spannend. Je bent al zo lang bezig! Mijn duimen draaien voor je.
@ Elmervrouw, wat een lief plaatje. Dank daarvoor.
@ Alle nieuwe mensen: Welkom! (al dan niet in de OP)
@ Houston, wat naar van je zus. Wellicht draait ze nog een beetje bij eer je zwanger bent, maar als je nu al zulke uitspraken doet zal dat wel niet.
Vwb. de uiltjes. Zo schattig!! (kan niet alle plaatjes zien) Ik heb ook uiltjes op het oog, maar ik merk wel dat ze op dit moment errug populair zijn. (stond zelfs iets over in de krant ivm. een artikel over babykamers) Ik weet dus niet of ik het als thema zou willen gebruiken.
Vwb. de term, BAM of BMA. Ik denk dat ik het meest in de categorie BMA val. Maar eigenlijk heb ik er voor mezelf helemaal geen term aan vast gemaakt. Ik wil graag moeder worden.
Van het weekend zag ik trouwens dit op tv.
Item op Nieuwsuur
Gaat niet helemaal over ons traject, maar wel over mensen die niet via de natuurlijke weg zwanger kunnen worden. Hetzij door onvruchtbaarheid hetzij door alleenstaand te zijn.
Het UMCU komt ook in beeld. Vond ik wel bijzonder om in beeld te zien. (en ik moest ontzettend op mijn tong bijten om niet uit te roepen: "Hé daar ben ik geweest" )
Verandering van de avatar laat nog op zich wachten. Viva is niet zo snel blijkbaar...
maandag 17 juni 2013 om 14:44
Gavia, wat spannend je bent begonnen! Misschien was dit gelijk wel je laatste keer! Rustig aan en veel leuke dingen doen de komende weken. Succes!
Veronique, even een hart onder de riem. Mijn moeder wist het ook veel eerder dan mijn vader (die is geboren in 1302). En ik zag er best heel erg tegenop. Na mijn eerste IUI ben ik met hem gaan praten. En hij reageerde heel tof! Vond het geweldig en hoorde aan mijn verhaal dat ik alles goed doordacht had. Toen ik zwanger was, was hij het meest enthousiast. Door het dolle. Hopelijk gaat het bij jou ook zo meevallen. Vaders kunnen verrassen!
Veronique, even een hart onder de riem. Mijn moeder wist het ook veel eerder dan mijn vader (die is geboren in 1302). En ik zag er best heel erg tegenop. Na mijn eerste IUI ben ik met hem gaan praten. En hij reageerde heel tof! Vond het geweldig en hoorde aan mijn verhaal dat ik alles goed doordacht had. Toen ik zwanger was, was hij het meest enthousiast. Door het dolle. Hopelijk gaat het bij jou ook zo meevallen. Vaders kunnen verrassen!

maandag 17 juni 2013 om 15:24
Spannend Gavia, en tegelijkertijd ook heel fijn dat je bent begonnen.
Speciaal voor Tammy een hart onder de riem. Zoveel geduld en pogingen, mag nu toch wel 's beloond gaan worden. Krijg je beide cryootjes teruggeplaatst?
En die term, ja stom dat ik dat zo raar blijf vinden maar wellicht ook omdat er niet echt een andere term in gebruik is.
Speciaal voor Tammy een hart onder de riem. Zoveel geduld en pogingen, mag nu toch wel 's beloond gaan worden. Krijg je beide cryootjes teruggeplaatst?
En die term, ja stom dat ik dat zo raar blijf vinden maar wellicht ook omdat er niet echt een andere term in gebruik is.
maandag 17 juni 2013 om 19:26
Vanmorgen ben ik trotse mama geworden van een dochter!! De bevalling ging vrij snel. Vanaf het eerste telefoontje naar de verloskundige (weeen om de 5 min) tot aan de geboorte zaten iets meer dan 5 uurtjes.
Toch viel de bevalling wel ietsje tegen. Ik had rugweeen en die kon ik niet zo goed (en aan het eind helemaal niet) opvangen. Die deden echt zeer.
Alles gaat goed met mij en mijn dochter.
Toch viel de bevalling wel ietsje tegen. Ik had rugweeen en die kon ik niet zo goed (en aan het eind helemaal niet) opvangen. Die deden echt zeer.
Alles gaat goed met mij en mijn dochter.
maandag 17 juni 2013 om 19:50
Van harte gefeliciteerd, Silly77. Jammer dat de bevalling iets tegenviel, maar ik denk dat dat altijd zo is (?). Lekker genieten van je dochter.
Gavia, heel veel succes! Spannend hoor.
Ik zal je linkje eens bekijken.
En het gaat goed met mij, ik heb woensdag de echo in Utrecht en ik ben nu al zenuwachtig. Mijn moeder gaat mee.
Gavia, heel veel succes! Spannend hoor.
Ik zal je linkje eens bekijken.
En het gaat goed met mij, ik heb woensdag de echo in Utrecht en ik ben nu al zenuwachtig. Mijn moeder gaat mee.
maandag 17 juni 2013 om 19:58
@Emma, fijn dat het goed gaat.
@Gavia, spannende tijd breekt nu aan! Veel succes, en sterkte voor de moeilijke momenten. Ik duim!
@Tammy, heel veel succes met deze poging! Ik ga alvast duimen!
@Veronique, fijn dat je goed hebt kunnen praten met je moeder. Nu hopen dat het uiteindelijk meevalt met de reactie van je vader. En anders kan het best dat hij nog bijdraait. Het is voor mensen ook vaak wennen, je "dropt" nieuws waar je zelf al heel lang mee bezig bent, en dan kunnen mensen in eerste instantie anders reageren dan als ze er nog eens over nagedacht hebben.
Gisteren ben ik door familie enorm geholpen in mijn tuin. Dat was best een oerwoud, maar nu is hij weer helemaal onder controle, en klaar om straks met de baby in te zitten. Superfijn!
Heeft wel een hele rol vuilniszakken aan tuinafval gekost
@Gavia, spannende tijd breekt nu aan! Veel succes, en sterkte voor de moeilijke momenten. Ik duim!
@Tammy, heel veel succes met deze poging! Ik ga alvast duimen!
@Veronique, fijn dat je goed hebt kunnen praten met je moeder. Nu hopen dat het uiteindelijk meevalt met de reactie van je vader. En anders kan het best dat hij nog bijdraait. Het is voor mensen ook vaak wennen, je "dropt" nieuws waar je zelf al heel lang mee bezig bent, en dan kunnen mensen in eerste instantie anders reageren dan als ze er nog eens over nagedacht hebben.
Gisteren ben ik door familie enorm geholpen in mijn tuin. Dat was best een oerwoud, maar nu is hij weer helemaal onder controle, en klaar om straks met de baby in te zitten. Superfijn!
Heeft wel een hele rol vuilniszakken aan tuinafval gekost
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 17 juni 2013 om 20:19
Wauw Silly, ze is er! Gefeliciteerd! Geniet van je eerste dagen als moeder.
Iemand vroeg hoeveel ik werk. Op dit moment rond de 36 uur denk ik. Dat is iets meer dan ik graag zou willen. Maar ach soms moet je het doen met hoe het gaat. Ben zzper en combineer dat nu met een baan voor 22 uur per week (heel flexibel in te delen). Aanpoten wel.Doe best wat savonds of sochtends vast uurtje voor mijn dochtertje wakker wordt. Zij gaat naar een kdv om de hoek. Haar dagen probeer ik niet te lang te maken. En dat lukt best goed. Ook op werkdagen zijn er genoeg leuke momenten. Vandaag op de fiets van en naar kdv (heb pas dikke week stoeltje op fiets dus dikke pret) en in de tuin gegeten. Vooral de aardbeien toe vond ze heel interessant. Topdag dus!
Gavia, fingers crossed voor een goede start.
Iemand vroeg hoeveel ik werk. Op dit moment rond de 36 uur denk ik. Dat is iets meer dan ik graag zou willen. Maar ach soms moet je het doen met hoe het gaat. Ben zzper en combineer dat nu met een baan voor 22 uur per week (heel flexibel in te delen). Aanpoten wel.Doe best wat savonds of sochtends vast uurtje voor mijn dochtertje wakker wordt. Zij gaat naar een kdv om de hoek. Haar dagen probeer ik niet te lang te maken. En dat lukt best goed. Ook op werkdagen zijn er genoeg leuke momenten. Vandaag op de fiets van en naar kdv (heb pas dikke week stoeltje op fiets dus dikke pret) en in de tuin gegeten. Vooral de aardbeien toe vond ze heel interessant. Topdag dus!
Gavia, fingers crossed voor een goede start.
maandag 17 juni 2013 om 20:19
Hoera!!
Edit: Hmm, het plaatje doet het niet. Je moet er even op klikken.
Gefeliciteerd Sillie!
CF, lekker van de tuin! Geeft zo'n rustig gevoel he? Elke keer als je nu thuis komt is je tuin lekker opgeruimd.
Veronique, sorry nog niet op jou gereageerd. Ik vond het heel spannend om het aan mensen te vertellen en moest een paar keer ook huilen. Gewoon van de spanning die los kwam. Gelukkig reageerde iedereen goed. Sommige mensen hadden er wat moeite mee (vooral omdat ik nog wat jonger ben), maar door er samen over te praten kom je een heel eind.
Emma, spannend de echo! Ik hoop op goed nieuws voor jou.
Trouwens nog even over de inseminatie, wat een aardige verpleegster had ik in het UMCU! De gyn. had me de vorige twee keer niet bepaald om m'n gemak gesteld, dus ik was best zenuwachtig. Maar ik had nu echt het gevoel dat er de tijd werd genomen, ze probeerde me op m'n gemak te stellen.
Hoewel ik hoop dat het raak is, had ik, toen ik weg ging, er vertrouwen in om het gewoon weer opnieuw te proberen als dat nodig is. Dus hulde aan de verpleegsters van het UMCU!!
Edit: Hmm, het plaatje doet het niet. Je moet er even op klikken.
Gefeliciteerd Sillie!
CF, lekker van de tuin! Geeft zo'n rustig gevoel he? Elke keer als je nu thuis komt is je tuin lekker opgeruimd.
Veronique, sorry nog niet op jou gereageerd. Ik vond het heel spannend om het aan mensen te vertellen en moest een paar keer ook huilen. Gewoon van de spanning die los kwam. Gelukkig reageerde iedereen goed. Sommige mensen hadden er wat moeite mee (vooral omdat ik nog wat jonger ben), maar door er samen over te praten kom je een heel eind.
Emma, spannend de echo! Ik hoop op goed nieuws voor jou.
Trouwens nog even over de inseminatie, wat een aardige verpleegster had ik in het UMCU! De gyn. had me de vorige twee keer niet bepaald om m'n gemak gesteld, dus ik was best zenuwachtig. Maar ik had nu echt het gevoel dat er de tijd werd genomen, ze probeerde me op m'n gemak te stellen.
Hoewel ik hoop dat het raak is, had ik, toen ik weg ging, er vertrouwen in om het gewoon weer opnieuw te proberen als dat nodig is. Dus hulde aan de verpleegsters van het UMCU!!
maandag 17 juni 2013 om 20:25
maandag 17 juni 2013 om 21:47
Sillie van harte gefeliciteerd met je dochter!!!!
Fijn dat de bevalling relatief snel ging!!!
Nu herstellen en vooral heel veel genieten van je mooie dochter!!!
@ juffie: oh wauw, klinkt erg gezellig om met de kleine buiten te eten. Dus die rode rare knikkers (aardbeien) vond ze erg interessant haha! En lekker saampjes op de fiets, wind door haar haartjes... dat vond ze vast heel gezellig!!!
Fijn dat de bevalling relatief snel ging!!!
Nu herstellen en vooral heel veel genieten van je mooie dochter!!!
@ juffie: oh wauw, klinkt erg gezellig om met de kleine buiten te eten. Dus die rode rare knikkers (aardbeien) vond ze erg interessant haha! En lekker saampjes op de fiets, wind door haar haartjes... dat vond ze vast heel gezellig!!!
dinsdag 18 juni 2013 om 10:14
Sillie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Fijn dat alles goed is!
CF, het gaat zeker ook al opschieten bij jou? Wanneer ben je uitgerekend? Fijn dat alles in de tuin op orde is. Orde in je huis geeft rust in je hoofd (zo was de uitdrukking toch?). Hopelijk red je het een beetje met deze tropische dagen?!
Juffie, klinkt of je alles goed onder controle hebt! Geeft ook rust denk ik. Fijn dat alles zo goed verloopt!
Hier is alles dan weer geregeld. Medicijnen zijn besteld en afspraken gemaakt. Nu maar hopen dat alles goed komt met mijn Sesamstraat duo! Nog een paar weken wachten in ieder geval.
CF, het gaat zeker ook al opschieten bij jou? Wanneer ben je uitgerekend? Fijn dat alles in de tuin op orde is. Orde in je huis geeft rust in je hoofd (zo was de uitdrukking toch?). Hopelijk red je het een beetje met deze tropische dagen?!
Juffie, klinkt of je alles goed onder controle hebt! Geeft ook rust denk ik. Fijn dat alles zo goed verloopt!
Hier is alles dan weer geregeld. Medicijnen zijn besteld en afspraken gemaakt. Nu maar hopen dat alles goed komt met mijn Sesamstraat duo! Nog een paar weken wachten in ieder geval.
woensdag 19 juni 2013 om 16:26
Sillie gefeliciteerd met je dochter! Hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen? Geniet er van!
Emma al nieuws? Ik denk aan je!
Gavia wat fijn dat het nu eindelijk echt begonnen is! Nu afwachten maar.... Heb je al kwaaltjes?
Veronique klinkt als een goed gesprek met je moeder! Hopelijk valt je vaders reactie ook mee.
Die uiltjes zijn een echte rage hè, je ziet zo overal en zijn zeker schattig! Mij lijkt een muurschildering erg leuk. Kan je ook zo bont maken als je wilt.
Juffie heerlijk om te horen hoe jullie van iedere dag genieten! Je hebt gelijk, door zulke mooie momenten te koesteren maak je er zelf een topdag van.
Houden onze zwangeren het nog uit met deze hitte? Tijd voor koude voetenbadjes?
CF wat geweldig die hulp in de tuin! Nu proberen het een beetje bij te houden? Jij ziet het al helemaal voor je straks met je kleintje, lekker hoor! Jij en Lizzy zijn in augustus uitgerekend toch? Kunnen de UD's ook niet in de OP komen? Misschien wel handig...
Tammy die paar weken zijn zo om, spannend hoor! Ga je het duo samen laten terugplaatsen?
Bammetje, prima hoor! Er komt een dag en dan ben je er uit of je dit echt alleen wilt of toch niet. En wieweet kom je morgen de man van je dromen tegen, kan ook natuurlijk Maar kom gerust nog eens langs!
Nog even voor NYC (dacht dat vergeetachtigheid een zwangerschapskwaal was, maar jij zwangert zeker lekker mee? ) Ik ben niet bewust alleenstaand, heb zeker geen hekel aan mannen en sluit een serieuze relatie in de toekomst niet uit. Maar sommige keuze's moet je maken voor moeder natuur ze voor je maakt. En daarom wil ik graag BM-er worden! En wieweet volgt ooit (later als ik groot ben ) die relatie nog.
@nare reacties: alleen van mijn moeder, vrijwel dezelfde woorden als Houston van haar zusje hoorde. Heeft ook te maken met het geloof en met wat-moeten-anderen-wel-niet-denken. Van de rest van de familie en mijn vrienden en collega's gelukkig vrijwel alleen positieve geluiden!
Elmervrouw: wat lief! Dank!
Sterre leuk dat het zo goed gaat met je vriend en dat hij je kinderwens niet in de weg staat. En onderdaad, niet te veel zorgen maken over hoe en wat dat moet gaan, dat komt vast goed! Klikt het tussen jou en zijn kinderen! Zijn ze nog jong?
Tessado alles ok?
Hier week 1 van mijn mogelijk volgende zwangerschap. Ben er helemaal klaar voor!
Emma al nieuws? Ik denk aan je!
Gavia wat fijn dat het nu eindelijk echt begonnen is! Nu afwachten maar.... Heb je al kwaaltjes?

Veronique klinkt als een goed gesprek met je moeder! Hopelijk valt je vaders reactie ook mee.
Die uiltjes zijn een echte rage hè, je ziet zo overal en zijn zeker schattig! Mij lijkt een muurschildering erg leuk. Kan je ook zo bont maken als je wilt.
Juffie heerlijk om te horen hoe jullie van iedere dag genieten! Je hebt gelijk, door zulke mooie momenten te koesteren maak je er zelf een topdag van.
Houden onze zwangeren het nog uit met deze hitte? Tijd voor koude voetenbadjes?
CF wat geweldig die hulp in de tuin! Nu proberen het een beetje bij te houden? Jij ziet het al helemaal voor je straks met je kleintje, lekker hoor! Jij en Lizzy zijn in augustus uitgerekend toch? Kunnen de UD's ook niet in de OP komen? Misschien wel handig...
Tammy die paar weken zijn zo om, spannend hoor! Ga je het duo samen laten terugplaatsen?
Bammetje, prima hoor! Er komt een dag en dan ben je er uit of je dit echt alleen wilt of toch niet. En wieweet kom je morgen de man van je dromen tegen, kan ook natuurlijk Maar kom gerust nog eens langs!
Nog even voor NYC (dacht dat vergeetachtigheid een zwangerschapskwaal was, maar jij zwangert zeker lekker mee? ) Ik ben niet bewust alleenstaand, heb zeker geen hekel aan mannen en sluit een serieuze relatie in de toekomst niet uit. Maar sommige keuze's moet je maken voor moeder natuur ze voor je maakt. En daarom wil ik graag BM-er worden! En wieweet volgt ooit (later als ik groot ben ) die relatie nog.
@nare reacties: alleen van mijn moeder, vrijwel dezelfde woorden als Houston van haar zusje hoorde. Heeft ook te maken met het geloof en met wat-moeten-anderen-wel-niet-denken. Van de rest van de familie en mijn vrienden en collega's gelukkig vrijwel alleen positieve geluiden!
Elmervrouw: wat lief! Dank!
Sterre leuk dat het zo goed gaat met je vriend en dat hij je kinderwens niet in de weg staat. En onderdaad, niet te veel zorgen maken over hoe en wat dat moet gaan, dat komt vast goed! Klikt het tussen jou en zijn kinderen! Zijn ze nog jong?
Tessado alles ok?
Hier week 1 van mijn mogelijk volgende zwangerschap. Ben er helemaal klaar voor!