Kraamweek ondergoed

29-06-2019 17:32 69 berichten
Voor na de bevalling is mij aangeraden door de verloskundige om wat "oma onderbroeken" in huis te halen. Nu zitten partner en ik door de HEMA webshop te bladeren, en realiseren we ons dat we eigenlijk helemaal niet precies weten wat de verloskundige bedoelt en wat nu de 'juiste' oma onderbroeken zijn. Zijn dat hoge slips? Wil je dan het liefst iets met pijpjes? Of gewoon hipsters maar een paar maatjes groter? We willen er natuurlijk het liefst zo min mogelijk geld aan uitgeven. Dus - heeft iemand nog aanraders voor de beste onderbroeken tijdens de kraamweken? :D Plaatjes en linkjes zijn zeer welkom.
Voor de zwangere/pas bevallen plus size dames die meelezen en tot de conclusie komen dat Mady van de Zeeman niet tot hun maat gaat en ze wel goddelijk lijken:

Sloggy lekker hoog tot 54: https://www.wehkamp.nl/sloggi-basic-max ... E7&KAC=AE7

Asos (ook in andere kleuren combi’s) lekker na een keizersnee, want niet zo strak. Tot 64: https://www.asos.com/nl/yours/yours-cur ... =&cid=9577
Alle reacties Link kopieren
Ik had mijn man zijn onderbroeken aan
die ik wilde bestaat al...
Corrigerende slip van de Hema met hoge taille, beschermde mijn ks en hield idd die lubber buik in toom.
Naadloze boxershortjes zitten erg fijn daarvoor!

https://www.hema.nl/dames/lingerie-nach ... gI9lPD_BwE

Alleen heb ik die van mij bij de zeeman gekocht en die blijven heel lang mooi.
De eerste dagen netbroekjes, daarna gewoon nog een tijdje mijn zwangerschapsonderbroeken omdat dat fijner voelde voor mijn buik.
Ik had bij de Primark wat boxertjes gehaald in maat feesttent. Heerlijk rekbaar en zo groot dat ik t verband er goed in kwijt kon. Draag ze stiekem soms nog steeds (komen namelijk tot vrij hoog nu mn buik weg is? Dus staat wel netjes onder sommige kleding)
.
Team mady van de Zeeman, ik draag ze vaak nog haha. Vooral fijn omdat ik een keizersnede had gehad en deze broekjes een stukje hoger vallen. Ze gaan ook niet lubberen.
Jonathanstrange hmm ja dat kan ik snappen eigenlijk, voor mij 1ste keer dus we gaan zien hoe de slips bevallen. Anders Mady van zeeman lees ik hier :-D
Hier gewoon normaal ondergoed. Beide bevallingen eindigden in eenkeizersnede en zodra ik ziekenhuis uit was geen kraamverband meernodig gehad.
Ik ook mady van de zeeman, maar zelfde model en betere kwaliteit: ten Cate maxi

Hebben wat zachtere randen en zitten wat mij betreft net iets lekkerder.
mihoen62 wijzigde dit bericht op 29-06-2019 22:49
Reden: Spelfout
0.65% gewijzigd
Hier ook team Mady!

4 maanden later zijn ze ook perfect voor onder jurkjes waardoor je dat flubberbuikje een beetje verstopt. Plus geen lelijke randen op de heup. Heb nu maat 48 en draag xxl ze komen tot Mn navel.
Oh en die met kant erin komen over Mn navel.
Sexy nee goddelijk echt wel :proud:
Niets is wat het lijkt..
https://www.zeeman.com/nl/dames-slip-av-000003789.html
Deze. Lekker zacht randje wat ik fijn vond ivm keizersnede. Heb die Mady ook maar die vond ik echt voor geen meter zitten.
quattro-stagioni schreef:
29-06-2019 17:35
Mady van Zeeman. Niet sexy, wel perfect voor kraamverband.
Ja!!!!
Tip: stuur je man naar de zeeman en dan komt hij gegarandeerd met de juiste 'oma-onderbroeken' terug :D mijne wel in ieder geval haha. Ik ben onverwachts een maand te vroeg bevallen en hij moest met spoed wat inkopen doen, waar ik net niet aan toe was gekomen. En het verschil tussen 'mooi' ondergoed en 'oma-ondergoed' snapte hij wel hoor haha.

Die van de zeeman zitten echt lekker. En ik heb ze stiekem ook niet meer weggedaan :D helaas voor man
Nijntje030 schreef:
29-06-2019 23:50
Tip: stuur je man naar de zeeman en dan komt hij gegarandeerd met de juiste 'oma-onderbroeken' terug :D mijne wel in ieder geval haha. Ik ben onverwachts een maand te vroeg bevallen en hij moest met spoed wat inkopen doen, waar ik net niet aan toe was gekomen. En het verschil tussen 'mooi' ondergoed en 'oma-ondergoed' snapte hij wel hoor haha.
Mijn partner is een vrouw maar wij snapten het dus allebei niet. :lol:

Dankzij jullie allemaal gelukkig nu wel! Bedankt voor alle tips. Ik zal nog even terug rapporteren als het zover is!
Adelaide schreef:
30-06-2019 11:07
Mijn partner is een vrouw maar wij snapten het dus allebei niet. :lol:

Dankzij jullie allemaal gelukkig nu wel! Bedankt voor alle tips. Ik zal nog even terug rapporteren als het zover is!
Dat kan natuurlijk ook nog! Haha. Fijn dat het gelukt is. Ik wens je een fijne tijd samen met je partner en toekomstig kindje!
Ik zou een pak netbroekjes halen (die vond ik het prettigste, houdt alles goed op zijn plek) voor de eerste dagen. Daarna kun je prima een gewone onderbroek dragen in je eigen maat. Het moet niet te los zitten want dan blijft het kraamverband niet op zijn plek.
quattro-stagioni schreef:
29-06-2019 17:35
Mady van Zeeman. Niet sexy, wel perfect voor kraamverband.
Deze ja! Ik had een keizersnede en deze zaten mooi hoog over de wond heen, erg prettig. De rand van mijn gewone onderbroeken kwam precies tot op de wond, heb ik lange tijd niet kunnen verdragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven