UD juli 2020

13-11-2019 09:37 568 berichten
Wie is er uitgerekend in juli 2020 en wil gezellig meeschrijven?
Tabel kan worden bijgewerkt via:

NaamLftdKindUDJ/MBijzonderhedenAfspraken
LindeV2311e18 juliJongen3 miskramen
aankleefsjaan342e21 juliJongen
loes23 26 3e* 21 juli Meisje 2 miskramen, zoontje* overleden door genetische afwijking
irish 35 1e half juli :heart: 1 miskraam juni 2019 (na 8 iui) nu 11e iui
Snowy313e25 juliMeisje.
kiekeboee11 29 1e 24 juli :duckie:
Waffles ? 1e 24 juli?
DA-PH-NE301e22 juli? 2 eerdere miskramen ..
?
Chan85 :redrose:
anoniem_63ada6c2100f0 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 12:13
82.39% gewijzigd
Hoe is het met je Snowy?

Wij hebben de mutsy Igo gekocht op marktplaats, kwam als beste uit de test bij mijn lange man.

Woensdag pretecho gehad, hij liet duidelijk zien wat hij in huis heeft haha nu al een echte kerel! De afspraak stond voor 10 minuten maar we zijn dik een half uur binnen geweest, erg leuk! En ze zag zo geen gekke dingen dus dat is ook fijn. Geeft vertrouwen voor de 20 weken echo!
Wat leuk Linde!

Hebben jullie de 20 weken echo al snel? Wij met 18+3 al, dus over 2 weken hebben we het alweer gehad. Heel gek hoor, kan me nog steeds niet voorstellen dat dit meisje gewoon gezond is.
Linde, Hier gaat het wisselend. Ene moment meer verlies dan het andere moment. Deze week iig nog een goed bewegende baby gezien op de echo. Fijn om zoveel controles te hebben op moment.

Fijn dat jullie nu een fijne kinderwagen hebben gevonden! Altijd lastig al je lang bent lijkt me om iets te vinden waar je fijn achter kunt lopen!

Wat leuk dat jullie nog een pretecho tussen door hebben gehad! En leuk een jongen! Op naar een goede 20wk echo!

Loes, wij hebben de 20wk echo pas met 20+2. Wel een uitgebreide in het zkh. Jullie ook nog of gewoon de gewone SEO?
Nee, hoeft niet meer in het ziekenhuis omdat we nu geen hoger risico meer hebben. Zó blij mee, want aan die echo’s in het ziekenhuis kleven zo ontzettend veel nare herinneringen.

Wij trouwen als ik ongeveer 20 weken ben, dus ik wilde daar graag nét ietsje verder vanaf zitten omdat ik eventueel slecht nieuws wilde kunnen laten landen. Ik weet wel dat je er niet vanuit moet gaan dat er wat mis is, maar toch...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb hier een tijd geleden ook mee gepraat over onze zwangerschap. Bij de 3e poging waren wij zwanger geraakt. Helaas is vorige week dinsdag mis gegaan. Ben toen bevallen van onze 2 wondertjes alleen was het veel te vroeg. Was namelijk bijna 17 weken. Gisteren hebben wij afscheid van ze genomen en mooi plekje gegeven op de begraafplaats.

Ik zit continu te huilen, slaap slecht en eet amper. Zijn hier ook vrouwen die ook een miskraam hebben gehad? Hoe gaan jullie ermee om? Hoe pak je de draad weer op en wanneer ben je klaar voor nieuwe poging :cry:
Alle reacties Link kopieren
Oh neeee, wat vreselijk Chan! :cry: :cry: :cry:
Ik weet niet zo goed wat te zeggen op dit moment, behalve enorm veel sterkte bij de verwerking van het verlies van je babys :hug: :hug:
Wat verdrietig Chan! Is er een oorzaak waarom het nu nog fout is gegaan?
Ik heb geen miskraam gehad maar een vroeggeboorte met overlijden. Ook een erg moeilijke tijd geweest, kwam bijna niet buiten was het liefste gewoon thuis zonder met allemaal mensen te moeten praten, sliep overdag veel omdat ik enorm moe was, had ook bloedarmoede.
Wij hebben vrij snel te keus gemaakt om verder te gaan met zwanger proberen te worden, de wens werd alleen maar groter na het verlies. Maar dit is natuurlijk heel erg per persoon hoe je erin staat.
Sterkte! :heart:
Chan85 schreef:
12-02-2020 10:04
Goedemorgen,

Ik heb hier een tijd geleden ook mee gepraat over onze zwangerschap. Bij de 3e poging waren wij zwanger geraakt. Helaas is vorige week dinsdag mis gegaan. Ben toen bevallen van onze 2 wondertjes alleen was het veel te vroeg. Was namelijk bijna 17 weken. Gisteren hebben wij afscheid van ze genomen en mooi plekje gegeven op de begraafplaats.

Ik zit continu te huilen, slaap slecht en eet amper. Zijn hier ook vrouwen die ook een miskraam hebben gehad? Hoe gaan jullie ermee om? Hoe pak je de draad weer op en wanneer ben je klaar voor nieuwe poging :cry:
Hee Chan, ik schreef hier niet mee, maar las wel mee. Ik was zelf 22 juli uitgerekend van onze tweeling, maar ben gisteren (een week na jou dus) van ze bevallen. Ook bij bijna 17 weken. Heel onverwacht, want alles leek helemaal goed te gaan. Deze zwangerschap had 3,5 jaar op zich laten wachten, en heb geen idee of het ons ooit nog eens gegund is. Ik heb totaal geen advies voor je, want ik voel me net zo ellendig. Wilde alleen even laten weten: je bent niet alleen ❤️
Alle reacties Link kopieren
AV en Chan wat een super verdrietige en heftige gebeurtenissen voor jullie beiden. Ik heb voor mijn eerste kind wel een vroege miskraam gehad. Totaal niet vergelijkbaar met wat jullie nu meemaken, maar kan me voorstellen dat het niet alleen fysiek maar vooral emotioneel heel heel erg zwaar moet zijn.

Hopelijk vinden jullie veel steun (al dan niet bij elkaar) bij het verwerken van dit grote verlies :hug: :hug:
Veel sterkte gewenst
Lieve AV en Chantal,

Wat een ontzettend verdrietige berichten om hier te lezen. Heel veel sterkte meiden. Jullie staan echt niet alleen <3

Hoewel ik wel ervaring heb (geboorte en overlijden bij 23+6), heb ik toch weinig tips. Het is voor iedereen anders, dus gun jezelf de tijd om te ontdekken bij welke manier van rouwen en je leven voortzetten jij jezelf goed voelt. Eerst fysiek herstellen, want ook met 17 weken bevallen is nogal wat!

Het lijkt nu nog heel ver weg, maar er komt ooit weer een nieuwe ‘normaal’. Het wordt nooit meer zoals het was, maar het leven wordt wel weer oké. En jullie kleintjes draag je voor altijd mee in je hart.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Av en Chan,
Geen woorden voor dit verdrietige bericht. Ik wens jullie alle kracht in deze verdrietige tijd.
Iedereen verwerkt anders. Ik heb geen ervaring met verlies in zon laat stadium maar wel met drie miskramen. Wat mij hielp was praten met lotgenoten, die begrijpen echt wat je doormaakt.
Ik hoop dat jullie de kracht weer vinden om door te gaan, en laat je tranen stromen want dat is soms echt het enige wat helpt.

Veel liefs :heart:
Wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte toegewenst Chan en AV!
Ook hier geen ervaring met vroeggeboorte alleen met miskramen. Ik hoop dat jullie mogelijk ook bij elkaar steun vinden! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Wat erg! Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat jullie steun en kracht kunnen vinden om dit een plekje te geven! :redrose:

We zijn er weer! Beetje rood en knapperig (verbrand) en een stukje dikker.

Heb vandaag de kleurstalen voor de kamer gehaald (bijna alle kleurtonen bij de bouwmarkt) ik ga voor grijzig groen met roest warm oranje/bruine hemel. Klinkt niet echt mooi maar als jullie de voorbeelden zien begrijp je waar ik op doel.
(Ik kopieerde de link maar kwam op mijn pinterest hoe doe ik dit anoniem)

Voor de wagen kan ik van een vriendin de bugaboo buffalo over kopen. Zijn er nog tips naast de hoogte en inklapbaarheid waar ik rekening mee kan houden?

Wie heeft nog niet de 20 weken echo gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m volgende week :)

Ik zal m in het schema zetten!
Alle reacties Link kopieren
Spannende dagen de 24 en 25 :P
Ik heb de 21e de 20 weken echo. En dan ben ik pas 18+3, dus ook prima op tijd.

Had laatst alweer voor de vierde of vijfde keer deze zwangerschap bloedverlies. Niet spannend, vooral niet omdat ik haar gewoon goed voel bewegen, maar ben nu wel benieuwd waar de placenta ligt met de echo straks!

Verder gaan de weken door onze bruiloft lekker snel voorbij. Hoe minder ik aan die zwangerschap denk hoe beter ik het ergens wel vind :)
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel voor alle lieve berichtjes. Mijn partner en ik praten er veel over, maar we verwerken het beide anders. Ik wil niet eten of tv kijken of plezier maken en merk dat hij dat mist. En ik huil meer dan hem.

Volgende week gaan we samen even weg, even weg van alles. Alleen weet k nog niet hoe ik hem dan een leuk weekend kan geven.

@AV Wat verschrikkelijk, snap precies hoe je js voelt, misschien kunnen we elkaar helpen door contact te hebben samen?
Fijne vakantie gehad kiekeboe? Waar zijn jullie geweest?
Enige wat ik nog kan bedenken evt een duo wagen mocht je snel 2 kindjes op elkaar willen? Grote boodschappenmand? Dit waren eisen hier naast klein inklappen.

Hier pas met 20+2wkn de guo dus duurt nog 3wkn. Vandaag pas 17wk jullie zijn een stuk verder dan! :)
Hier gaat het verder wel oké. Blijf nog steeds wat oud bloedverlies houden. Maar wel stukken minder afgelopen week.
Chan85 schreef:
15-02-2020 09:42
Dankje wel voor alle lieve berichtjes. Mijn partner en ik praten er veel over, maar we verwerken het beide anders. Ik wil niet eten of tv kijken of plezier maken en merk dat hij dat mist. En ik huil meer dan hem.

Volgende week gaan we samen even weg, even weg van alles. Alleen weet k nog niet hoe ik hem dan een leuk weekend kan geven.
Heel herkenbaar! Voor mannen is het volgens mij iets makkelijker om verder te gaan op hun manier. Merkte ik hier ook.
Hopelijk toch een leuk weekje samen weg! Miss werkt even weg zijn wel voor je.
Valt wel mee toch Snowy? Hier 18 weken. Heb de 25e de 20wk echo met 19.3
Maandag een reguliere controle.

Welkom terug kiekeboe!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook 18 weken, heb met 19.5 de 20 weken echo :) ze willen 'm tegenwoordig voor de 20 weken doen, zodat er eventueel iets meer tijd is voor vervolgonderzoeken.
Ohja wist ik niet eens dat het tegenwoordig eerder is! Maar ik krijg al een uitgebreide in het zkh omdat ik daar al loop dus dan is het miss ook wel anders dan bij de gewone. :)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zal het bij jou idd zijn, Snowy :)


Even een vraag van een andere orde; ik raak echt gefrustreerd van het niet kunnen vinden van t-shirts voor een groeiende buik, en voedingsbh's. Ze zijn er allebei in grote getale, maar ik kan niets vinden wat aan mijn eisen voldoet; ik ben namelijk niet zo makkelijk met kleding en bh's :facepalm: Mijn huid reageert gewoon slecht op de "normale" dingen.

Ik zoek t-shirts van 100% katoen (en helaas voldoet 95% katoen dus niet.....) en met korte mouwen, en een voedingsbh waar de bandjes gekruist op je rug zitten (want ze zakken anders af... Ik heb echt hele smalle schouders namelijk. Na 20 jaar heb ik éindelijk een goed zittende bh gevonden, maar die kun je niet gebruiken om te voeden.....) Ik heb er eentje gevonden online, en als er echt niets, niets anders te vinden is, moet die het maar worden, maar ik vond 65 euro best een hoop geld (want met eentje redt je het natuurlijk niet, en hoe lang draag je ze nou?)

En wat t-shirt betreft; ik heb vandaag eindelijk een shirt gevonden wat redelijk in de buurt kwam qua eisen... Tis alleen zo'n big shirt, zo'n slaapshirt dus :facepalm: Maar goed; het was echt het enige shirt dat ik na 4 uur shoppen kon vinden, wat ruim zat, en 100% katoen was..... T mot maar :roll:

Dus als iemand nog een wereldtip heeft voor mij?? Eeuwige dank en roem voor jou!
Ik Google met liefde even ;-)

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0834021004.html

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0834021006.html

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0811719001.html
Kortom ff bij de HenM kijken!

Die BH’s zijn echt drama! Ik had een grotere maat gekocht van m’n eigen bh maar dat is t toch ook niet. Volgende poging ga ik voor een sportBH misschien ook een idee voor jou?
Alle reacties Link kopieren
LindeV2 schreef:
15-02-2020 19:47
Ik Google met liefde even ;-)

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0834021004.html

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0834021006.html

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0811719001.html
Kortom ff bij de HenM kijken!

Die BH’s zijn echt drama! Ik had een grotere maat gekocht van m’n eigen bh maar dat is t toch ook niet. Volgende poging ga ik voor een sportBH misschien ook een idee voor jou?
Nouja, me suf gezocht! Thanks zeg!!

Ja, een sportbh draag ik al, omdat die gekruist is, maar ik heb nog geen voedingsbh gevonden helaas.... Ja, van 65 euro :bonk:

Ik draag deze: https://www.hunkemoller.nl/hkmx-the-all ... 48347.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven