Kind in je uppie - deel 8
zondag 26 november 2017 om 21:09
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
| Naam | Leeftijd | Kliniek | Status |
| Sensotouch | 28 | UMC Utrecht | wachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap |
| Vivadiva85 | 32 | UMC Utrecht | Intake februari 2016 |
| Macarinata | 35 | Isala | intake april 2018 |
| Jolietje85 | 32 | Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp | op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017 |
| Patroesj | 31 | Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg | Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018 |
| Depster | 28 | Nij Geertgen | Intake 24 April. Oriënteren bekende donor |
| Beau1993 | 25 | Reinier de Graaf, Voorburg | op wachtlijst voor intake sinds januari 2018 |
Fase 2: ZI/IUI/IVF
| Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart |
| san92 | 24 | Geertgen | IUI september 2015[/i] |
| anniebammer | 32 | UMC Utrecht | januari 2016[/i] |
| Hope1980 | 36 | MCK | poging 6 in januari 2017[/i] |
| Zara88 | 28 | ZI | december 2016 |
| Manawa | 37 | Rijnstate | december 2016 |
| Saffronskies | 38 | Isala | IVF (Cryos) augustus 2017 |
| Uppies85 | 31 | Nij Geertgen | februari 2017 |
| Globe83 | 35 | Nij Geertgen | mei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI |
| Alisa86 | 30 | UMC Utrecht | IUI september 2017 |
| Abrikozenpitjes | 36 | UMC Utrecht | augustus 2016 |
| Innerpeace | 36 | Reinier de Graaf Voorburg | 2 missed abortions, volgende IUI sept 2017 |
| CCB53 | 31 | Nij Geertgen | iui augustus 2017 |
| Plien1985 | 33 | nijGeertgen | gestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI |
| Jootje29 | 30 | St Antonius | nov 2017 |
| Truelove79 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI mei 2018 |
| Sciencerocks | Cryos via Antonius | ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 | |
| Wensmama81 | 37 | Rijnstate | IUI maart 2018 |
| Betsy_01 | Reinier de Graaf Voorburg | feb 2019 |
Fase 3: Zwanger!
| Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
| Maris86 | 32 | Reinier de Graaf | mei 2018 | mrt 2019 | |
| NoraRecaptcha | 38 | okt 2017 IUI/KID | juni 2019 | 2e kindje, mk in jan, mei & juli 2018 | |
| Linnie_1983 | 33 | UMC Utrecht | IUI november 2016 | juni 2019 | |
| Eeffie1 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017 | oktober 2019 | |
| Hailie | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017, start IVF okt 2018 | september 2019 | |
| Angelaloes | 28 | Reinier de graaf Voorburg | iui okt/nov 2017 | ? |
2019 -
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:04
23.98% gewijzigd
donderdag 5 april 2018 om 19:33
Niks. Hoort erbij. Ze doen eigenlijk pas iets als je het na wekenlang echt niet meer trekt of echt uitdroogt. Maar geloof me, als je al twee weken met enig hangen en wurgen op thee en biscuitjes leeft, dan vind je het al best lang duren.
(En ja, ik snap heel goed dat er genoeg vrouwen zijn die denken 'dat zou ik er meteen voor over hebben, zeur niet', maar zo voelt het helaas niet als je weer spuugmisselijk wakker wordt).
Ik hou me nu maar even vast aan wat een goede vriendin zei: je hoeft niet blij te zijn dat je zwanger bent, als je maar blij bent dat je een kind krijgt. Dan mag je die zwangerschap best stom vinden. Dat vond ik wel een mooie.
vrijdag 6 april 2018 om 11:24
zaterdag 7 april 2018 om 09:11
Hee ik ben er weer. Goed nieuws mijn papa heeft geen uitzaaiingen. We zijn super blij met dit nieuws!
Gisteren voor echo geweest. Zit een mooi eitje van 16 mm. Test vond ik zelf al vrij donker. Dus huj zou rond zondag/maandag dan moeten springen toch? Heb even advies nodig. Wanneer zouden jullie dan gaan voor iui?
Gisteren voor echo geweest. Zit een mooi eitje van 16 mm. Test vond ik zelf al vrij donker. Dus huj zou rond zondag/maandag dan moeten springen toch? Heb even advies nodig. Wanneer zouden jullie dan gaan voor iui?
zondag 8 april 2018 om 19:59
Wat fijn van je vader (en raar dat 'alleen maar kanker' ineens goed nieuws is, maar je begrijpt wat we bedoelen).angelaloes schreef: ↑08-04-2018 19:43Vandaag voor iui6 geweest. Ze was erg aan t rommelen met de eendenbek maar ze zwemmen weer zeggen we maar.
Ze was de laatste keer bij mij ook heel erg aan het rommelen, misschien brengt het jou ook geluk
maandag 9 april 2018 om 13:41
Hey ja ik loop er ook nog steeds en bevalt me ook goed. Klopt dat je er af en toe wel zelf achteraan moet, maar vind dat ze altijd wel meegaan in mijn vragen/wensen zeg maar.Hailie schreef: ↑04-04-2018 20:16Precies dat ja, je hoopt stiekem dat het snel lukt. Maar we blijven zeker positief.
Ik zit indd weer heel geduldig;) op het bankje, dag 8 nu. Afwachten weer.
Ja het bevalt me goed gelukkig. De verpleegkundige die ik heb gehad zijn heel aardig, en bij elke inseminatie kwam er een arts langs voor als ik vragen had. Mocht het deze keer niet lukken dan staat er ook een afspraak gepland voor een evaluatie. Moet er wel elke keer zelf achteraan gaan maar dat schijnt bij meer klinieken zo te zijn dus ach ....en hoe bevalt het jou? Tenminste..ik neem aan dat je er ook nog steeds loopt?
Die foamecho bijv. vond mijn arts eigenlijk (nog) niet nodig, maar ze zei meteen dat als ik het graag wilde dat t dan geen probleem was om te doen.
Dat vind ik dan wel weer fijn!
Verder heb ik nog geen een keer dezelfde gehad met de inseminaties, maar maakt mij verder niet uit. Zijn eigenlijk allemaal even aardig......
Hoe is t nou bij jou?? T einde is nu (bijna) in zicht toch qua wachten?
maandag 9 april 2018 om 13:46
@Innerpeace, wat balen zeg van de laatste poging! T gaat ook allemaal niet vanzelf....pffff. Nu op naar t volgende hoofdstuk, ICSI. Ik hoop voor je dat dit wel goed resultaat gaat geven!
@Nausicaa, nog gefeliciteerd!! Wel balen zeg dat je zo misselijk bent, kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt! Hopelijk gaat t snel beter en kan je er n beetje van gaan genieten....
Ben ff kwijt wie er nou allemaal nog op t bankje zitten....maar allemaal succes met wachten en op naar n positieve test!!
@Nausicaa, nog gefeliciteerd!! Wel balen zeg dat je zo misselijk bent, kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt! Hopelijk gaat t snel beter en kan je er n beetje van gaan genieten....
Ben ff kwijt wie er nou allemaal nog op t bankje zitten....maar allemaal succes met wachten en op naar n positieve test!!
maandag 9 april 2018 om 16:51
Hallo allemaal!
Ik probeer alles bij te houden, maar vind het lastig met zoveel namen en verhalen!
Innerpeace, heel veel succes! Ik hoor vaak positieve verhalen over icsi! Misschien is dit jouw oplossing.
Globe, hahahaha, mijn keukenkast zijn nog nooit zo schoon geweest als in de wachtweken! Hou vol! Hoe lang moet je nog?
Nausicaa, gefeliciteerd! Hou vol, die misselijkheid gaat weer weg. Ik had/heb zelf helemaal nergens last van. Dat klinkt heel fijn, maaf mij maakt dat juist onzeker dat het weer fout gaat. Nu is dat wat minder, maar in het begin wel!
Angela, wat een goed nieuws! Voor zover je over goed kan spreken natuurlijk. Kan me voorstellen dat het alsnog allemaal pittig is. Hou je taai!
En voor jullie allemaal;
Vorig jaar heb ik met aantal meiden afgesproken die ik hier heb leren kennen. Van de 9 waren er toen 2 zwanger.
Afgelopen zondag, een jaar later, zagen we elkaar opnieuw. Er zijn er drie bevallen en vier zwanger. Niet om jullie jaloers te maken, maar om te laten zien hoeveel er kan gebeuren in een jaar. Het ging niet makkelijk, er zijn er drie die een miskraam kregen tussendoor, eentje kreeg een tweeling en eentje werd pas zwanger bij poging 12! Extra bijzonder dat er nu nog iemand bij is, die na 13 pogingen nog steeds positief blijft. Dit is je droom, keep the Faith! Respect en veel geluk voor jullie allemaal!!
Ik probeer alles bij te houden, maar vind het lastig met zoveel namen en verhalen!
Innerpeace, heel veel succes! Ik hoor vaak positieve verhalen over icsi! Misschien is dit jouw oplossing.
Globe, hahahaha, mijn keukenkast zijn nog nooit zo schoon geweest als in de wachtweken! Hou vol! Hoe lang moet je nog?
Nausicaa, gefeliciteerd! Hou vol, die misselijkheid gaat weer weg. Ik had/heb zelf helemaal nergens last van. Dat klinkt heel fijn, maaf mij maakt dat juist onzeker dat het weer fout gaat. Nu is dat wat minder, maar in het begin wel!
Angela, wat een goed nieuws! Voor zover je over goed kan spreken natuurlijk. Kan me voorstellen dat het alsnog allemaal pittig is. Hou je taai!
En voor jullie allemaal;
Vorig jaar heb ik met aantal meiden afgesproken die ik hier heb leren kennen. Van de 9 waren er toen 2 zwanger.
Afgelopen zondag, een jaar later, zagen we elkaar opnieuw. Er zijn er drie bevallen en vier zwanger. Niet om jullie jaloers te maken, maar om te laten zien hoeveel er kan gebeuren in een jaar. Het ging niet makkelijk, er zijn er drie die een miskraam kregen tussendoor, eentje kreeg een tweeling en eentje werd pas zwanger bij poging 12! Extra bijzonder dat er nu nog iemand bij is, die na 13 pogingen nog steeds positief blijft. Dit is je droom, keep the Faith! Respect en veel geluk voor jullie allemaal!!
maandag 9 april 2018 om 20:50
Hoi allemaal,
Pat36 wat een hoopvol verhaal!! Ik houd me er even stevig aan vast.
Hopelijk geldt dit ook voor ons allemaal zo.
Ik zit ook sinds gister weer op het wachtbankje van iui8. Ik heb echt totaal geen fidusie meer in de iui maar goed.. een kleine kans is een kleine kans.
Op 2 mei heb ik mn startgesprek voor ivf/icsi. Ik kijk naar uit naar het nieuwe hoofdstuk en nieuwe grotere kansen, hoop ik.. Ben ergens nog steeds als de dood dat ik dode eieren heb ofzo.
Maar goed. We gaan het zien.
Liefs en sterkte voor iedereen.
Pat36 wat een hoopvol verhaal!! Ik houd me er even stevig aan vast.
Hopelijk geldt dit ook voor ons allemaal zo.
Ik zit ook sinds gister weer op het wachtbankje van iui8. Ik heb echt totaal geen fidusie meer in de iui maar goed.. een kleine kans is een kleine kans.
Op 2 mei heb ik mn startgesprek voor ivf/icsi. Ik kijk naar uit naar het nieuwe hoofdstuk en nieuwe grotere kansen, hoop ik.. Ben ergens nog steeds als de dood dat ik dode eieren heb ofzo.
Maar goed. We gaan het zien.
Liefs en sterkte voor iedereen.
dinsdag 10 april 2018 om 22:23
Jeetje wat gaat het snel hier met berichten! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind om het bij te houden. Zeker omdat het traject voor mij ook nog wat meer op afstand is (sta op de wachtlijst voor Rijnstate sinds november).
Fijn om te lezen dat je vader geen uitzaaiingen heeft Angelaloes. Tegelijkertijd leef ik erg mee met jou en ook Innerpiece, met de tegenslagen die ik verdeeld over deze thread al heb moeten lezen van jullie. Ik duim voor jou Angelaloes en hopelijk gaat ICSI goed gaan bij jou Innerpiece! Ik heb er respect voor hoe jullie jezelf toch meerdere keren alweer hebben moeten oprapen na tegenslagen.
Ondanks dat ik me ingeschreven heb bij Rijnstate ben ik ook wel nieuwsgierig geraakt naar het Reinier de Graaf in Voorburg maar ik vind hun site wel het minst overzichtelijk of in ieder geval de minste informatie geven over KID. Het gaat vooral over ivf. Hierdoor heb ik best wat vragen waar ik nog geen antwoord op heb. Met name over hun traject en wachttijd indicatie. Bv. Hoe loopt hun traject? eerst intake en dan weer wachten tot behandeling zoals bij Rijnstate of anders? En hoe zit het met de selectie van een donor, wordt dit door hen gedaan n.a.v. uiterlijke kenmerken of heb je hier zelf inspraak in? En ergens tussen de regels door zie ik een wachttijd van 3-6 maanden maar ik vermoed dat dit langer is? Ik hoop dat iemand hier wat antwoorden van heeft, dat kan evt ook via pb als dat fijner is.
Fijn om te lezen dat je vader geen uitzaaiingen heeft Angelaloes. Tegelijkertijd leef ik erg mee met jou en ook Innerpiece, met de tegenslagen die ik verdeeld over deze thread al heb moeten lezen van jullie. Ik duim voor jou Angelaloes en hopelijk gaat ICSI goed gaan bij jou Innerpiece! Ik heb er respect voor hoe jullie jezelf toch meerdere keren alweer hebben moeten oprapen na tegenslagen.
Ondanks dat ik me ingeschreven heb bij Rijnstate ben ik ook wel nieuwsgierig geraakt naar het Reinier de Graaf in Voorburg maar ik vind hun site wel het minst overzichtelijk of in ieder geval de minste informatie geven over KID. Het gaat vooral over ivf. Hierdoor heb ik best wat vragen waar ik nog geen antwoord op heb. Met name over hun traject en wachttijd indicatie. Bv. Hoe loopt hun traject? eerst intake en dan weer wachten tot behandeling zoals bij Rijnstate of anders? En hoe zit het met de selectie van een donor, wordt dit door hen gedaan n.a.v. uiterlijke kenmerken of heb je hier zelf inspraak in? En ergens tussen de regels door zie ik een wachttijd van 3-6 maanden maar ik vermoed dat dit langer is? Ik hoop dat iemand hier wat antwoorden van heeft, dat kan evt ook via pb als dat fijner is.
woensdag 11 april 2018 om 13:20
Hoi allemaal, hoe gaat het hier? Ik heb eerder deze week mijn intakegesprek bij het Isala gehad. Mijn arts vind ik prettig en de benadering van het hele team komt fijn op me over. Uitslag bloedonderzoek komt met 2-3 weken. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen over mijn eicelvoorraad. Ik ga nu het traject in, er volgt een gesprek met een psycholoog over mijn draagkracht, en als er een goed advies uit komt, kom ik op de wachtlijst. Ik ging met een grote glimlach weg toen ik het ziekenhuis uit liep! Ik heb het eindelijk gedaan na jaren twijfelen!
Het vreselijk lastige is alleen dat ik sinds kort samen ben met de man van mijn dromen. Hij heeft al een aantal pubers, hij is gesteriliseerd, en voor zo ver ik het nu van hem weet, wil hij geen kinderen meer. We worden ook wel wat oud, half dertig en begin veertig. We hebben heel serieuze plannen voor de toekomst, en de must voor een eigen kind is uiteindelijk minder sterk dan de behoefte aan een gezin, denk ik nu. Met hem en met zijn kinderen, als ze er eens in de weekenden zijn, kan ik ook een soort gezin vormen. De kinderen zijn heel blij met mij, ik vind hen heel lief, het is zo knus samen en zo fijn huiselijk, en misschien kan ik dan toch een flink stuk van mijn moedergevoel bij hen kwijt. Niet als verantwoordelijke opvoeder, maar wel iets meegeven van mij en wat ik allemaal geleerd heb. Samen met mijn partner heb ik het heel goed, ik ben dol op hen hij op mij, we passen geweldig bij elkaar, en we hebben veel vrijheid op de kinderloze dagen. Ergens vind ik dat misschien veel belangrijker dan ik zo in het dagelijks leven doorheb. Mijn eigen gangetje gaan is ook wel heel lekker en biedt een alternatief leven dat heel gelukkig kan zijn. Maar wat als ik spijt krijg? Had ik hem maar later ontmoet en had ik al een kind van mezelf... Had ik maar geen abortus gedaan, denk ik wel eens, 1,5 jaar terug. Maar dan zou ik vast hebben gezeten aan een ongeschikte man bij wie ik altijd bang zou zijn dat hij zichzelf en ons kind wat had aangedaan omdat ik geen relatie met hem wilde.
Mijn vriend weet dat ik op de wachtlijst sta (beetje leugentje om bestwil, ik moest de intake nog door maar dat is nu gebeurd). Eerst maar eens zien of het standhoudt met hem, ondanks het fantastische gevoel. Het is goed mogelijk dat ik dit traject afbreek omdat ik kies voor het leven met mijn vriend en zijn kinderen, maar mocht het toch uitgaan, dan is dit een soort toekomstverzekering, dat ik nog mag proberen een eigen gezin in mijn eentje te vormen. Die wachtlijst duurt toch nog twee jaar. De arts begon trouwens wel direct over PESA, mocht dat alsnog bespreekbaar zijn met mijn vriend. Dat is proberen om nog levende zaadcellen uit de bijbal halen. Heel misschien kan ik zwanger raken van een donor en alsnog de relatie met mijn vriend voortzetten? Alleen geen biologisch kind van hem? Bij Cryos zag ik wel een match die qua uiterlijk op mijn vriend lijkt.
Ok, even realistisch houden...
Het vreselijk lastige is alleen dat ik sinds kort samen ben met de man van mijn dromen. Hij heeft al een aantal pubers, hij is gesteriliseerd, en voor zo ver ik het nu van hem weet, wil hij geen kinderen meer. We worden ook wel wat oud, half dertig en begin veertig. We hebben heel serieuze plannen voor de toekomst, en de must voor een eigen kind is uiteindelijk minder sterk dan de behoefte aan een gezin, denk ik nu. Met hem en met zijn kinderen, als ze er eens in de weekenden zijn, kan ik ook een soort gezin vormen. De kinderen zijn heel blij met mij, ik vind hen heel lief, het is zo knus samen en zo fijn huiselijk, en misschien kan ik dan toch een flink stuk van mijn moedergevoel bij hen kwijt. Niet als verantwoordelijke opvoeder, maar wel iets meegeven van mij en wat ik allemaal geleerd heb. Samen met mijn partner heb ik het heel goed, ik ben dol op hen hij op mij, we passen geweldig bij elkaar, en we hebben veel vrijheid op de kinderloze dagen. Ergens vind ik dat misschien veel belangrijker dan ik zo in het dagelijks leven doorheb. Mijn eigen gangetje gaan is ook wel heel lekker en biedt een alternatief leven dat heel gelukkig kan zijn. Maar wat als ik spijt krijg? Had ik hem maar later ontmoet en had ik al een kind van mezelf... Had ik maar geen abortus gedaan, denk ik wel eens, 1,5 jaar terug. Maar dan zou ik vast hebben gezeten aan een ongeschikte man bij wie ik altijd bang zou zijn dat hij zichzelf en ons kind wat had aangedaan omdat ik geen relatie met hem wilde.
Mijn vriend weet dat ik op de wachtlijst sta (beetje leugentje om bestwil, ik moest de intake nog door maar dat is nu gebeurd). Eerst maar eens zien of het standhoudt met hem, ondanks het fantastische gevoel. Het is goed mogelijk dat ik dit traject afbreek omdat ik kies voor het leven met mijn vriend en zijn kinderen, maar mocht het toch uitgaan, dan is dit een soort toekomstverzekering, dat ik nog mag proberen een eigen gezin in mijn eentje te vormen. Die wachtlijst duurt toch nog twee jaar. De arts begon trouwens wel direct over PESA, mocht dat alsnog bespreekbaar zijn met mijn vriend. Dat is proberen om nog levende zaadcellen uit de bijbal halen. Heel misschien kan ik zwanger raken van een donor en alsnog de relatie met mijn vriend voortzetten? Alleen geen biologisch kind van hem? Bij Cryos zag ik wel een match die qua uiterlijk op mijn vriend lijkt.
woensdag 11 april 2018 om 15:18
Heftig Macarinta, voor iedereen ligt het anders. Ik zou voor niemand en niks dit proces nu stoppen. Al vanaf dag 1 niet meer.... Ook nooit aan getwijfeld.
Misschien is het een idee om een extra gesprek aan te vragen om het daar eens over te hebben? Inzichten van iemand buiten het geheel kan vaak verhelderend werken en dingen in een ander daglicht zetten. Succes!
Verder op het bankje aan t wachten..... duimendraaien
Veel teveel online shoppen haha!
Misschien is het een idee om een extra gesprek aan te vragen om het daar eens over te hebben? Inzichten van iemand buiten het geheel kan vaak verhelderend werken en dingen in een ander daglicht zetten. Succes!
Verder op het bankje aan t wachten..... duimendraaien