UD mei 2020

donderdag 5 september 2019 om 20:00
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
kloppend hartje
Lolanu | 31 | 1ste | 12 mei | 24-11 geslacht | missedabortion maart2019 |
---|---|---|---|---|---|
Ketel1 | 28 | 1ste | rond 5 mei | 23-09 echo | |
Emanina | 30 | rond 7 mei | |||
Heppiedepeppie14 | 35 | 1ste | 28 april | ||
Meikindje | 33 | 2e | 10 mei | 14-11 controle en echo | ![]() |
RupsjeNooitgenoeg87 | 32 | 2e | 25 april | 11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo | |
Saar_1990 | 29 | 1e | 17 mei | 12-11 extra echo | |
Bettiepage | 28 | 3e | 21 mei | 10-10 echo | |
cadeautje123 | 34 | 4e | rond 13 mei | 2-10 eerste echo | |
wolley18 | 26 | 2e | rond 30 mei | 15-10 echo | |
Waterkraan | 28 | 2e | 6 mei | meisje! | |
Snowy88 | 2e | 30/31 mei | 18 okt echo | ||
Amorbeertje | 30 | 2e | 19 mei | 13 nov. geslachtsbepaling | |
Kleintje 87 | 23 | 1e | 23 mei | ||
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
zondag 22 september 2019 om 19:55
maandag 23 september 2019 om 07:31
Ik had gisteravond een behoorlijk zeurende buik en bij afvegen minimaal donkerbruin bloed. Later die avond zag ik dat er met het plassen een heel klein “klontje” donkerbruin uit was gekomen en ik twijfel of het echt slijm was. Misschien eerder iets van weefsel/stolsel..
Verder geen bloedverlies meer tot nu toe. Nooit rood geweest maar ook geen bruin verder. Maak me wel zorgen to be honest.
Verder geen bloedverlies meer tot nu toe. Nooit rood geweest maar ook geen bruin verder. Maak me wel zorgen to be honest.

maandag 23 september 2019 om 09:17
Bedankt voor de lieve reacties!
Ik heb de voicemail ingesproken van de verloskundige dus wordt waarschijnlijk vandaag wel teruggebeld. Denk niet dat ik eerder kan komen omdat het zo vroeg is maar wie weet kan zij me even geruststellen. Ik probeer inderdaad positief te blijven maar merk wel dat het lastig is omdat de vorige keer nog maar 1,5 maand geleden is en het toen mis is gegaan. Die scenario's komen gelijk weer naar boven dus ik voel me wel aardig emotioneel en gespannen...
Zal jullie in ieder geval op de hoogte houden!
Ik heb de voicemail ingesproken van de verloskundige dus wordt waarschijnlijk vandaag wel teruggebeld. Denk niet dat ik eerder kan komen omdat het zo vroeg is maar wie weet kan zij me even geruststellen. Ik probeer inderdaad positief te blijven maar merk wel dat het lastig is omdat de vorige keer nog maar 1,5 maand geleden is en het toen mis is gegaan. Die scenario's komen gelijk weer naar boven dus ik voel me wel aardig emotioneel en gespannen...
Zal jullie in ieder geval op de hoogte houden!

maandag 23 september 2019 om 09:38
Ja, die heb ik nu nog amper. Wel heel lichtjes een gevoel onderin mijn buik, maar dat vind ik dan wel weer fijn want als alles opeens weg zou zijn zou ik het óók weer verdacht vinden na dat wat ik ben verloren. Vermoeiend om er zo over na te denken

Gelukkig een lekker drukke dag verder dus genoeg afleiding.
maandag 23 september 2019 om 16:41
Heb je nog wat gehoord van de verloskundige Saar? Hoop echt voor je dat het mee blijkt te vallen!
Ik zit te denken om mijn ouders toch binnenkort vast het nieuws te vertellen. Heb alvast een shirtje met grote broer gekocht
ik vind het toch best wel pittig met een dreumes en niet lekker zijn.. Misschien kunnen ze me dan soms een beetje helpen. En heb ook het idee dat mijn moeder het een beetje in de gaten heeft dat ik wat minder van me laat horen..
Ik zit te denken om mijn ouders toch binnenkort vast het nieuws te vertellen. Heb alvast een shirtje met grote broer gekocht

maandag 23 september 2019 om 17:36
Kan iemand voor mij misschien in de tabel zetten dat ik 21 mei ben uitgerekend en 10 oktober de eerste echo heb?
Meikindje als je er behoefte aan hebt, gewoon eerder vertellen! Zo heel vroeg is het nu ook niet meer
Saar1990, denk aan je! Hoop echt zo voor je dat het hierbij blijft en het dus niets bijzonders was!

Meikindje als je er behoefte aan hebt, gewoon eerder vertellen! Zo heel vroeg is het nu ook niet meer

Saar1990, denk aan je! Hoop echt zo voor je dat het hierbij blijft en het dus niets bijzonders was!
maandag 23 september 2019 om 18:55
Saar, wat schrikken. Als het maar wen klein beetje was (kleiner dan een stuiver) hoef je je geen zorgen te maken. Maar ik zou hem ook knijpen hoor. Hopelijk is het niks!
Oh herkenbaar. Ik vind het ook heel zwaar met mijn dreumes. Vind mezelf ook niet zo’n leuke moeder. We kijken heel veel tv. Hopelijk wordt het snel beter.Meikindje schreef: ↑23-09-2019 16:41
Ik zit te denken om mijn ouders toch binnenkort vast het nieuws te vertellen. Heb alvast een shirtje met grote broer gekochtik vind het toch best wel pittig met een dreumes en niet lekker zijn.. Misschien kunnen ze me dan soms een beetje helpen. En heb ook het idee dat mijn moeder het een beetje in de gaten heeft dat ik wat minder van me laat horen..
maandag 23 september 2019 om 19:28
Kan ik me voorstellen! Alleen maar fijn om ze op te hoogte te brengen tochMeikindje schreef: ↑23-09-2019 16:41Ik zit te denken om mijn ouders toch binnenkort vast het nieuws te vertellen. Heb alvast een shirtje met grote broer gekochtik vind het toch best wel pittig met een dreumes en niet lekker zijn.. Misschien kunnen ze me dan soms een beetje helpen. En heb ook het idee dat mijn moeder het een beetje in de gaten heeft dat ik wat minder van me laat horen..

maandag 23 september 2019 om 19:43
Hoi allemaal!
Mag ik me nog bij jullie aansluiten?
Ik heb net gister een verrassing-positieve test gehad (ik was een week te vroeg ongesteld geworden, maar wonder boven wonder toch gister positief getest!)
Ik denk zelf dat ik rond 30 mei ben uitgerekend.
Dit wordt ons tweede kindje, mijn zoon is nu een jaar en een maand oud.
Ik hoor graag of ik nog bij de club mag
Mag ik me nog bij jullie aansluiten?
Ik heb net gister een verrassing-positieve test gehad (ik was een week te vroeg ongesteld geworden, maar wonder boven wonder toch gister positief getest!)
Ik denk zelf dat ik rond 30 mei ben uitgerekend.
Dit wordt ons tweede kindje, mijn zoon is nu een jaar en een maand oud.
Ik hoor graag of ik nog bij de club mag

anoniem_361785 wijzigde dit bericht op 23-09-2019 20:02
0.40% gewijzigd

maandag 23 september 2019 om 20:31
Welkom Wolley!
Wat rot Saar ik duim voor je. Bloedverlies hoeft niets te betekenen maar ik snap goed dat het je onzeker maakt.
Hier goed nieuws! Een goede echo gehad, hartje klopt en wat ze kon zien zag er goed uit. Ben 2 daagjes teruggezet naar 7+4 maar dat is bij benadering dus ik houd nog even mn eigen berekening aan want dan ben ik morgen 8 weken
. 15 oktober de termijnecho, dan ook definitief de keuze doorgeven voor NIPT. Ik vind het nog steeds heel spannend maar ben ook zeker gerust gesteld!
Wat rot Saar ik duim voor je. Bloedverlies hoeft niets te betekenen maar ik snap goed dat het je onzeker maakt.
Hier goed nieuws! Een goede echo gehad, hartje klopt en wat ze kon zien zag er goed uit. Ben 2 daagjes teruggezet naar 7+4 maar dat is bij benadering dus ik houd nog even mn eigen berekening aan want dan ben ik morgen 8 weken