Menstruatie blijft uit
zondag 30 september 2018 om 00:57
Shiit.. ben al een paar dagen niet ongesteld geweest terwijl dit wel zou moeten. Hoe aannemelijk is het dat dit komt door stress? Ik ben m’n huis uitgegooid dus moet iets anders zoeken.
Eventuele zwangerschap: Ik zit qua anticonceptie in een overgangsperiode en heb onbeschermd seks gehad tijdens mijn vorige menstruatie. Dit kan normaal gesproken echt geen kwaad toch? Mijn cyclussen zijn redelijk lang...
Dus denk de stress, maar hoe normaal is het dat je dan niet ongesteld wordt?
Eventuele zwangerschap: Ik zit qua anticonceptie in een overgangsperiode en heb onbeschermd seks gehad tijdens mijn vorige menstruatie. Dit kan normaal gesproken echt geen kwaad toch? Mijn cyclussen zijn redelijk lang...
Dus denk de stress, maar hoe normaal is het dat je dan niet ongesteld wordt?
zondag 30 september 2018 om 04:25
Je hoeft niet te wachten. Je kan al testen er zijn tegenwoordig zw testen die zeer gevoelig zijn voor hcg en al heel vroeg in de zwangerschap kunnen aantonen of je zwanger bent. Veel succes met het zoeken van een woning. Niet sarcastisch bedoeld maar dan heb je iig wel een onwijs goed reden voor een urgentie.
zondag 30 september 2018 om 06:43
Zwangerschap an sich geeft geen recht op urgentie. Daar hebben al teveel misbruik van gemaakt.Ellyza schreef: ↑30-09-2018 04:25Je hoeft niet te wachten. Je kan al testen er zijn tegenwoordig zw testen die zeer gevoelig zijn voor hcg en al heel vroeg in de zwangerschap kunnen aantonen of je zwanger bent. Veel succes met het zoeken van een woning. Niet sarcastisch bedoeld maar dan heb je iig wel een onwijs goed reden voor een urgentie.
zondag 30 september 2018 om 07:33
Even testen, als je over tijd bent en test dan negatief, dan weet je in ieder geval zeker dat je niet zwanger bent.
Het kan zeker wel eens gebeuren dat je een keer over slaat of je cyclus langer of korter is, je lijf is geen atoomklok.
Je zegt dat je qua anticonceptie in een overgangsperiode zit: wat heb je gebruikt en wat ga je nu gebruiken of gebruik je nu? Hormonale anticonceptie heeft natuurlijk ook invloed op je cyclus, waardoor je menstratie kan veranderen.
Het kan zeker wel eens gebeuren dat je een keer over slaat of je cyclus langer of korter is, je lijf is geen atoomklok.
Je zegt dat je qua anticonceptie in een overgangsperiode zit: wat heb je gebruikt en wat ga je nu gebruiken of gebruik je nu? Hormonale anticonceptie heeft natuurlijk ook invloed op je cyclus, waardoor je menstratie kan veranderen.
zondag 30 september 2018 om 09:44
maandag 1 oktober 2018 om 13:01
maandag 1 oktober 2018 om 13:01
Dit praat je jezelf aan om een smoes te hebben geen test te hoeven kopen. Koop er nou maar een, dan weet je waar je aan toe bent!
maandag 1 oktober 2018 om 17:52
Stephje123, ga een zwangerschapstest kopen.
De Etos op Utrecht CS is bijna dag en nacht open.
Koop gewoon hun eigen merk.
Quote uit je biologie-boek:
FABEL: Als je seks hebt tijdens je menstruatie kun je niet zwanger worden.
FEIT: De kans dat je tijdens de menstruatie zwanger wordt, is klein. De kans is niet nul!
maandag 1 oktober 2018 om 18:28
Bij de Action: 1.49Stephje123 schreef: ↑01-10-2018 12:49Nope, ik ben daarin niet zo heel slim geweest. Spiraal is 2 weekjes terug geplaatst. Heb even geen geld over voor n test, wacht t de komende dagen wel even af.
Zit je stiekem te hopen dat je er “te laat” achterkomt en je “dus” het kind “moet” houden?