onbedoeld zwanger

11-03-2017 15:25 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_335583 wijzigde dit bericht op 19-03-2017 18:39
Reden: dd
% gewijzigd
quote:Star schreef op 11 maart 2017 @ 18:37:

[...]

Ik heb echt het idee dat ik in een parallel universum terecht ben gekomen. Ik dacht me in Nederland in 2017 te bevinden.Ho, ho, ho, ik weet waar je woont he!
quote:-Suze- schreef op 11 maart 2017 @ 18:39:

[...]

Wat niet?Abortus. Sarcastisch.
quote:-Suze- schreef op 11 maart 2017 @ 18:40:

[...]

Ho, ho, ho, ik weet waar je woont he!O jij bent de kerstman in dit universum? Leuk!
quote:Star schreef op 11 maart 2017 @ 18:41:

[...]

Abortus. Sarcastisch.Oh kak, die viel even niet
quote:Star schreef op 11 maart 2017 @ 18:41:

[...]

O jij bent de kerstman in dit universum? Leuk!En de prinses op de erwt!
Waar leef je nu zelf van? Of studeer je nog?

En weet de vader al dat je zwanger bent? Hoe ziet hij zijn en jullie toekomst? (Ook zonder een kind erbij.)
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2017 @ 18:01:

Ik vind

het geen

goed idee

+1

En iemand zei; huis zoeken, werk zoeken.

Nou als dat het enige was wat nodig is om een kind te nemen.....
quote:Niceday76 schreef op 11 maart 2017 @ 18:34:

Vind gewoon dat er nogal lichtzinnig over gedaan wordt.

Ik ben absoluut niet tegen abortus maar de manier waarop dit hier met het grootste gemak aangeraden wordt vind ik echt niet ethisch .

Ook raar dat dit mag op een forum.

Je bent niet tegen abortus maar mensen moeten er vooral niet over beginnen.

Natuurlijk
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2017 @ 19:15:

[...]

Je bent niet tegen abortus maar mensen moeten er vooral niet over beginnen.

Natuurlijk

Jammer dit

Abortus is nogal een ingreep(het gaat me dus niet om voor of tegen abortus). Denk dat to beter af is bij het Fiom. Zij helpen/begeleiden to de juiste keuze te maken zodat to op haar eigen argumenten een keuze maakt en achter kan staan.
quote:Niceday76 schreef op 11 maart 2017 @ 18:34:

Vind gewoon dat er nogal lichtzinnig over gedaan wordt.

Ik ben absoluut niet tegen abortus maar de manier waarop dit hier met het grootste gemak aangeraden wordt vind ik echt niet ethisch .

Ook raar dat dit mag op een forum.Abortus en daar over praten is juist heel moreel verantwoord. Waarom zou dat niet mogen, volgens jou?
De keus is toch aan TO wat zij moet doen.

TO moet naar het fiom en zelf heel goed nadenken of zij dit kind laat komen of niet.

Ideaal is de situatie niet, maar helemaal onmogelijk is het ook niet.
Niks mis met abortus.

Maar bij een kind dat in een relatie verwekt wordt, mag er toch wel eerst gekeken worden naar "wat zijn de opties om het te houden" ipv als eerste woord te denken "abortus"?

Opstartster heeft nog wel wat tijd voor die eventuele abortus.

Ze kan dus ook nog wel een paar weken gaan kijken of zij haar leven / ze hun leven eventueel kunnen aanpassen aan een kind.

Simpel zal dat sowieso niet zijn.
quote:Lucylucille schreef op 11 maart 2017 @ 19:29:

[...]

Abortus en daar over praten is juist heel moreel verantwoord. Waarom zou dat niet mogen, volgens jou?Er over praten is iets anders dan een wildvreemde op het www met platte tekst abortus aanraden.
quote:Niceday76 schreef op 11 maart 2017 @ 19:36:

[...]

Er over praten is iets anders dan een wildvreemde op het www met platte tekst abortus aanraden.

Ik mag TO ook aanraden om de komende drie weken op haar hoofd te gaan staan. Het is aan haar wat ze er mee moet.

Mag allemaal op dit forum, net als in het echte leven.

[...]

Er over praten is iets anders dan een wildvreemde op het www met platte tekst abortus aanraden.Het kind houden aanraden mag wel? Want dat gebeurt, niet alleen in dit topic, net zo goed.
quote:Lucylucille schreef op 11 maart 2017 @ 19:40:

[...]

Ik mag TO ook aanraden om de komende drie weken op haar hoofd te gaan staan. Het is aan haar wat ze er mee moet.

Mag allemaal op dit forum, net als in het echte leven.Gezien de grote stilte van opstartster, ben ik wel benieuwd of ze de raad eigenlijk wel leest.

[...]

Er over praten is iets anders dan een wildvreemde op het www met platte tekst abortus aanraden.Lijkt mij een stuk realistischer dan in dit geval aanraden het kind te houden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 11 maart 2017 @ 19:41:

[...]

Het kind houden aanraden mag wel? Want dat gebeurt, niet alleen in dit topic, net zo goed.Waarom niet? Als opstartster een manier vindt om de boel te financieren, een dak boven haar hoofd te hebben en te kunnen zorgen voor een kind ...
quote:Mietrot schreef op 11 maart 2017 @ 19:44:

[...]

Waarom niet? Als opstartster een manier vindt om de boel te financieren, een dak boven haar hoofd te hebben en te kunnen zorgen voor een kind ...Nou als het ene advies niet mag, dan het andere ook niet. Dan kan je net zo goed een verbod op abortustopics gaan invoeren. Lijkt me ook allesbehalve wenselijk.
[quote]Star schreef op 11 maart 2017 @ 19:46:

[...]

Nou als het ene advies niet mag, dan het andere ook niet. Dan kan je net zo goed een verbod op abortustopics gaan invoeren. Lijkt me ook allesbehalve wenselijk.[/quote

Volgens mij heb ik ook nog andere dingen geschreven
quote:Niceday76 schreef op 11 maart 2017 @ 19:23:

[...]

Jammer dit

Abortus is nogal een ingreep(het gaat me dus niet om voor of tegen abortus). Denk dat to beter af is bij het Fiom. Zij helpen/begeleiden to de juiste keuze te maken zodat to op haar eigen argumenten een keuze maakt en achter kan staan.Maar TO is niet naar het FIOM gegaan he, maar hier naartoe. En hier krijgt ze ook argumenten aangereikt, al is het dan zonder zalvend toontje. En ook met de door het forum aangedragen argumenten zal ze zelf een beslissing moeten maken, wat dat betreft is er erg weinig verschil. Of dacht jij soms dat ook maar iemand hier TO zou kunnen dwingen tot abortus (of tot een kind)?
Ik denk dat het voor TO moeilijk is, omdat ze het hartje al heeft zien kloppen. Maar dat neemt niet weg dat de situatie voor haar nu, om een kind te krijgen, heel moeilijk is.
quote:Niceday76 schreef op 11 maart 2017 @ 19:49:

[quote]Star schreef op 11 maart 2017 @ 19:46:

[...]

Nou als het ene advies niet mag, dan het andere ook niet. Dan kan je net zo goed een verbod op abortustopics gaan invoeren. Lijkt me ook allesbehalve wenselijk.[/quote

Volgens mij heb ik ook nog andere dingen geschrevenIk reageerde ook niet op jouw post
quote:Mietrot schreef op 11 maart 2017 @ 19:42:

[...]

Gezien de grote stilte van opstartster, ben ik wel benieuwd of ze de raad eigenlijk wel leest.Dat kind is zich dood geschrokken joh, van al die reacties .

[...]

Er over praten is iets anders dan een wildvreemde op het www met platte tekst abortus aanraden.Alsjeblieft joh, relax!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven