Leuke zwangerschaps aankondiging
vrijdag 8 maart 2019 om 19:58
Hey,
Ik ben 10weken zwanger en ik ben al een lange tijd aan het nadenken voor een leuke aankondiging voor mijn ouders/schoonouders en grootouders.
Dit weekend wou ik het hen eigenlijk zeggen maar nu heb ik nog steeds niets origineel.
Wat hebben jullie dat gedaan? En/of hebben jullie (lastminute) nog wat ideetjes voor nog iets leuk te maken of te kopen.
Dankje x
Ik ben 10weken zwanger en ik ben al een lange tijd aan het nadenken voor een leuke aankondiging voor mijn ouders/schoonouders en grootouders.
Dit weekend wou ik het hen eigenlijk zeggen maar nu heb ik nog steeds niets origineel.
Wat hebben jullie dat gedaan? En/of hebben jullie (lastminute) nog wat ideetjes voor nog iets leuk te maken of te kopen.
Dankje x
vrijdag 8 maart 2019 om 20:33
Een goede mixtape met baby als thema vind ik wel echt leuk.COtweepuntnul schreef: ↑08-03-2019 20:28Of Hit me baby one more times.
Of het gehele oeuvre van the Baby's.
vrijdag 8 maart 2019 om 23:49
Zal je net zien dat je de babysokjes op je eigen bord opschept.SjaanRoeispaan schreef: ↑08-03-2019 20:20Ze uitnodigen om te komen eten en dan babysokjes in de boerenkool verstoppen.
zaterdag 9 maart 2019 om 05:08
Wij hebben een voorleesboekje gegeven met in de titel 'oma' en dat aan mijn moeder gegeven (rond moederdag). Voor m'n schoonouders slabbetjes gekocht met 'opa' en 'oma' erop, zij hadden het meteen door ondanks dat het kleinkind nummer 5 is.
Ik zou het vertellen echt niet uitstellen omdat ik nog niks origineels heb! Wat onwijs zonde en wat een onnodige druk leg je jezelf op. Het nieuws op zich is al een kadootje lijkt me. De spulletjes die wij gaven had ik al iets eerder in huis gehaald, na de goede vitaliteitsecho hebben we het meteen verteld (8 weken).
Oh en m'n opa en oma heb ik gewoon het echo filmpje van 12 weken laten zien en gewacht tot het kwartje viel.
Ik zou het vertellen echt niet uitstellen omdat ik nog niks origineels heb! Wat onwijs zonde en wat een onnodige druk leg je jezelf op. Het nieuws op zich is al een kadootje lijkt me. De spulletjes die wij gaven had ik al iets eerder in huis gehaald, na de goede vitaliteitsecho hebben we het meteen verteld (8 weken).
Oh en m'n opa en oma heb ik gewoon het echo filmpje van 12 weken laten zien en gewacht tot het kwartje viel.
zaterdag 9 maart 2019 om 07:23
Wij hebben het ook gewoon verteld, voor de echo. Waarop mijn moeder het niet geloofde, doorging en mij taart met alcohol voorschotelde.
Heb haar daar later nog op gewezen (meerdere malen hehe) omdat zij altijd klaagde over de matte reactie die haar eigen moeder gaf bij haar zwangerschap.
Heb haar daar later nog op gewezen (meerdere malen hehe) omdat zij altijd klaagde over de matte reactie die haar eigen moeder gaf bij haar zwangerschap.
Een baksteen is nooit alleen