KIND IN JE UPPIE - DEEL 7

14-04-2016 22:19 3203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Blij_ei32Geertgenwachtlijst sinds augustus 2016
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Eeffie138MCK Leiderdorpwachtlijst sinds november 2016
Plien198531nijGeertgenintake januari 2017
Macarinata 34 n.v.t. oriëntatie
Jootje29 ? Rijnstate intake gehad, nu wachtlijst
Maris86 31 Reinier de Graaf, Voorburg Intake gehad, nu onderzoeken
Patroesj31RijnstateWachtlijst voor intake sinds november 2017

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Zara8828ZIdecember 2016
Linnie_198333UMC UtrechtIUI november 2016
BiebkeBrabant39Nij Geertgen2 pogingen, nu on hold
Simply_Me3737AMCdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Pat3637UMC Utrechtdecember 2016
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8333Nij Geertgenfebruari 2017
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Roosje-8927Nij Geertgenstart iui juni/juli 2017
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
deb87-UMC Utrecht start september 2017 voor 2e kindje
CCB5331Nij Geertgenstart iui augustus 2017
Nausicaa36AMCstart okt 2017
NoraRecaptcha37start okt 2017, 2e kindje
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgstart iui okt/nov 2017

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Mitakuye Oyasin 33 NijGeertgen Januari 2017 24 oktober 2017 Een jongen!
Jessy010 ? ? ? ?
Wannabe79 37 Isala Mei 2017 03-07 eerste echo

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie.
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 23-12-2017 21:56
44.33% gewijzigd
quote:SaffronSkies schreef op 09 januari 2017 @ 15:33:

Leuk Hope, dat het voor jou weer gaat beginnen. Ondertussen toch alweer een flink aantal maanden geleden. Veel succes met deze nieuwe start!Ow hou op!! Ik dacht dat er serieus nooit een einde zou komen aan het wachten. Maar het heeft me aan de andere kant ook wel weer goed gedaan. Heb er weer wat meer vertrouwen in gekregen en enorm veel zin in.. Merk dat ik er nu al anders insta dan toen, heb het gevoel dat ik het meer los kan laten dan voorheen. Al zeg ik dat nu en weet ik niet hoe ik ben als het er weer inzit .
quote:Hope1980 schreef op 08 januari 2017 @ 09:22:

Welkom mona en koekie!

Ik vind het ook een beetje bijzonder dat ze een iq onderzoek bij je hebben afgenomen Mona en dat ze nu vinden dat je een te klein huis hebt!

Abrikozenpitje, heb je nog meer reacties gekregen op je vraag of er mensen interesse hebben om een keer af te spreken? Het is al een tijd geleden dat je deze vraag hebt gesteld dus was even benieuwd hoe het ervoor staat..Ik heb eventueel ook wel interesse om af te spreken. Ik weet niet meer of ik dit eerder ook al gemeld had
Ik heb geen goed gevoel meer. Sinds vanmiddag best veel krampen en nu in de avond ook een bloeding.
Hè bah Manawa... Wat naar . Hou ons op de hoogte..?!
manawa dat meen je niet....pfff hopelijk is het niks die bloeding . Sterkte!
Wat vervelend manawa! knuffel voor jou!
Aah nee manawa, hopelijk wil de bloeding niets zeggen..

Hoe is het intakegesprek gegaan uppie?

Ik vraag mezelf trouwens wel wat af, ik lees bij verschillende posts dat ze gelijk meer afspraken gemaakt hebben bij geertgen (ook met de psycholoog en voor donorkeuze). Bij mij hebben ze alleen een afspraak voor de intake gemaakt. Zal dit komen omdat ik nog jong ben of zal er misschien iets mis gegaan zijn?
Pff Manawa, wat een onzekerheid. Bloeding en krampen komen wel vaker voor heb ik begrepen, maar kan me voorstellen dat je denkt dat het mis is. Sterkte!
quote:Roosje-89 schreef op 10 januari 2017 @ 09:21:

Aah nee manawa, hopelijk wil de bloeding niets zeggen..

Hoe is het intakegesprek gegaan uppie?

Ik vraag mezelf trouwens wel wat af, ik lees bij verschillende posts dat ze gelijk meer afspraken gemaakt hebben bij geertgen (ook met de psycholoog en voor donorkeuze). Bij mij hebben ze alleen een afspraak voor de intake gemaakt. Zal dit komen omdat ik nog jong ben of zal er misschien iets mis gegaan zijn?

Het intakegesprek is heel goed gegaan, stelde eigenlijk niet heel veel voor.

Ik heb een inwendige echo gehad en er is gelijk bloed geprikt.

Het lijkt mij niet dat je leeftijd er iets mee te maken heeft.. wanneer is je intake?

En als je het zeker wil weten, gewoon even bellen!
Roosje die vervolg-afspraken maken ze meestal tijdens de intake dus geen zorgen!
@manawa Een hele dikke knuffel voor jou! Wellicht is er helemaal niks aan de hand. <3
Ha dames, thanks voor de support. Ik ben ervan overtuigd dat het mis is gegaan. Ik heb nog steeds flinke bloedingen. Krampen zijn er niet meer continu, maar wel met regelmaat. Rijnstate adviseert me om zondag of maandag nog een test te doen. Als t negatief is kan ik meteen weer aftellen tot de volgende ronde. Weet niet of ik daar mentaal aan toe ben. Is de test positief dan kan t zijn dat t hormoon nog in mijn lijf zit of dat er toch nog een vruchtje is. Dat laatste geloof ik eigenlijk niet. Ik voel aan alles in mijn lijf dat het m niet geworden is. Poeh best pittig die achtbaan!
Jeetje Manawa, wat heftig! Dan ga je wel ff van de ene emotie in de andere. Sterkte in ieder geval!
Poeh Manawa, heftig hoor! Logisch dat je nog niet aan de volgende ronde wil denken, het is niet niets! Vanuit hier een virtuele knuffel voor jou!
Jeetje Manawa, heel heftig!! Wat enorm balen zeg.. Sterkte!
Roosje, hoe jong was je ook alweer? Bij mij zeiden ze aan de telefoon dat ik meteen 3 afspraken kon maken, maar dat hoefde niet. Ik heb intake en gesprek psycholoog al gepland. 3e afspraak; donorkeuze heb ik nog niet gepland. Vond ik wat snel. Als je voorkeur hebt qua dagen/tijdstippen dan zou ik de afspraken misschien alvast vastleggen. Ik heb namelijk voorkeuren, en die momenten waren niet heel veel beschikbaar. Mijn intake is donderdag... vind t best spannend.

Manawa, jeetje wat heftig!! Heel veel sterkte!
Xx
anoniem_317865 wijzigde dit bericht op 24-11-2017 00:37
0.00% gewijzigd
Ik ben 27 plien. Qua werk komen bepaalde dagen voor mij ook beter uit. Ik zal het eens navragen als ik de formulieren naar ze mail.

Uppie, mijn intake is 14 maart dus dat duurt nog 2 maandjes.
Dan heb je nog even Roosje, maar kan maar alvast gepland zijn

Succes donderdag Plien!
Manawa
O nee, wat jammer dat je zo'n slecht gevoel hebt. Inderdaad een grote afwisseling van emoties Manawa Sterkte nogmaals!
Manawa

Denk aan jou!!
Wat klote manawa. Eerst de voorzichtige vreugde dat het raak is en dan dit. Hopelijk is het gewoon allemaal nog goed maar in elk geval een dikke knuffel en sterkte!
@hope1980. Mijn excuses dat ik niks meer heb laten horen. Ik heb ook alleen maar van jou een bericht gehad ;) Nu lees ik dat @ linnie81 ook interesse heeft om een keer af te spreken? Het lijkt mij nog steeds heel gezellig. Ik zit alleen een paar maanden in het buitenland. Ook wel lekker even extra geld sparen voor sperma.

Ik heb 2 maanden geleden 1 buisje besteld van Cryos, dat ligt nu 'veilig' ;p in het UMC te wachten. Helaas had deze donor er twee en toen ik wilde bestellen was er eentje weg, Echt balen. Mijn tip is dus ook als jullie van Cryos willen en je hebt een leuke donor, bestel dan zo snel mogelijk voordat hij 'uitverkocht' is ;).

Oja en ik had dus in okt/nov besteld en moest 100 euro betalen voor een heel jaar opslag...en dan in 2017 weer 100 euro. Ik had vanzelf aangenomen dat dit jaar in zou gaan wanneer de sperma bij hun aankomt maar dat is dus niet zo.

Zijn er nog meer mensen die graag ook een keer willen afspreken?
Hallo abrikozenpitje,

Wat een superlieve naam! Hahaha!

Het lijkt me leuk af te spreken. Ik werk alleen onregelmatig waardoor afspreken soms lastig is.

Maar als je een datum hebt, dan hoor ik het graag en kijk ik of ik kan aansluiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven