UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waterkraan en Snowy, ook namens mij (alsnog) welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

En wat fijn dat jullie goede echo's hadden lolanu en Rupsjenooitgenoeg! Toch een opluchting lijkt me. Ik mag maandag en ik vind 't nu al spannend 😉

Hoe is 't nu met jou, Saar_1990?

Ik ben even wat minder actief hier, merk dat ik best even m'n best moet doen om alle ballen in de lucht te houden. Pfoe, kan voor m'n gevoel ieder moment wel slapen ☺️ Lees wel mee hoor, en dat weer meer meeschrijven komt hopelijk wel weer! 😉
Welkom waterkraan en Snowy! En fijn, goede echo's voor zwangeren hier! Ik ben ook even afwezig geweest, zelfde verhaal als Heppie, ben ook flink moe en het neemt nog steeds toe.

Sinds gister heb ik vervelende blaasproblemen gekregen, continu aandrang en kleine beetjes plassen, soms zelfs druppeltjes verliezen...voelt als blaasontsteking maar dan zonder de pijn. Vandaag laten checken bij ha, maar nu (nog?) geen blaasontsteking, maar wat het dan wel is....
Hee dames, Im out... vandaag spoedecho na buikpijn en het hartje klopt niet meer. Helaas
Och _bijnaam Wat een naar nieuws! Veel sterkte! :hug:
Wat vreselijk bijnaam! Sterkte!!!
Veel Sterkte bijnaam, zo verdrietig!! :hug:
Ah nee, _bijnaam_... wat verdrietig! Sterkte!
Wat ontzettend verdrietig bijnaam, sterkte 😚!

Heel erg bedankt voor het welkom allemaal. Dubbel om te zeggen na het bericht van bijnaam, maar jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Bijnaam wat een verdriet! Heel veel sterkte de aankomende periode. :hug:
Wat ontzettend verdrietig bijnaam. Heel veel sterkte!
Veel sterkte bijnaam, wat ontzettend verdrietig..
Dekenau ik herken je blaasproblemen. Ik heb dit op en af. Als ik het weer voel probeer ik veel te drinken en echt pas te gaan plassen als ik zeker weet dat ik moet. Maar het is een vervelend gevoel.
bijnaam Wat ontzettend verdrietig! Veel sterkte gewenst 💖
Succes morgen met de echo heppie! Spannend!

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb iets minder last, denk vooral omdat ik al vroeg ga slapen en de misselijkheid een beetje voor ben, door steeds wat kleins te eten en niet te veel/vet. Ik heb nu een zieke dreumes, dus dat is minder..
Dankjewel Meikindje, lief dat je er aan denkt! We zijn pas om 17:20u aan de beurt, dus dat wordt nog een lange dag 🙈 Ik merk dat ik het echt wel spannend begin te vinden en ik heb m'n emoties vandaag ook niet helemaal onder controle 😉 Denk dat ik ergens toch bang ben dat er misschien iets niet goed is ofzo, terwijl ik daar in principe zo helemaal geen redenen voor heb. Heel spannend, ben (hopelijk) toch wel blij als het achter de rug is denk ik.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de anderen gaat. Een zieke terwijl jezelf ook niet helemaal fit bent lijkt me idd niet fijn, Meikindje. Succes ermee!
Ah heppie, heel veel succes en sterkte met wachten nog even, voor je het weet zit je in de wachtkamer, denk daar maar aan. Laat weten hoe het was, ben zoo benieuwd!!

Ik ben zoo misselijk, herken dit niet van mijn vorige twee zwangerschappen. Heb de echo een week vervroegd, mag nu donderdag al (dan ben ik 7 weken). Weliswaar wat vroeg ipv 8 weken maar ik moet gewoon echt even weten hoe het daarbinnen is, merk dat ik door een missed abortion heb meegemaakt toch wel een heel stuk onzekerder ben.

Maar nu donderdag dus al een echo, om 9:00, can’t wait!! :heart: :cheer2:
En beterschap voor je dreumes meikindje!
Zorg ook goed voor jezelf, pak je rust!
Met mij gaat het op zich goed, ben alleen heeel erg moe. Merk dat ik het best wel zwaar vind om voor de baby te zorgen en zwanger te zijn.. vooral op de dagen dat mijn vriend op z’n werk is. Morgen begin ik weer met werken, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Zie er best wel tegenop. Heb het inmiddels aan m’n ouders verteld, dus die springen gelukkig wel bij waar nodig. Vanavond gaat m’n zoontje een nachtje bij ze slapen dus dat is lekker.

Succes met de echo vandaag heppie! Is spannend maar komt vast goed!
lolanu schreef:
29-09-2019 14:29
Dekenau ik herken je blaasproblemen. Ik heb dit op en af. Als ik het weer voel probeer ik veel te drinken en echt pas te gaan plassen als ik zeker weet dat ik moet. Maar het is een vervelend gevoel.
Ik slik nu d-mannose tabletten en dat lijkt iets te gaan helpen, veel drinken probeer ik ook op te letten. Hopelijk neemt het nu af.

Succes met wachten vandaag, Heppie! En hopelijk vanmiddag een mooie echo!

Lijkt me pittig, Waterkraan, met een baby erbij. Je kan je zo moe voelen in dat eerste trimester hè?
Snap wel dat je het erg spannend vindt heppie Ik heb de echo ook woensdag pas om 18.00. En ben er toch veel mee bezig in mijn hoofd merk ik..

Snap dus ook dat je de echo vervroegd hebt Bettiepage Dat we de kleine boontjes maar eens te zien krijgen hè?
Wel super naar dat je zo misselijk bent!
Bij mij is het afgenomen, waardoor ik me daar dus weer een beetje druk over maak. Maar ik probeer toch ook positief te denken :thumbsup:

Lijkt me inderdaad pittig zeg waterkraan met een baby! Ik vind het al pittig met een dreumes. Ik ben normaal gesproken heel geduldig, maar nu toch soms wat minder merk ik.
Bedoel dus dat ik de echo ook pas aan het einde van de dag heb. Even ter verduidelijking ;-)
bettiepage_2 schreef:
30-09-2019 08:02
En beterschap voor je dreumes meikindje!
Dank je!
Wat fijn al die echo's deze week! Hopelijk zijn ze allemaal goed ❤️
Ik ben over over twee weken aan de beurt, de tijd mag van mij wel wat sneller gaan haha.

Ik ben dit weekend een beetje behoorlijk uitgevallen tegen de hond van m'n schoonouders (die opsprong tegen mijn nichtje die even mee was, terwijl ik mijn schoonouders vooraf had gezegd dat zij er bang voor was)
Ik zal ze later even uitleggen dat dat hormonen waren 😂

Weten jullie al wanneer en hoe je het nieuws gaat delen?

Wij gaan de week na de 1e echo naar Denemarken voor vakantie. Ik heb shirts laten drukken en daarmee gaan we dan foto's maken.
Bedankt allemaal 😊 Ik ben de dag redelijk doorgekomen, druk gehad en dus genoeg afleiding gelukkig. Nu nog even anderhalf uur nagelbijten en dan zullen we 't hopelijk gaan weten 😉 Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Wolly18, hier nog zo eentje die zo uit 't niets ineens kan uitvallen. En zo ben ik normaal gesproken eigenlijk allesbehalve! 🤭 Hoe reageerden je schoonouders?

Wij hebben niet echt iets bijzonders in gedachten qua vertellen. 'Gewoon' 'De allerliefste oma' van Bobbi en 'Opa en oma Pluis' van Nijntje denk ik, met hopelijk daarin de goede echo en de vraag of ze er vanaf mei uit willen voorlezen ofzo 😉
Succes Heppiedepeppie! Hoop op een goede echo voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven