Tijd verzachten.

06-02-2015 18:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Ben ondertussen 29 weken zwanger, maar ik vindt de tijd heel langzaam gaan als ik besef dat het nog 11 a 12/13 weken kan duren voordat ik mijn kleine eindelijk in mijn armen kan sluiten en aan kan kijken.

Wat deden jullie om afleiding te zoeken zodat de tijd sneller ging? Als ik niks doe bijvoorbeeld shoppen of andere dingen dan ga ik dingen denken waar ik me zorgen om maak of dergelijke.

Dus wat deden jullie om de tijd te doden?
Gewoon blij zijn dat je kindje nog heerlijk in je buik zit. Waarom de tijd sneller laten gaan?
Heb je werk, hobby's, sport, vrienden, huisdieren?
Ik doe een opleiding. Heb 4 katten en heb wel vrienden maar die hebben het vaak druk met hun eigen kinderen of vriendjes. Mijn hobby's zijn vooral tekenen en schilderen, maar heb nu even geen fantasie wat ik zou kunnen maken.
Ik deed hetzelfde als wat ik doe als ik niet zwanger ben. Kun je niet vast wat extra voor je studie doen? Daar heb je straks alleen maar profijt van.
Hallo?!
Met mijn studie. De vakken die ik heb daar loop ik allemaal mee voor meer dan een hoofdstuk en mag niet verder werken van de docent, vanwege lesstof die ik kan missen van een hoofdstuk waar ik al klaar mee ben. Daarbij willen hun dat ik meer ga rusten.
Heel Hard Werken. Ik had een enorme deadline met 33 weken. Tijd vloog.
Wie zijn hun, dat bepalen je docenten toch niet?

Maar goed, in mijn verlof ben ik toen begonnen met the Bold, elke dag een uurtje leedvermaak, daarna een half uur huilend staan douchen om de aflevering van je af te spoelen, ben je weer 1,5 uur verder

Je kunt bakken. Elke dag zorgen voor een heerlijke maaltijd, koekjes, taarten etc.

Grote schoonmaak nu het nog kan, lekker veel zooi weggooien.

Kleuren voor volwassenen (is zeer verslavend en niet zo inspannend als zelf een tekening maken).
Hallo?!
quote:starry-sky schreef op 06 februari 2015 @ 19:04:

Met mijn studie. De vakken die ik heb daar loop ik allemaal mee voor meer dan een hoofdstuk en mag niet verder werken van de docent, vanwege lesstof die ik kan missen van een hoofdstuk waar ik al klaar mee ben. Daarbij willen hun dat ik meer ga rusten.

Er is toch niks mis met kennis vergaren waar je een deel niet van nodig hebt voor je opleiding? Het staat niet voor niks in je boek.

En 'hun' zijn je docenten? je verloskundige?

Ga series kijken, boeken lezen, foto's inplakken, leer breien/haken/punniken/chinees, ga lekker buiten wandelen, probeer nieuwe recepten uit. Enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Shoppen vind ik juist leuk de laatste tijd. Als V&D toch failliet gaat een heerlijke shop dag met koopjes.

Voor de rest streven naar GTST en daarna vaak douchen of computer. Knuffelen met de katten. Ik probeer uit te kijken naar verjaardagen.

Wil mezelf een hele opknapbeurt geven, maar familie raad dat aan na mijn bevalling te doen vanwege hormonen die je haar structuur kunnen beïnvloeden. Zou deze week graag Indische rijst schotel willen maken en Dinsdag weer EHBO en dan gezellig bij mijn tante wezen.

Maar in die andere tussen tijden bedenk ik van alles, maar kan het uiteindelijk niet uitvoeren.
Wees blij dat je van alles kan doen. Ik heb vanaf 26 weken plat moeten liggen. Eerst in het zkh en daarna thuis echt dan gaat de tijd pas langzaam. Waarbij je je dan ook nog continu zorgen maakt of je kind als nog niet te vroeg geboren wordt en moet vechten voor zijn leven.

Ga kijken wat je extra voor he studie kan doen, ga een boek lezen, series kijken, lekker wat drinken met vriendinnen of wel dingen voor jezelf doen.
Netflix is de eerste maand gratis op proef! Ik heb in mijn verlof Orange is the new black er door heen gejast
Misschien leuk om te proberen te breien.

Klein naaiwerkje met vilt " stukken makkelijker"

Kijk op pinterest voor ideeën.

You-tube heeft genoeg matetiaal als je niet weet hoe iets gaat.
Ik ben een echte film kijker, vooral middeleeuwse dingen, bijvoorbeeld The Hobbit. Dus Netflix is een filmprogramma en de eerste maand gratis?

Ik heb wel ideeën met schilderen. Ik was bezig met een tijger dus denk dat ik daar op probeer ga focussen. Breien leert mijn tante me al :P
Je verlangt naar je baby maar weet geen onderwerp dat je zou kunnen tekenen of schilderen?

Ik heb in mijn verlof heel veel gelezen. Als ik toen netflix had gehad had ik ws hele seizoenen van vette series gekeken hebben.

- Maar goed...op kpn on demand kun je The Walking dead 1t/m 5a gratis kijken. Hup lekker doen en maandag begint 5b...kun je meteen aanhaken.

- ga de babykamer inrichten

- geef toe aan je nesteldrang, was elke dag alle babykleertjes en strijk zelfs de hoeslakentjes

- forummen

- maak een tumblr account en ga wat bloggers volgen die schrijven of fan art maken over The hobbit. Post ook wat dingen en wordt verslaafd aan de reblogs die je krjgt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven