Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

Ohw bah River ik snap je angst. Wat verschrikkelijk k-t kan er niets anders over zeggen :(

Maar maandag gaan jullie gewoon lekker genieten!

@lion

Ik zou gewoon toch even seks hebben ;)

Je eisprong kan echt wisselen hoor, ik denk dat ik daarom ook een week verder ben. Ik heb ook ovulatie testen gebruikt na de miskraam.

En had toen de eerste dag dat ik begon met testen een 'positieve' en rond de tijd dat ik zelf dacht mijn eisprong te hebben werd hij niet positief. Daarom dacht ik toen dat ik hem niet gevonden had. (Ik heb ze even terug gepakt na dat ik een week verder ben gezet na m'n echo).

Maar je kan er inderdaad ook positief mee testen. Maar na een paar dagen gaat dat nog niet.

En tja, dat slijm heb ik nooit rond mijn eisprong gehad. Ik had alleen meer afscheiding toen ik zwanger was en deze keer had ik dat ook. En dat begon zo'n week voor m'n nod.

Maarrrrrr we gaan heel hard duimen! Hoop het voor je!
quote:Derpina schreef op 21 september 2013 @ 11:29:

Ohw bah River ik snap je angst. Wat verschrikkelijk k-t kan er niets anders over zeggen :(

Maar maandag gaan jullie gewoon lekker genieten!

@lion

Ik zou gewoon toch even seks hebben ;)

Je eisprong kan echt wisselen hoor, ik denk dat ik daarom ook een week verder ben. Ik heb ook ovulatie testen gebruikt na de miskraam.

En had toen de eerste dag dat ik begon met testen een 'positieve' en rond de tijd dat ik zelf dacht mijn eisprong te hebben werd hij niet positief. Daarom dacht ik toen dat ik hem niet gevonden had. (Ik heb ze even terug gepakt na dat ik een week verder ben gezet na m'n echo).

Maar je kan er inderdaad ook positief mee testen. Maar na een paar dagen gaat dat nog niet.

En tja, dat slijm heb ik nooit rond mijn eisprong gehad. Ik had alleen meer afscheiding toen ik zwanger was en deze keer had ik dat ook. En dat begon zo'n week voor m'n nod.

Maarrrrrr we gaan heel hard duimen! Hoop het voor je!De uitnodiging voor mijn lief voor vanavond staat
Haha goed zo Lion!
Hahaha go Lionlilly!
Ha River, ik heb denk ik iets gemist, zie ik aan de reactie van Derpina. Ik kan het niet vinden in de bovenstaande posts, maar blijkbaar is er iets ergs aan de hand. Ik wens je veel sterkte!!

@hier: zo. en nu afwachten
Klinkt goed Lionlily, baat het niet dan schaadt het niet. En een dubbele eisprong bestaat zeker, alle natuurlijke twee-eiige tweelingen zij het gevolg van 2 gesprongen eicellen. Wie weet…

Riverrdale, wat een spanning zo voor je eigen echo van morgen, maar de kans is vele malen groter dat het met jullie uk helemaal goed is dan dat ze iets zullen vinden.

Riverrdale ,Roos en Derpina, het is de week van de echo’s, allemaal goede echo voor deze week toegewenst.

Aap, goed dat je helemaal achter de beslissing staat voor de operatie. Is er vrijdag nog veel te bespreken? Hoop voor je dat je snel een datum weet, zodat je er naar toe kan werken.

hier: Gisteren is mijn vriendin bevallen, alles is goed verlopen. Heb de kleine wereldburger nog niet gezien, maar aldus zijn vader ziet hij er op top uit, hahaha.

Verder heel rustig, zit op dag 30. Vorige maanden werd ik steeds ongesteld de dag van een negatieve test, dus ik ga deze maand gewoon niet testen.. behalve wanneer ik volgend weekend nog geen duidelijkheid heb.

De positieve vibe vlakt wel uit, heb totaal geen zwangerschapskwaaltjes.

Wie van jullie had dat ook; Wel een positieve test, maar verder geen andere aanwijzingen? (ik hou stiekem toch hoop, wie kan dit voeden?)
@Mamarjan: ik had ook totaal geen last van kwaaltjes.. Ik was natuurlijk nog niet lang gestopt met de pil dus dacht m'n cyclus zit nog geen regelmaat in.. Ik heb toen 5 dagen na m'n mbd getest! En nog steeds heb ik eigenlijk geen kwaaltjes..

Ik duim voor je!
Mij duimen draaien voor jullie lionlilly en Mamarjan. !!!! Hopelijk op een positieve test binnen kort.

Geen idee wat dat gesprek in houd vrijdag. Maar ben blij als die dag ook weer voorbij is. Dat we iets meer weten. Al dat wachten vind ik beetje zenuwslopend als je steeds niet weet wat je te wachten staat.

ik blijf dalijk als enige niet zwangere over denk ik. Hahah maar ja als het uit eindelijk maar goed komt. Dan is het het wachten allemaal wel waard.

Hoe gaat het met de meiden die we al even niet gehoord hebben ?
River. Morgen de ech. Zie ik in de tabel. Succes en veel plezier.
Ik duim voor jullie lion en mamarjan op naar een

En leuk mamarjan zo te horen zijn ze erg trots! Heb jij een backupje van de tabel? Aangezien het forum er misschien mee stopt. Dan kunnen we met z'n alle -naar het forum waar ik geen reclame voor mag maken- maar via google vinden we het dan wel.

En ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad in het begin. En verwachtte iedere keer een menstuatie die niet kwam. Kwaaltjes zeggen helemaal niets. Ze kwamen bij mij wat later.

@Aap met jou komt het ook goed

@river succes vandaag! Ben benieuwd wat het wordt! Geniet er van!
Derpina : nu jij dat schreef over dit forum ben ik gaan zoeken. Ik had er eerlijk gezegd nog niks van meegekregen haha!
Ik vind het prima, heb me al ingeschreven. Wel jammer van deze mooie thread, die kunnen we dan niet meer teruglezen! Misschien wel een topic aanmaken daar maar pas als het moment aangebroken is, daar gaan schrijven?
Ik hoop dat ik dezelfde heb gevonden dan schrijf ik me nu ook vast in. Is het in schrijven met Engelse gegevens ?
Welk forum is het? ik weet van niks
Helaas mogen we de link niet vermelden, Mamaroos (kan een ban opleveren, geloof ik)... Maar het heeft iets met de rel met de BN-er te maken (die blonde, qua voornaam lijkt het op een viooltje). Als je googlet op haar voornaam met, laten we zeggen de naam van dit forum ervoor, dan vind je het wel. Het is een 'gecreerd' forum, maar dan op z'n Engels.
dan heb ik denk de goede gevonden. haha gaan we daar onder hetzelfde kopje verder ? Start mei 2013 ? Ga ik me vanavond even registreren.
We kunnen beter hier door blijven schrijven tot het hier eventueel offline gaat. Anders wordt het erg verwarrend.
Heey lieve meiden!

Wij hebben vanavond n goede 20 weken echo gehad!

En we krijgen een jongen

We zijn super blij dat het er allemaal zo goed uitziet..

Ps ik ben voor schrijven totdat vivaforum evt off gaat, ivm verwarring..
Wat een goed nieuws dat de 20 weken echo goed was river. ! Nu al een jongetje en meisje in maak in de tabel! Leuk

Ik vind het ook goed betreft overgaan pas als hier alles weg gaat.
Riverrdale, geweldig een goede 20 weken echo, zeker nu je zo in spanning hebt gezeten na de 'slechte' echo van je vriendin, des te fijner om jullie mannetje gezond en wel gezien te hebben, top!

(ondertussen vertrouw ik het gerommel in mijn buik niet , helaas)
Gefeliciteerd Riverrrr!!

Een knul, wat geweldig!

Mamarjan, wanneer moet jij testen, morgen al?! Bah, ik duim voor je dat gerommel gewoon darmen, baby-nesteling of lucht is!!!

Hier vooral misselijk, zweterig e.d.. Lijkt een goed teken, maar ik weet het nog niet, natuurlijk!
Je voor gevoel klopte wel river! En wat fijn dat alles goed is! Nu nog een leuke jongensnaam bedenken

Hoe staat het er voor met je buik?

@mamarjan Ik duim toch nog voor je! Ik heb de eerste 1,5 ook continu een menstruatie gevoel gehad. Was wel erg spannend omdat ik steeds bang was voor bloed. Maar het schijnt er ook bij te horen.

Dus we hopen op een positive test

Als 't goed is blijft het forum bestaan. Dus no panic.

@Hier heb het op mijn werk vertelt vorige week (dacht dat ik het hier had vertelt. Maar m'n geheugen.....)

Ze waren allemaal helemaal enthousiast en blij was heel erg leuk!

En sinds gisteren voel ik me erg slap en duizelig terwijl ik gewoon eet. En zefs wat extra omdat ik me dan zo slap voel. Hopen dat het snel over gaat.

Donderdag eindelijk frummeltje weer zien vind het toch nog wel spannend. Nu kunnen we als het goed is natuurlijk het hartje horen. Maar aangezien m'n buik aan het groeien is zal het nog wel goed zitten.
helaas pindakaas voor mij.. op naar de volgende maand

nu is de hoop weer op lionlily gevestigd, jij hebt tenminste kwaaltjes, dus ik heb goede hoop voor je.
Ohw mamarjan balen zeg! Op naar volgende maand! Hopen op beter nieuws dan.

En als je ergens over twijfelt misschien naar de dokter? Of ovulatie testen gebruiken?
:( oh jammer Mamarjan ! Op na een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven