UD juli 2020

13-11-2019 09:37 568 berichten
Wie is er uitgerekend in juli 2020 en wil gezellig meeschrijven?
Tabel kan worden bijgewerkt via:

NaamLftdKindUDJ/MBijzonderhedenAfspraken
LindeV2311e18 juliJongen3 miskramen
aankleefsjaan342e21 juliJongen
loes23 26 3e* 21 juli Meisje 2 miskramen, zoontje* overleden door genetische afwijking
irish 35 1e half juli :heart: 1 miskraam juni 2019 (na 8 iui) nu 11e iui
Snowy313e25 juliMeisje.
kiekeboee11 29 1e 24 juli :duckie:
Waffles ? 1e 24 juli?
DA-PH-NE301e22 juli? 2 eerdere miskramen ..
?
Chan85 :redrose:
anoniem_63ada6c2100f0 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 12:13
82.39% gewijzigd
Woehoe, de uitslag van de vlokkentest kwam vandaag al binnen (week eerder dan uiterlijk verwacht!) En die uitslag was goed :). Effectief betekent dat: de nipt was goed en de genetische afwijking van ons zoontje is niet bij dit kindje gevonden.

Vanaf nu dus een normale laagrisico zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Loes23 schreef:
20-01-2020 18:42
Woehoe, de uitslag van de vlokkentest kwam vandaag al binnen (week eerder dan uiterlijk verwacht!) En die uitslag was goed :). Effectief betekent dat: de nipt was goed en de genetische afwijking van ons zoontje is niet bij dit kindje gevonden.

Vanaf nu dus een normale laagrisico zwangerschap!
Wat een heerlijk nieuws!!! :heart:
Hier tot nu toe alles nog goed met kindje. Volgende week weer terug komen. Bloeden is gelukkig wel al 2 dgn gestopt. Hopelijk is de bloeding in de baarmoeder ook snel weg!

Loes fijn dat de test uitslag goed was!
Hier ook een goede nipt uitslag gekregen vandaag. :)
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel voor beide een feestje waard! Super nieuws! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Supergoed nieuws Loes en Snowy! :yes:
Zeker fijn dat die uitslag iig goed is. Al blijft er hier natuurlijk nog kans op een miskraam door het hematoom dus wel nog steeds onzekerheid hier.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Snowy!!! Ja, blijft zeker spannend. :hug:


Hier vandaag (weer) een echo gehad; gepland hoor :)


Heel fijn om weer te zien dat alles goed was!! Ik verloor gister en vanochtend wat bloed, en dat deed mij natuurlijk weer enorm stressen.... Gelukkig was het verwaarloosbaar weinig hoor :)

We weten ook al wat het wordt! Was heel duidelijk te zien, haha. We krijgen een jongetje!! :heart:
Nu weer wachten tot de volgende spiekronde, haha. Maar dat is de belangrijke 20 weken echo :)
Alle reacties Link kopieren
@irish Zal wel even schrikken zijn het bloedverlies fijn dat je zo snel terecht kon! En een jongetje!! Wat leuk! 15 weken ben je nu toch? Heerlijk ga je het geslacht delen met familie?

@snowy Ik heb mij even ingelezen in een hematoom (wist er niks over). Maar is dat even schrikken!! Ik hoop dat het bij je vanzelf verdwijnt. Heb je nu ook bedrust?
Alle reacties Link kopieren
kiekeboee11 schreef:
21-01-2020 20:42
@irish Zal wel even schrikken zijn het bloedverlies fijn dat je zo snel terecht kon! En een jongetje!! Wat leuk! 15 weken ben je nu toch? Heerlijk ga je het geslacht delen met familie?

@snowy Ik heb mij even ingelezen in een hematoom (wist er niks over). Maar is dat even schrikken!! Ik hoop dat het bij je vanzelf verdwijnt. Heb je nu ook bedrust?
De echo stond al lang ingepland hoor! Dat bloedverlies was toevallig gisteren en vandaag. ..

Ja, we delen het! Geen zin om er geheimzinnig over te doen, of zo'n speciale party of zo. Zijn we veel te nuchter voor ;)
Het is sowieso speciaal een baby, ongeacht geslacht :)
Hebben ook een neutrale kleur als favoriet voor de accessoires en zo. We zijn niet zo van de roze/blauwe dingen :)
Ja, do 15 weken
Loes! Wauw wat een ontzettend goed nieuws! Gefeliciteerd 🥳

Irish, een jongen 💙 leuk!!

Snowy, wat een spannende rottijd voor jullie! Ik duim dat het goed blijft gaan!

Even van de radar af geweest, voor het eerst in ja-ren echt flink de griep te pakken, zal wel met de mindere weerstand te maken hebben. Lig vanaf vrijdag plat, morgen weer proberen te werken. Wel echt lastig je wilt graag neusspray en paracetamol gebruiken maar ook weer niet... heb t zo min mogelijk gedaan maar ben er niet helemaal aan ontkomen. In al die snot en koorts ellende een afspraak gemaakt voor geslachtsecho over 2 weekjes 💕
Morgen regulier controle ben vooral benieuwd naar m’n bloeddruk en de keuze die de verloskundige gaat maken over wel of niet doorsturen.
kiekeboee11 schreef:
21-01-2020 20:42
@snowy Ik heb mij even ingelezen in een hematoom (wist er niks over). Maar is dat even schrikken!! Ik hoop dat het bij je vanzelf verdwijnt. Heb je nu ook bedrust?
Ik heb me zelf niet ingelezen, durf dat niet, veel te bang voor enge berichten.
Maar moet gewoon rustig aan doen, geen bedrust oid! Doe weinig zo de hele dag uit voorzorg.
@irish fijn dat je een goede echo had. Leuk dat je het geslacht al weet!

@linde vervelend dat je zo ziek bent geweest! Je mag gewoon PCM pakken hoor, kan niet kwaad! :) Maar snap dat je voorzichtig bent!
Heb jij ook een hoge bloeddruk?
Wat balen Linde! Beterschap :hug: en wat Snowy al zegt: paracetamol kan geen kwaad in de zwangerschap!

Wij krijgen een meisje. Heel leuk, maar ook even ingewikkeld merk ik. We waren sinds vorig jaar natuurlijk zo ingesteld op een m/j-gezin. Vind het echt even schakelen om dat beeld weer bij te stellen. Het voelt ook zo definitief: dan word ik dus nooit meer moeder van een (levend) jongetje.
Alle reacties Link kopieren
@linde; neusspray mag ook, maar max een week, maar je kunt ook die kinder nemen! Niet de baby zout (kan ook hoor, die mag sowieso onbeperkt) maar ik bedoel de kinder xylo :) ook die mag maar een week, maar bij mij werkt die net zo goed, en je krijgt maar de helft van die stof binnen, scheelt misschien voor je gevoel toch :)
@paracetamol en neusspray, paracetamol heb ik inderdaad wel gebruikt tot maximaal 6 per dag, neusspray geprobeerd alleen voor de nacht te doen, je leest daar toch wat wisselende adviezen over. En inderdaad de kindervariant, die pak ik sowieso altijd al haha!

@Loes, ik kan me voorstellen dat het even omschakelen is voor je! :hug:
Linde; beterschap!

Loes; even schakelen idd. Hopelijk ben je er snel aan gewend.
Zal Ik ook even allemaal weer bovenkomen van je vorige zwangerschap.

Wij hebben morgen weer een afspraak. Denk even luisteren echo i.p. weer met 20 weken.
Herkenbaar Loes. Hier weet ik het geslacht nog niet zeker maar wel na de nub gekeken en dan zal het hier precies hetzelfde als bij jullie betekenen, uitgaande dat dit de laatste is.
Vanmiddag bij de verloskundige geweest, mooi hartje gehoord en ineens een keurige bloeddruk...blij!

@snowy bij jou dan ook 2 meiden?
Fijn dat je bloeddruk nu goed was!

Ja als de nub klopt dan nog een meisje erbij als alles goed mag gaan. Onze eerste was een j*.
Snowy89 schreef:
23-01-2020 18:45
Fijn dat je bloeddruk nu goed was!

Ja als de nub klopt dan nog een meisje erbij als alles goed mag gaan. Onze eerste was een j*.
Ah zo! Dan is het voor jou ook omschakelen inderdaad!
Hoe is het meiden?

Hier nog steeds snipverkouden, kost helaas veel energie.
Gelukkig kun je ook online babyspullen kopen ;-)
Vandaag wat dingen bij Prenatal besteld die in de aanbieding waren en verder vooral gezocht naar dingen die we nog moeten kopen en wat dan leuk/handig/goedkoop is.
Dragen jullie allemaal al positiekleding? Ik pas nog steeds goed in m’n eigen broeken. Snap er eigenlijk niks van. En ik zie in de spiegel ook echt wel een zwangerschapsbuikje.

Het gaat hier wel prima. Merk dat dit gewoon geen onbezorgde geniet-zwangerschap meer wordt. Er staan de komende maanden gelukkig genoeg leuke dingen op de planning om de tijd door te komen. En onze peuter biedt natuurlijk ook genoeg afleiding :)
Ben donderdag begonnen met een zwangerschapsbroek. De lage spijkerbroeken zitten niet meer lekker, de wat hogere kunnen nog wel. Denk dat k wel echt de voorkeur voor de zwangerschapsbroeken heb, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk al die geslachten haha gefeliciteerd!

Ik denk dat dit de laatste week was dat ik mijn broeken aan kon, hij zat vandaag wel echt strak! Ben nu 14 weken en 1 dag. Gelukkig gaan wij nu op vakantie en kan ik mijn korte broeken en jurkjes tevoorschijn toveren die nog makkelijk passen.

Ik ben wat meer offline komende weken! :sun:

Veel plezier met groeien :cheer2:
Hier gaat wel oke, veel onzekerheid na weer wat gekleurd verlies. Vrijdag gelukkig nog een bewegende baby. Morgen controle gyn met hopelijk weer meer nieuws.

Broeken draag ik al weken maar goed heb al een grote buik waar je echt al een tijd niet meer omheen kunt.

Fijne vakantie kiekeboe, heerlijk even naar de zon toe.

Linde wat het je allemaal voor een leuke gekocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven