Ovulatietest

14-09-2015 21:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik word helemaal gek van de ovulatietesten van de Action die ik gebruik

Ik vind maar geen LH-piek. Afgelopen dagen was er een streep zichtbaar,

maar niet donker genoeg als de controlestreep. Gek genoeg lijkt hij ook niet donkerder te worden.

Heeft iemand advies voor mij ? Zie onderstaande foto voor verduidelijking.

Moet ik blijven testen of heb ik mijn eisprong gehad?

[img]http://postimg.org/image/6b0jllvxj/[/img]
Zo donker als de controlestreep krijgt niet iedereen. Ik moest ook die dingen van een hele cyclus bewaren en naast elkaar leggen om de juiste dagen eruit te kunnen pikken. Dan weet je hoe donker het streepje is op jouw LH- piek
Aan de hand van jouw foto: dag 13 was jouw piek
Voor de liefhebber:

quote:lemoos2 schreef op 14 september 2015 @ 21:38:

Voor de liefhebber:

[img]http://i58.tinypic.com/oiu5b7.jpg[/img]

bedankt voor je reactie.

morgen staat seks op de planning.

Hopelijk is dit een goede timing.
Bij mij werd ie ook niet donkerder dan de controlestreep (wel donkerder dan bij jou). Ik teste altijd op een vast moment en het kan zijn dat je LH-piek niet op dat moment is, dat je hem dus precies mist. Vanaf iets van een streepje om de dag sex hebben wij aangehouden.
Tsja, ik heb met die dingen ook nog nooit een ovulatie vast kunnen stellen en ben nu toch zwanger. Hang er vooral niet teveel gewicht aan!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Bloemenzee schreef op 14 september 2015 @ 22:01:

Bij mij werd ie ook niet donkerder dan de controlestreep (wel donkerder dan bij jou). Ik teste altijd op een vast moment en het kan zijn dat je LH-piek niet op dat moment is, dat je hem dus precies mist. Vanaf iets van een streepje om de dag sex hebben wij aangehouden..
Heb ook wisselvallige resultaten gehad met die Action testen, soms testte hij wel 4 dagen heel positief andere maand geen piek, gek werd ik er van,maar ja ze zijn lekker goedkoop...

Die van kruidvat zijn iets duurder, maar een stuk duidelijker... ( en niet zo duur als clear blue) De 2e maand dat ik ze gebruikte raakte ik zwanger...
quote:Maechtje schreef op 14 september 2015 @ 22:06:

Tsja, ik heb met die dingen ook nog nooit een ovulatie vast kunnen stellen en ben nu toch zwanger. Hang er vooral niet teveel gewicht aan!.
quote:kelly-10 schreef op 14 september 2015 @ 22:10:

[...]

Dat klopt helemaal. Probeer er eigenlijk niet al te veel mee bezig te zijn, maar heb sinds deze week toch weer de ovu testen erbij gegrepen. Had ik wellicht beter niet kunnen doen, want nu ben ik er toch weer constant mee bezig. Niet goed!Ik herken het hoor, relaxen is het beste maar als de wens er is, is het moeilijk om er niet mee bezig te zijn... Bovendien is het wel handig als je een onregelmatige cyclus hebt...
Bij mij werken die ovu testen van de action totaal niet. Ik had op een ovu test van het ziekenhuis (iui) een dikke streep, en die van de action, een uur later, een vaag tuurstreepje. Dus die vertrouw ik bij voorbaat al niet meer
quote:LadyDay80 schreef op 14 september 2015 @ 22:10:

Heb ook wisselvallige resultaten gehad met die Action testen, soms testte hij wel 4 dagen heel positief andere maand geen piek, gek werd ik er van,maar ja ze zijn lekker goedkoop...

Die van kruidvat zijn iets duurder, maar een stuk duidelijker... ( en niet zo duur als clear blue) De 2e maand dat ik ze gebruikte raakte ik zwanger....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven