UD mei 2020

donderdag 5 september 2019 om 20:00
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
kloppend hartje
Lolanu | 31 | 1ste | 12 mei | 24-11 geslacht | missedabortion maart2019 |
---|---|---|---|---|---|
Ketel1 | 28 | 1ste | rond 5 mei | 23-09 echo | |
Emanina | 30 | rond 7 mei | |||
Heppiedepeppie14 | 35 | 1ste | 28 april | ||
Meikindje | 33 | 2e | 10 mei | 14-11 controle en echo | ![]() |
RupsjeNooitgenoeg87 | 32 | 2e | 25 april | 11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo | |
Saar_1990 | 29 | 1e | 17 mei | 12-11 extra echo | |
Bettiepage | 28 | 3e | 21 mei | 10-10 echo | |
cadeautje123 | 34 | 4e | rond 13 mei | 2-10 eerste echo | |
wolley18 | 26 | 2e | rond 30 mei | 15-10 echo | |
Waterkraan | 28 | 2e | 6 mei | meisje! | |
Snowy88 | 2e | 30/31 mei | 18 okt echo | ||
Amorbeertje | 30 | 2e | 19 mei | 13 nov. geslachtsbepaling | |
Kleintje 87 | 23 | 1e | 23 mei | ||
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
vrijdag 27 september 2019 om 13:22
Waterkraan en Snowy, ook namens mij (alsnog) welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
En wat fijn dat jullie goede echo's hadden lolanu en Rupsjenooitgenoeg! Toch een opluchting lijkt me. Ik mag maandag en ik vind 't nu al spannend
Hoe is 't nu met jou, Saar_1990?
Ik ben even wat minder actief hier, merk dat ik best even m'n best moet doen om alle ballen in de lucht te houden. Pfoe, kan voor m'n gevoel ieder moment wel slapen
Lees wel mee hoor, en dat weer meer meeschrijven komt hopelijk wel weer!
En wat fijn dat jullie goede echo's hadden lolanu en Rupsjenooitgenoeg! Toch een opluchting lijkt me. Ik mag maandag en ik vind 't nu al spannend
Hoe is 't nu met jou, Saar_1990?
Ik ben even wat minder actief hier, merk dat ik best even m'n best moet doen om alle ballen in de lucht te houden. Pfoe, kan voor m'n gevoel ieder moment wel slapen

vrijdag 27 september 2019 om 17:49
Welkom waterkraan en Snowy! En fijn, goede echo's voor zwangeren hier! Ik ben ook even afwezig geweest, zelfde verhaal als Heppie, ben ook flink moe en het neemt nog steeds toe.
Sinds gister heb ik vervelende blaasproblemen gekregen, continu aandrang en kleine beetjes plassen, soms zelfs druppeltjes verliezen...voelt als blaasontsteking maar dan zonder de pijn. Vandaag laten checken bij ha, maar nu (nog?) geen blaasontsteking, maar wat het dan wel is....
Sinds gister heb ik vervelende blaasproblemen gekregen, continu aandrang en kleine beetjes plassen, soms zelfs druppeltjes verliezen...voelt als blaasontsteking maar dan zonder de pijn. Vandaag laten checken bij ha, maar nu (nog?) geen blaasontsteking, maar wat het dan wel is....
zondag 29 september 2019 om 20:46
zondag 29 september 2019 om 21:50
Dankjewel Meikindje, lief dat je er aan denkt! We zijn pas om 17:20u aan de beurt, dus dat wordt nog een lange dag
Ik merk dat ik het echt wel spannend begin te vinden en ik heb m'n emoties vandaag ook niet helemaal onder controle
Denk dat ik ergens toch bang ben dat er misschien iets niet goed is ofzo, terwijl ik daar in principe zo helemaal geen redenen voor heb. Heel spannend, ben (hopelijk) toch wel blij als het achter de rug is denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de anderen gaat. Een zieke terwijl jezelf ook niet helemaal fit bent lijkt me idd niet fijn, Meikindje. Succes ermee!
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de anderen gaat. Een zieke terwijl jezelf ook niet helemaal fit bent lijkt me idd niet fijn, Meikindje. Succes ermee!

maandag 30 september 2019 om 08:02
Ah heppie, heel veel succes en sterkte met wachten nog even, voor je het weet zit je in de wachtkamer, denk daar maar aan. Laat weten hoe het was, ben zoo benieuwd!!
Ik ben zoo misselijk, herken dit niet van mijn vorige twee zwangerschappen. Heb de echo een week vervroegd, mag nu donderdag al (dan ben ik 7 weken). Weliswaar wat vroeg ipv 8 weken maar ik moet gewoon echt even weten hoe het daarbinnen is, merk dat ik door een missed abortion heb meegemaakt toch wel een heel stuk onzekerder ben.
Maar nu donderdag dus al een echo, om 9:00, can’t wait!!
Ik ben zoo misselijk, herken dit niet van mijn vorige twee zwangerschappen. Heb de echo een week vervroegd, mag nu donderdag al (dan ben ik 7 weken). Weliswaar wat vroeg ipv 8 weken maar ik moet gewoon echt even weten hoe het daarbinnen is, merk dat ik door een missed abortion heb meegemaakt toch wel een heel stuk onzekerder ben.
Maar nu donderdag dus al een echo, om 9:00, can’t wait!!

maandag 30 september 2019 om 08:03
Met mij gaat het op zich goed, ben alleen heeel erg moe. Merk dat ik het best wel zwaar vind om voor de baby te zorgen en zwanger te zijn.. vooral op de dagen dat mijn vriend op z’n werk is. Morgen begin ik weer met werken, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Zie er best wel tegenop. Heb het inmiddels aan m’n ouders verteld, dus die springen gelukkig wel bij waar nodig. Vanavond gaat m’n zoontje een nachtje bij ze slapen dus dat is lekker.
Succes met de echo vandaag heppie! Is spannend maar komt vast goed!
Succes met de echo vandaag heppie! Is spannend maar komt vast goed!

maandag 30 september 2019 om 10:38
Ik slik nu d-mannose tabletten en dat lijkt iets te gaan helpen, veel drinken probeer ik ook op te letten. Hopelijk neemt het nu af.
Succes met wachten vandaag, Heppie! En hopelijk vanmiddag een mooie echo!
Lijkt me pittig, Waterkraan, met een baby erbij. Je kan je zo moe voelen in dat eerste trimester hè?
maandag 30 september 2019 om 13:10
Snap wel dat je het erg spannend vindt heppie Ik heb de echo ook woensdag pas om 18.00. En ben er toch veel mee bezig in mijn hoofd merk ik..
Snap dus ook dat je de echo vervroegd hebt Bettiepage Dat we de kleine boontjes maar eens te zien krijgen hè?
Wel super naar dat je zo misselijk bent!
Bij mij is het afgenomen, waardoor ik me daar dus weer een beetje druk over maak. Maar ik probeer toch ook positief te denken
Lijkt me inderdaad pittig zeg waterkraan met een baby! Ik vind het al pittig met een dreumes. Ik ben normaal gesproken heel geduldig, maar nu toch soms wat minder merk ik.
Snap dus ook dat je de echo vervroegd hebt Bettiepage Dat we de kleine boontjes maar eens te zien krijgen hè?
Wel super naar dat je zo misselijk bent!
Bij mij is het afgenomen, waardoor ik me daar dus weer een beetje druk over maak. Maar ik probeer toch ook positief te denken

Lijkt me inderdaad pittig zeg waterkraan met een baby! Ik vind het al pittig met een dreumes. Ik ben normaal gesproken heel geduldig, maar nu toch soms wat minder merk ik.
maandag 30 september 2019 om 14:51
Dank je!
maandag 30 september 2019 om 14:58
Wat fijn al die echo's deze week! Hopelijk zijn ze allemaal goed 
Ik ben over over twee weken aan de beurt, de tijd mag van mij wel wat sneller gaan haha.
Ik ben dit weekend een beetje behoorlijk uitgevallen tegen de hond van m'n schoonouders (die opsprong tegen mijn nichtje die even mee was, terwijl ik mijn schoonouders vooraf had gezegd dat zij er bang voor was)
Ik zal ze later even uitleggen dat dat hormonen waren
Weten jullie al wanneer en hoe je het nieuws gaat delen?
Wij gaan de week na de 1e echo naar Denemarken voor vakantie. Ik heb shirts laten drukken en daarmee gaan we dan foto's maken.
Ik ben over over twee weken aan de beurt, de tijd mag van mij wel wat sneller gaan haha.
Ik ben dit weekend een beetje behoorlijk uitgevallen tegen de hond van m'n schoonouders (die opsprong tegen mijn nichtje die even mee was, terwijl ik mijn schoonouders vooraf had gezegd dat zij er bang voor was)
Ik zal ze later even uitleggen dat dat hormonen waren
Weten jullie al wanneer en hoe je het nieuws gaat delen?
Wij gaan de week na de 1e echo naar Denemarken voor vakantie. Ik heb shirts laten drukken en daarmee gaan we dan foto's maken.
maandag 30 september 2019 om 16:01
Bedankt allemaal
Ik ben de dag redelijk doorgekomen, druk gehad en dus genoeg afleiding gelukkig. Nu nog even anderhalf uur nagelbijten en dan zullen we 't hopelijk gaan weten
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!
Wolly18, hier nog zo eentje die zo uit 't niets ineens kan uitvallen. En zo ben ik normaal gesproken eigenlijk allesbehalve!
Hoe reageerden je schoonouders?
Wij hebben niet echt iets bijzonders in gedachten qua vertellen. 'Gewoon' 'De allerliefste oma' van Bobbi en 'Opa en oma Pluis' van Nijntje denk ik, met hopelijk daarin de goede echo en de vraag of ze er vanaf mei uit willen voorlezen ofzo
Wolly18, hier nog zo eentje die zo uit 't niets ineens kan uitvallen. En zo ben ik normaal gesproken eigenlijk allesbehalve!
Wij hebben niet echt iets bijzonders in gedachten qua vertellen. 'Gewoon' 'De allerliefste oma' van Bobbi en 'Opa en oma Pluis' van Nijntje denk ik, met hopelijk daarin de goede echo en de vraag of ze er vanaf mei uit willen voorlezen ofzo