Kind in je uppie, deel 9!

15-03-2019 14:18 2651 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018
Femmelotje27MCK LeiderdorpIntake nov 2019

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5333Nij Geertgen9 x iui, maart 2019 gestart ICSI
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 IVF start juli 2019
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019
Mieuw34UMCUIUI Feb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
Sciencerocks39St Antonius ziekenhuisivf juli/aug 2019 ?
Eeffie140MCK Leiderdorpiui dec 2017april 2020
Ja-gen35Nij GeertgenIUI Juli 2019mei 2020
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 - Maris86, NoraRecaptcha (2e kindje), Eylin
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie deel 8
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-8/list_messages/396213
Kind in je uppie deel 7
zwanger/kind-in-je-uppie-deel-7/list_me ... #p22455311
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 26-03-2020 11:16
26.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik herken die eenzaamheid wel.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Het kan inderdaad eenzaam zijn ondanks je vangnet. Dit is jouw persoonlijke wens en jouw traject. En het verdriet dat je hebt als de pogingen niet lukken is in essentie echt alleen van jou. Ondanks dat mijn ouders en vrienden er voor me waren ben je toch alleen in je situatie. En ondanks dat ik halverwege het traject een vriend kreeg was het nog steeds eenzaam om alleen in Het traject te staan.

Maar ondanks de lastige hobbels is het voor mij zeker waard. Ik heb het geluk dat mijn wens over 3 maanden in vervulling gaat en er als het goed is een klein hummeltje in mijn leven is.

Praat er over en dit forum is echt een hele fijne uitlaatklep.
Sciencerocks schreef:
20-01-2020 17:31
Het kan inderdaad eenzaam zijn ondanks je vangnet. Dit is jouw persoonlijke wens en jouw traject. En het verdriet dat je hebt als de pogingen niet lukken is in essentie echt alleen van jou. Ondanks dat mijn ouders en vrienden er voor me waren ben je toch alleen in je situatie. En ondanks dat ik halverwege het traject een vriend kreeg was het nog steeds eenzaam om alleen in Het traject te staan.

Maar ondanks de lastige hobbels is het voor mij zeker waard. Ik heb het geluk dat mijn wens over 3 maanden in vervulling gaat en er als het goed is een klein hummeltje in mijn leven is.

Praat er over en dit forum is echt een hele fijne uitlaatklep.
Oohhh wat fijn... nog maar 3 maandjes !
:cheer2:
Ik had me hier eigenlijk niet op voorbereid dat eenzaamheid een grote rol zou kunnen spelen.. dit omdat ik er bewust voor kies voor alleen staande moeder wil gaan en ook gewoon echt geen partner zou willen.
Is het iets waar ik me bijvoorbeeld op zou kunnen voorbereiden??
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar heb het zelf niet als eenzaam ervaren. De ellendige dingen van zwanger zijn (misselijk met een hoofdletter in mijn geval), waren wat mij betreft net zo eenzaam geweest met partner, want die voelt dat allemaal zelf niet. En de leuke dingen heb ik gewoon gedeeld met wie er maar in de buurt kwam. Nog steeds worden collega’s regelmatig getrakteerd op trotse ‘ze eet met een vork!’ verhalen, maar gelukkig vinden ze dat niet erg.

Het grappige was dat ik vorige week had afgesproken met wat vrouwen die tegelijk een kindje hebben gekregen, maar wel allemaal met partner. Een groot deel daarvan snapte niet hoe ik allerlei dingen deed, want die lukten bij hen alleen met zijn tweeën. Terwijl ik dat allemaal nooit als lastig ervaren had. Ik denk dat het echt voor een groot deel ook een kwestie is van: het is wat het is. De helft vroeg hoe ik in vredesnaam kon douchen, want hun kind ging of gillen of kroop de douche in. Tja, die van mij weet niet beter dan dat ze soms even niemand om zich heen heeft een paar minuutjes, omdat mama’s ook moeten plassen en douchen. Dat is altijd zo geweest, en ik heb me weinig aangetrokken van gemorrel daar over. In het begin ging ze wel eens piepen, maar ze was er snel achter dat dat weinig zin had. En als ze de douche in wil kruipen, gaat ze haar gang maar. Dan wordt ze dus nat, doet ze vanzelf niet nog een keer.
Dingen gaan ook vanzelf zoals ze gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nausica, wat fijn om te lezen 🙂. Laatst bij centreren Pregnancy hadden we ook een activiteit wat betreft familie planning en wie wat zou doen. Dus wie gaat er snachts uit, wie regelt de oppas, wie doet de luiers. En tja ik bleef ik het vakje ‘ik’ staan 🤪. Maar ook wel fijn want er is geen ruzie wiens beurt het is, geen geërger als Die ander het niet ‘helemaal juist’ doet etc.

Er zijn momenten geweest dat ik ook wel eens verdrietig ben geweest dat ik afscheid had genomen van het traditionele idee welke ik vroeger wel had; je ontmoet iemand en gaat samen aan kinderen beginnen. En soms voelde ik me wel echt alleen thuis als moeder naar huis was na een uithuilsessie over iets. Maar zoals ik het zei het was het waard. En kan niet wachten tot april ❤️
Alle reacties Link kopieren
Science: ja, ik ervaar dat dus inderdaad juist als lekker makkelijk. Nooit strijd of gedoe, ik doe het gewoon. En ik heb echt nog nooit gedacht: pfff, ik wilde dat iemand anders deze luier of dit flesje kon doen. Want die optie is er gewoon niet, dus dat komt ook niet in me op.

En ja, dat afscheid van het beeld wat je had, heeft tijd gekost. Maar het wende ook snel, ik moet nu af en toe echt even schakelen. Dan vraagt de juf op de crèche: ‘weet je wat ze vanmorgen aan had?’ En dan denk ik, ja natuurlijk! Om dan pas te bedenken dat er natuurlijk ook ouders zijn waarbij de een brengt en de ander haalt.
Alle reacties Link kopieren
Grappig hoe je nu ineens anders aankijkt tegen bepaalde uitspraken 😆.

Het is voor mij nu Alweer zo gewoon en ik praat altijd over mijn kind/baby, zelfs als vriend er naast staat. Dan zie je soms mensen raar kijken 🤪.

Ik maak er ook geen big deal meer van als mensen er vanuit gaan dat er een partner is, zelfs bij bv echopraktijk waar ze mijn gegevens op file hebben. Belde voor een afspraak voor 3D echo en er werd gevraagd ‘jullie hebben je 20 weken echo al gehad neem ik aan?’ Ach, mijn moeder was mee dus WIJ hebben de 20 weken echo inderdaad gehad.
Alle reacties Link kopieren
Sciencerocks schreef:
20-01-2020 19:33
Grappig hoe je nu ineens anders aankijkt tegen bepaalde uitspraken 😆.

Het is voor mij nu Alweer zo gewoon en ik praat altijd over mijn kind/baby, zelfs als vriend er naast staat. Dan zie je soms mensen raar kijken 🤪.

Ik maak er ook geen big deal meer van als mensen er vanuit gaan dat er een partner is, zelfs bij bv echopraktijk waar ze mijn gegevens op file hebben. Belde voor een afspraak voor 3D echo en er werd gevraagd ‘jullie hebben je 20 weken echo al gehad neem ik aan?’ Ach, mijn moeder was mee dus WIJ hebben de 20 weken echo inderdaad gehad.
Oh ja, dat hou je hoor. Ik ben mezelf maar als Koninklijk meervoud gaan beschouwen 🤣.

Ook heel leuk: als je je ergens bevindt met kind en er is ergens een man in de buurt, moet dat wel de vader zijn. Al drie keer mee gemaakt dat een willekeurige man naast me in het vliegtuig een heel verhaal van de stewardess over babies kreeg. Het duurde de eerste keer even voor we doorhadden dat ze dacht dat hij bij ons hoorde. Hoewel de kerel die de laatste keer een extra cakeje kreeg ‘want als de baby er 1 wil, moet je extra hebben’, dat eigenlijk wel goed geregeld vond, haha.

Ook wel grappig: mijn kind heeft uiteraard niet allerlei mensen om zich heen die proberen haar ‘papa’ te laten zeggen. En toch zegt ze dat net zo vaak als mama. Dat zijn helemaal geen woorden met betekenis op deze leeftijd, het zijn gewoon makkelijke klanken. Dat is altijd een beetje een tegenvaller voor vaders die denken dat hun kind ze al echt roept. ‘Eh sorry, mijn dochter is een soort negatieve controle voor dit gebeuren, en die zegt het ook...’ (ik neem aan dat je iets met wetenschap hebt, gezien je Nick).
Alle reacties Link kopieren
SaarAlleenstaand schreef:
20-01-2020 15:12
Hoi andere Uppies, hoe is het voor jullie om alleenstaand zwanger te zijn? Hoewel ik best een aardig netwerk heb vind ik het soms toch een eenzame weg om te bewandelen. Het is nu eenmaal heel anders dan zwanger zijn met een partner. Ik ben benieuwd hoe jullie het ervaren. Voel je vrij om een pb te sturen!
Ik moet zeggen dat ik er geen last van heb. Voelde me voor het traject wel eens een keer eenzaam. En vond het dan vooral lastig niemand te hebben waar je alles gewoon mee kon delen en bespreken. Met je partner is dat toch anders dan met vrienden of familie.
In het traject was ik na de tweede ronde al zwanger dus hier geen last van gehad, kan me voorstellen dat als dit veel langer had geduurd het misschien wel soms anders had kunnen zijn ook al heb ik genoeg mensen om me heen waar ik het meekan delen.
Maar tijdens mijn zwangerschap echt geen last van eenzaamheid nu, de tijd vliegt werkelijk voorbij. Inmiddels al 24 weken op weg. Zoveel leuke dingen te regelen en uit te zoeken dat ik er denk ik ook geen tijd voor heb. En ik vind het ook fijn dat ik gewoon zelf alles kan beslissen en niks hoef te overleggen. En heerlijk om nu die kleine elke keer tre voelen bewegen, dan voel ik me al helemaal niet alleen meer :heart:
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
20-01-2020 19:43
Oh ja, dat hou je hoor. Ik ben mezelf maar als Koninklijk meervoud gaan beschouwen.

Ook wel grappig: mijn kind heeft uiteraard niet allerlei mensen om zich heen die proberen haar ‘papa’ te laten zeggen. En toch zegt ze dat net zo vaak als mama. Dat zijn helemaal geen woorden met betekenis op deze leeftijd, het zijn gewoon makkelijke klanken. Dat is altijd een beetje een tegenvaller voor vaders die denken dat hun kind ze al echt roept. ‘Eh sorry, mijn dochter is een soort negatieve controle voor dit gebeuren, en die zegt het ook...’ (ik neem aan dat je iets met wetenschap hebt, gezien je Nick).
Jaaaaa helemaal geweldig 🤣🤣
Lovehopeandbelieve schreef:
20-01-2020 15:26
Hoi Saar,

Ik ben dan wel niet zwanger nog, maar vroeg me af waarom je je zo eenzaam voelt?
Het is niet zozeer dat ik zelf eenzaam ben, maar dat ik de te bewandelen weg eenzaam vind. Omdat er maar zo weinig vrouwen zijn die ook alleenstaand moeder worden.
Goed om te lezen dat jullie jullie weg gevonden hebben in het traject. Dat geeft mij vertrouwen in dat het goed komt. Misschien speelt ook mee dat ik helemaal geen vriendinnen met kinderen heb, maar dat gaat vast snel veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Lovehopeandbelieve schreef:
14-01-2020 20:41
Aahhh vervelend voor je! Hoop dat je je snel beter zult voelen!! Maar zoals je zegt het is voor het goede doel, maar leuk is anders natuurlijk!

Wat fijn dat ik even mijn ervaring met je kan delen en dat je me gerust gesteld dat je met 1 eileider zwanger bent geworden. Heb je ook hormonen bij gespoten?
Mag ik een brutale vraag stellen? Hoeveel pogingen heb je gehad tot dat je zwanger raakte?

Heel veel succes komende tijd!
Bij mij is het in natuurlijke cyclus gelukt (alleen hormonen na de iui vanwege een te korte lf). Heb uiteindelijk zelfs maar 4 pogingen nodig gehad! Dus heb echt heel erg veel geluk gehad. Zat in mijn hoofd al helemaal bij ivf. Nog 2 pogingen iui en dan vanwege de dichte eileider ivf proberen... en toen was het dus zomaar raak.


@SaarAlleenstaand ik vind het niet zozeer eenzaam, maar snap wel wat hier ook wordt gezegd dat het soms wel alleen voelt. Het is toch zo dat niemand het net zo bijzonder vindt of je kind net zo leuk zal vinden als dat je het zelf vindt. Had het zelf wel anders gewild, het hele plaatje man, vrouw, kind, maar ja, het liep nou eenmaal anders. En ik ben er echt heel blij mee!
Tot nu toe krijg ik gelukkig ook voornamelijk leuke reacties en mijn familie staat ook achter me. Dus als ik iemand mee wilde hebben naar een afspraak kon dat altijd.

Gisteren weer controle gehad, echo weer om te kijken naar de groei en alles zag er keurig uit. Prachtig zo'n 14 weken oud minimensje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Een paar maanden geleden schreef ik dat ik even afstand nam van het forum omdat het me even allemaal zwaar viel. Zwanger worden lukte niet en ivf leek niet geschikt.
Na een pauze en een goed gesprek in het ziekenhuis ben ik eind vorig jaar weer gestart met een andere donor en tot mijn vreugde was de 2e poging raak.
Inmiddels ben ik 7 weekjes onderweg en sinds vorige week godsgruwelijk misselijk dag en nacht. Zo misselijk dat ik amper wat kan eten (na 3 happen zo vol zit dat ik weer misselijk wordt), niet eten is ook geen optie (werkt ook averechts).
Ik ben van alles aan het uitproberen maar nog niks lijkt te werken. Mijn dagelijkse leven wordt er enorm door beinvloed en kan eigenlijk alleen maar bankhangen of op bed liggen.
Heeft iemand hier nog een gouden tip? Want zo kan ik echt niet door tot 13 weken. Als t moet dan moet het, begrijp me niet verkeerd, maar 6 weken niet gaan werken lijkt me ook niks.
Iemand bijvoorbeeld ervaringen met Rennies?
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent! Helaas heb ik geen gouden tip. Ik ben zelf er helaas nog niet vanaf (14w3d nu) en de gyn zei vrolijk dat sommige vrouwen er negen maanden last van blijven houden.
Ik heb wel medicatie gekregen, misschien kun je daarom vragen? Niet dat het veel hielp, maar toch. Kan dan wel iets beter mijn werk volhouden.
Verder gaat het het beste als ik niet meteen opsta na het wakker worden, meteen iets van een droog toastje / cracker eet en dan even zo rustig mogelijk doen. Verder is het het beste elk uur iets kleins te eten, maar dat lukt me ook niet altijd (vaak niet).
En ik heb me er maar bij neergelegd. Gaat het echt niet ga ik naar huis en mag gelukkig een dag thuiswerken. Vandaag ook een rotdag, was veel te druk en moest teveel. Dan is het dus overgeven en dan door. Hele dag alleen een banaan en drie happen yoghurt kunnen eten. Nu halfdood op bank met barstende koppijn.

Oh, en laat even testen of je geen HG hebt... dat is gewoon een serieuze aandoening en voor je het weet ben je uitgedroogd!
Betsy, heb je al medicatie gekregen van de huisarts? Ik hield vanaf week 6 ook echt niets binnen, maar van niet eten kreeg ik weer giga maagkrampen.. Ik had primperan zetpillen (die niets deden) en emesafene, deze heb ik tot week 14 geslikt 2x dgs (en in het begin stiekem 3x dgs, kan geen kwaad)

Bij het slikken van de med ging het over het algemeen goed - tenzij ik iets at in de ochtend wat zoet was..kwam er geheid weer uit. Zo nu en dan nog wel eens misselijk tot overgeven, maar daarna was het ook over.

Het was echt uitzitten die weken hoor en vond het echt heel kut. Dus snap goed hoe je je voelt! Maar als het niet gaat, gaat het niet..heb mij ook een aantal keer ziek moeten melden.

Rennies gebruikte ik ook op momenten veel last te hebben van maagkrampen.. dat hielp eventjes. Cola deed meer werk.

Let goed op jezelf hoor!

Enne, gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje enigma, schiet bij jou ook niet op! Ik ben gelukkig niet aan het overgeven, maar alleen 24/7 misselijk. Drinken gaat best goed, dus verwacht niet dat ik het aan het uitdrogen ben. Vindt het alleen enorm klote dat ik niks kan eten. Alleen de lucht en het idee al.....🤢
De crackers zijn hier ook niet aan te slepen en dat trucje van wat eten, even blijven liggen enzo doe ik ook toepassen. Alleen ben ik binnen no time dan weer misselijk.
Ik had gehoopt het voor mn werk nog evenverborgen te houden maar op deze manier gaat t niet en ga ik me gewoon ziekmelden volgende week ofzo. Jammer dan.
Had nog een vakantie gepland en geboekt. Maar ben bang dat ik die ook moet afzeggen (en geen ann verzekering.... handig 🤦‍♀️)

@depster dat wordt de volgende stap. Ik heb eind vd week afspraak in ziekenhuis. Hopelijk kunnen hun iets voor me betekenen. Of idd morgen maar de huisarts bellen.
Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn, veel sterkte! Wel heel fijn dat je toch zwanger bent nu, Betsy. Ook al voelt dat nu misschien even niet zo vanwege die extreme misselijkheid.

Enigma: de 14-weken-echo vond ik ook heel bijzonder. Was dat de termijnecho of heb je die eerder gehad?

Depster, hoe lang ben jij nu zwanger?
Betsy gewoon bellen voor die medicatie. Wel zeggen dat je niets binnen houdt..anders dikke kans dat ze t niet voor gaan schrijven.
Sterkte!

Saar ik ben vandaag 18 + 5 weken :) Aankomende maandag de 20 weken echo. Spannend! Maar met 14 weken zag de meneer van de echo (die ook 20 weken echos doet) dat het er voor dat termijn al super uitzag..dusss :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de termijnecho met 10 weken gehad. Was ook al een prachtige echo, maar nu met 14 weken was het nog mooier. Benieuwd of ik volgende controle weer een echo krijg of dat ze nu even wachten tot de 20 weken.
Alle reacties Link kopieren
Enigma heerlijk om te zien hè. Maakt het ineens zoveel echter.
Betsy, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat je lichaam gelukkig heeft gedaan wat artsen in eerste instantie niet hadden verwacht. Wel erg balen van je misselijkheid. Ik heb helaas geen tip maar trek wel tijdig aan de bel. Uitdroging ligt op de loer en dat wil je voorkomen. Sterkte.

Depster, 20 weken echo!! Echt weer een mooie mijlpaal ❤️
Bets ik heb na 14 weken geen echo meer gehad. Met 14 echo was zelfs een pretecho, bij de verlos luisteren ze alleen naar t hartje. Pas rond de 34 weken gaan ze weer echo maken..
Dus ik kijk uit naar de 20 weken echo! En stiekem ben ik nu aan t overwegen om toch een 3D echo te doen tussendoor..
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw depster, je bent gewoon al aan de 20 weken echo toe! Gaat dan snel hè.
Morgen is het zover :yes:
Vandaag was ik al een week aan t testen voor ovulatie, maar mijn piek kwam niet.
Vandaag gebeld en t kon zijn zei verpleegkundige dat ik de piek niet getest kreeg. Bij sommige vrouwen is dat eenmaal zo. Aangezien t ineens allemaal zo snel ging ook zonder echo kon ik ervoor kiezen vandaag meteen te komen voor een echo.
Dit gedaan en mijn eicel stond echt op springen! :cheer2: Ik was dus precies om tijd dat ik aan de bel heb getrokken :)
Morgen half 12 zal mijn eerste Inseminatie zijn :hello:
Alle reacties Link kopieren
Lovehopeandbelieve schreef:
23-01-2020 18:55
Morgen is het zover :yes:
Vandaag was ik al een week aan t testen voor ovulatie, maar mijn piek kwam niet.
Vandaag gebeld en t kon zijn zei verpleegkundige dat ik de piek niet getest kreeg. Bij sommige vrouwen is dat eenmaal zo. Aangezien t ineens allemaal zo snel ging ook zonder echo kon ik ervoor kiezen vandaag meteen te komen voor een echo.
Dit gedaan en mijn eicel stond echt op springen! :cheer2: Ik was dus precies om tijd dat ik aan de bel heb getrokken :)
Morgen half 12 zal mijn eerste Inseminatie zijn :hello:
Spannend!



Hier inmiddels weer vrijwel van de misselijkheid af. Een week beroerd geweest en nu...... zo stom dat t dan weer twijfel brengt.


Andere mensen nog nieuwtjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven