Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
:high5: wanneer hoor je meer?
Flip wanneer hoor je meer? Ik dacht dat dat nooit zo lang duurde.
Morgen hoor ik alleen of er een terugplaatsing is.
Zondag (bij de terugplaatsing) horen we alle details.
Worden nog meer/weer spannende tijden flipje. Sterkte en succes alvast.
Ik zal blij zijn als het zondag is. Dit zijn zulke spannende dagen... alles hangt nu af van het lab. (En die doen dat vast heel goed)
flipje2 schreef:
13-10-2017 13:13
Ik zal blij zijn als het zondag is. Dit zijn zulke spannende dagen... alles hangt nu af van het lab. (En die doen dat vast heel goed)

nou snap ik flipje! ik tel de dagen met je mee af :hug:
Spannend! Ik hoop zo op het beste!
Kwam even spieken Flipje! Morgen weet je dus meer! Zo spannend. Ik duim nog even door voor goed nieuws..!!! :)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Succes met het spannende telefoontje Flip of je morgen een tp hebt..... en dan hopelijk morgen heel goed nieuws over het aantal bevruchtingen.
Ah wat goed Flip! Hoop op goed nieuws zo!
Spannende dag vandaag en morgen Flip!!
Heel veel succes
Nou, er is een terugplaatsing. Morgen pas horen we meer.
Nog even door blijven duimen dames... :roll:
Duim hard met je mee flipje....

Hoop zo dat jij ook zwanger raakt nu en dat je een gezond kindje krijgt, gun het je zo :hug:
Ik duim ook weer mee! Het is jullie zo gegund! :cheer2:
Oh spannend. Heel veel succes!
Super! :cheer:
Wat superspannend weer! Ik hoop dat je de dagen/uren/minuten een beetje doorkomt tot je eindelijk weer mag. Gelukkig hebben we prachtig weer. Laten we dat zien als een voorteken op een zonnige zwangerschap.
Hier draaien zelfs de tenen mee. :mrgreen:
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
flipje2 schreef:
14-10-2017 09:44
Nou, er is een terugplaatsing. Morgen pas horen we meer.
Nog even door blijven duimen dames... :roll:

M'n duimen draaien voor je flip! Succes morgen voor jullie :cheer2:
Heeeeeeeeeeel veel succes vandaag Flip en Flipman!!!
Heel veel succes vandaag Flipje! :redrose:
Ik heb gewoon over je gedroomd Flip; je had 8 embryo's in mijn droom. Laten we hopen dat ik voorspellende gaves heb ;)

Hoe laat mag je vandaag?
Go go goooooooo Flipje!! :yes:

Heel veel succes vandaag! :cheer:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Heeeeelllk veel succes Flip! Ik denk aan je en mijn duimen draaien!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Succes Flip! :daisy:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven