Nieuw begin
dinsdag 20 augustus 2019 om 21:37
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
woensdag 3 februari 2021 om 12:43
woensdag 3 februari 2021 om 12:59
Het is ook geen weer vandaag, dat schiet natuurlijk ook niet op. En volgende week wordt het ook nog eens koud, waarschijnlijk. Misschien kun je baby nog eens goed uitleggen dat verwarming in jullie huis prima functioneert en dat ze dus best geboren kan worden.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zaterdag 6 februari 2021 om 19:44
En toen was het even stil.... 
Gisteren is ons (grote) kleine meisje geboren! Het werd toch een keizersnede... dus we zijn helaas nog niet thuis.
Op de groei echo's leek ze redelijk gemiddeld, maar met bijna 4400 gram en 54 cm toch een 'grote' verrassing voor ons
.

Gisteren is ons (grote) kleine meisje geboren! Het werd toch een keizersnede... dus we zijn helaas nog niet thuis.
Op de groei echo's leek ze redelijk gemiddeld, maar met bijna 4400 gram en 54 cm toch een 'grote' verrassing voor ons

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

zaterdag 6 februari 2021 om 20:30